• Ik moet 5 kiezen laten trekken woensdag. * twitch-eye *
    In het ziekenhuis, onder een roes, dankzij een spuit. >_<
    Dus, naar het ziekenhuis, een spuit en als ik wakker word zijn er 5 kiezen uit.
    Halleluja. Niet dus.
    Ik moet om half zeven 's morgens al daar zijn. D:

    Klein voordeel: hoef ik de rest van de dag niet naar school, maar dat is toch sowieso een halve schooldag.

    Oh, en ik moet daarna een plaatjesbeugel :|
    Ik weet het, het kan erger, maar voor een meisje van 11 is dit toch best wat. :')

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:09 ]

    Succes!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    Succes!

    Dank. Het is ook nog op de dag van de klassenfoto maar daar doen ze nu iets anders mee door mij volgens mij. :"D

    Aw wat vervelend voor je!
    Heel veel succes. ^^

    Toen ik iets van 9 was heb ik 9 tanden en kiezen laten trekken, en ik kan je zeggen het valt reuze mee. Ik was bang dat het heel veel pijn zou doen, maar de pijn viel heel erg mee. Ik was alleen heel misselijk van het bloed, maar dat was ook zo over. Alleen die dag zelf ben ik echt misselijk geweest en een paar dagen erna deed het al geen pijn meer.
    Het zal wel meevallen, maar toch veel succes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb ook zo'n 2 jaar blokjes gehad en moet binnenkort mijn wijsheidstanden laten trekken, dus ja, ik weet ongeveer hoe je je voelt.
    Eén troost: later herinner je je er niets meer van en heb je mooie tanden ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik moest vier kiezen laten trekken en heb toen drie jaar een slotjes en blokjesbeugel gehad, daarvoor nog twee jaar een andere. Maar het is het echt waard hoor :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Jezus, ik kan daar niet tegen. Heavenly dat ik alleen een beugel moest. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vandaag dus gebeurd. Ik werd wakker en alles rondom mijn mond was gevoelloos. :')
    Nu ben ik 5 kiezen armer en zie je vier gaten in mijn gebit.
    En ik moet na elke maaltijd een goor goedje drinken. >_<

    Dragneel schreef:
    Vandaag dus gebeurd. Ik werd wakker en alles rondom mijn mond was gevoelloos. :')
    Nu ben ik 5 kiezen armer en zie je vier gaten in mijn gebit.
    En ik moet na elke maaltijd een goor goedje drinken. >_<

    Arme jij. Maar het is het waard hoor, daarna heb je echt mooie tanden. (:


    Save me from myself.

    5 kiezen?! Holy shittt. o.o Nou ja, goed dat je geen pijn hebt gehad. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Bridgewater schreef:
    (...)
    Arme jij. Maar het is het waard hoor, daarna heb je echt mooie tanden. (:

    Vast. Nu moet ik morgen en overmorgen naar een barbeque. En eten gaat... niet erg goed.
    En dan moet ik over een maand of zo een plaatjesbeugel.
    Hooray. =_=

    Ahw, heel veel succes!
    Ik heb vier kiezen en een voortand laten trekken. Verder heb ik in totaal 5 beugels gehad en het was best pijnlijk allemaal. Maar ik heb nu wel mooie, rechte tanden. Dus het is het waard :')
    *En een plaatjesbeugel kun je toch uit doen..?*


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    Ahw, heel veel succes!
    Ik heb vier kiezen en een voortand laten trekken. Verder heb ik in totaal 5 beugels gehad en het was best pijnlijk allemaal. Maar ik heb nu wel mooie, rechte tanden. Dus het is het waard :')
    *En een plaatjesbeugel kun je toch uit doen..?*

    Volgens mij niet. Meh, dunno.

    5?!?!
    Oke, dat heb ik nog nooit gehoord! Dat is wel echt balen voor je! Behalve dan van die klassenfoto :), Gelukkig is het trouwens wel onder verdoving... Bij mij hoefde er helemaal niks getrokken te worden.

    Ik heb blokjesbeugel zonder elastiekjes, en voor als je het wilt weten:
    Als mensen zeggen dat het geen pijn doet, is dat niet helemaal waar, maar als ze zeggen dat het verschrikkelijk veel pijn doet, is dat ook niet waar :). Het was gewoon een vervelend gevoel in je mond, en bij mij vond ik eten soms pijnlijk. Maar look on the bright sight: Pudding! Vla! Ijs!
    Iedere keer dat hij aangedraaid moet worden, oet hij de dag erna soms nog een beetje vervelend, maar niet meer zo erg dat eten pijn doet. Op dit moment heb ik een beetje last van mijn beugel, omdat hij gister aangedraaid is. De meeste mensen overdrijven echt heel erg, en ik was dus ook behoorlijk zenuwachtig, maar dat hoeft echt totaal niet.

    Heel veel succes!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:45 ]


    Tijd voor koffie.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Volgens mij niet. Meh, dunno.


    Ik zit te denken.. Als het blokjes zijn, niet. Maar dat valt best mee, qua eten dat achter blijft. Ik heb alleen de eerste 2 dagen soep en vla gegeten, maar dat ligt aan mij denk ik.. :')
    Als het een plaatje is wat tegen je gehemelte komt zeg maar, dan kan je die gewoon uit doen.
    Nou ja, ik hoop het laatste voor je dan :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen