• OMG wist niet dat dit al topic 17 was D:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik voel me alleen D: , en hier is ook al niemand. Poor me. D:

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

En ik ben zo weer weg, moet beroepentest maken op ROC. En vanmiddag ben ik later ik ga iemand vergezellen bij het nablijven. c: Tot straks.

Ik ga zo naar de srad (cool)

OMG topic 54!

Yail schreef:
    Ik ga zo naar de srad (cool)

Have fun! c:

Ik was net op de Vlierestraat -mijn oude school, waar ik het vorige half jaar heb gezeten dus.- , want ik ging mijn vriendin vergezellen -die na moest blijven.- , maar ze was er niet dus ging ik weer weg. Maar, toen ik daar binnen kwam, die geur en al die herinneringen. Meh. D: Kreeg spontaan tranen in mijn ogen. D:

Aero schreef:
    Ik was net op de Vlierestraat -mijn oude school, waar ik het vorige half jaar heb gezeten dus.- , want ik ging mijn vriendin vergezellen -die na moest blijven.- , maar ze was er niet dus ging ik weer weg. Maar, toen ik daar binnen kwam, die geur en al die herinneringen. Meh. D: Kreeg spontaan tranen in mijn ogen. D:

niet wenen Lieke! Maar wel normaal. Je vond het daar echt leuker hé? En is je vriendin dan nog komen opdagen?

Yail schreef:
    (...)

niet wenen Lieke! Maar wel normaal. Je vond het daar echt leuker hé? En is je vriendin dan nog komen opdagen?

Kan ik niks aan doen. :C Ik wil het zelf ook niet hoor ^^. Yup, veeeel leuker, maar ik krijg het hier nu wel steeds leuker met die 2jongens. :Y) Nope, of iig ik kon haar niet vinden, dus ben ik maar weer naar huis gegaan, anders had ik daar straks gehuild. :x

Hoi

Mijn username is een kopje, geen plaat

HET IS WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)(yeah)(hoera)(dance)

Mijn username is een kopje, geen plaat

HAHAHAHA, HOI ! EN JA, NA AL DIE JAREN. *O*

Aero schreef:
    (...)

Kan ik niks aan doen. :C Ik wil het zelf ook niet hoor ^^. Yup, veeeel leuker, maar ik krijg het hier nu wel steeds leuker met die 2jongens. :Y) Nope, of iig ik kon haar niet vinden, dus ben ik maar weer naar huis gegaan, anders had ik daar straks gehuild. :x

Wat jammer voor je!

Aero schreef:
    HAHAHAHA, HOI ! EN JA, NA AL DIE JAREN. *O*

Yail schreef:
    (...)

Wat jammer voor je!

I know. D: Maar waarschijnlijk gaan we morgen samen naar de stad. c:

Aero schreef:
    (...)

I know. D: Maar waarschijnlijk gaan we morgen samen naar de stad. c:

Das wel leuk! Veel plezier dan!