• Ja, wat vinden jullie van ze? Ik wil graag Martens voor mijn 15e verjaardag [25 juli, ja-ja, bijna!]. Nu zijn Martens duur en deze relatief goedkoop, mijn maat en awesome. Iemand tips om ouders over te halen? :'D

    KLIK 1.
    KLIK 2.

    Dus, wat vinden jullie van deze? :Y)

    klik Op deze ben ik verliefd .___.
    klik Deze zijn echt awesome met die legging. (:

    [bovenstaande net echt gezien of zo [de paarse is wss te koop], maar ik vind ze super vet. ^^

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:20 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind dat dus echt lelijke schoenen. Daar zou ik nooit in rond willen lopen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik vind die schoenen echt ontzettend lelijk.
    persoonlijk zal ik me nooit laten zien met die schoenen.

    maar je kan geld voor je verjaardag vragen en ze zelf kopen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Amused schreef:
    Ik vind dat dus echt lelijke schoenen. Daar zou ik nooit in rond willen lopen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MonkeyPie schreef:
    ik vind die schoenen echt ontzettend lelijk.
    persoonlijk zal ik me nooit laten zien met die schoenen.

    maar je kan geld voor je verjaardag vragen en ze zelf kopen


    Mijn ouders geven geen geld voor verjaardagen, alleen echte cadeaus, naar hun mening is geld niet een persoonlijk cadeau. And I agree with them. En daarbij vind ik het veels te leuk om cadeaus te krijgen dan geld te krijgen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, die blauwe zijn echt awesome! *O* En gewoon vragen, zeggen dat deze een stuk goedkoper zijn enzovoort.

    Amused schreef:
    Ik vind dat dus echt lelijke schoenen. Daar zou ik nooit in rond willen lopen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eeyore schreef:
    Lijken je voeten daardoor niet vreselijk groot? Als in clownsize... (no_chears)

    Cardew schreef:
    Oh, die blauwe zijn echt awesome! *O* En gewoon vragen, zeggen dat deze een stuk goedkoper zijn enzovoort.


    Oh ze zijn al volledig ingelicht. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm, ik vind ze alles behalve mooi.
    Maar als jij er mee gelukkig wordt, misschien aan de rest van je familie geld vragen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Hmm, ik vind ze alles behalve mooi.
    Maar als jij er mee gelukkig wordt, misschien aan de rest van je familie geld vragen?


    Ze zijn 30 euro, vanaf bieden, dus dat is ruim in het budget.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    11th schreef:
    Die blauwe zijn gaaf.. Maar persoonlijk zou ik ze niet van Marktplaats halen, ik heb het niet zo op kleding en stuff daar vandaan. Maar dat is natuurlijk jouw keuze (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rahjesh schreef:
    ik vind die schoenen spuuglelijk ik zou ze nooit dragen.

    Ze zijn beide gaaf!
    Je weet dat er ook een site is die heel goedkoop dr.Martens schoenen (nieuw) verkoopt? Daar heb ik mijn Darcie's vandaan. Als je wil kan ik je de link geven. Altijd een goede site om in de gaten te houden.


    The truth is out there.

    Clone schreef:
    Ze zijn beide gaaf!
    Je weet dat er ook een site is die heel goedkoop dr.Martens schoenen (nieuw) verkoopt? Daar heb ik mijn Darcie's vandaan. Als je wil kan ik je de link geven. Altijd een goede site om in de gaten te houden.


    Wil je dat doen? *hoopvol*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    You know my opion.. Ik houd zo van beide! Wanneer ben je jarig btw?


    Shit happens but pee happens a lot more.