• De zwarte is een kater [niet geheel] genaamd Jajem, de lapjes is een vrouwtje [ook niet meer geheel] genaamd Joeke. Ze zijn broer en zus en zijn overmorgen precies 1 jaar oud! (:


    En mijn zus kan goed taarten bakken, god, het is altijd zo lekker. (: Ook haar cupcakes, oh my god! :3


    Om het topic nuttig te houden, behalve jullie jaloers maken met mijn zus' taartbakkunsten en geweldig leuke katten; hebben jullie ook beesten die in tassen zitten en leuke taartcreaties? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die katten zien er zo lief uit!! En die taarten O.o Omnomnom


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ohhhh, mijn maag.. -ziet taarten- en die katten zijn echt lief. :3


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik kan ook goed bakken, niet voor niets noemt iedereen me de tweede peeta hhaha


    SLOAN.

    Mijn katten doen dat ook altijd. Zo schattig :3 Mijn vriend vind het vreselijk als ze in zijn tas gaan liggen hehe


    -

    Doitsu schreef:
    Die katten zien er zo lief uit!! En die taarten O.o Omnomnom


    LANG LEVE MIJN ZUS, DRIE MAAL ZEEWERF. HOEZEE, HOEZEE, HOEZEE! (dance)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, mijn kat heeft zijn perfecte slaapplekje gevonden op het toetsenbord van mijn laptop en toevallig altijd als ik erop bezig ben (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Linchpin schreef:
    Haha, mijn kat heeft zijn perfecte slaapplekje gevonden op het toetsenbord van mijn laptop en toevallig altijd als ik erop bezig ben (cat)


    Katten weten precies wat ze doen. Mijn moeder had ooit een kat die altijd drie dagen voor ze terug kwamen van vakantie in de voortuin ging zitten en als ze er daadwerkelijk waren, drie dagen lang met de rug naar hun toe in de tuin stond en alleen voor eten, drinken en het ''ik wil binnenshuis zijn''momenten. (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sehun schreef:
    Ohhhh, mijn maag.. -ziet taarten- en die katten zijn echt lief. :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sehun schreef:
    Ohhhh, mijn maag.. -ziet taarten- en die katten zijn echt lief. :3


    + Yep geniale kat ook hier thuis^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik hou van jou tas, je katten en die taarten! Haha
    Echt, zalig gewoon :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    JAJUM, JAJUM, JAJUM MOT D'R ZIJN! -dacht bij Jajem aan Jajum-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    Ik hou van jou tas, je katten en die taarten! Haha
    Echt, zalig gewoon :3


    Dat is mijn zus' tas, haha, maar ik vind hem zelf ook erg leuk. (:
    Ik wil zelf deze >>>


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leela schreef:
    JAJUM, JAJUM, JAJUM MOT D'R ZIJN! -dacht bij Jajem aan Jajum-


    Jajem komt van een liedje of zo, heeft ook iets te maken met Jenever. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Jajem komt van een liedje of zo, heeft ook iets te maken met Jenever. (cat)


    Haha, daar had ik het ook over. Alleen zingt iedereen hier het met een u en geen e, hahaha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Haha, daar had ik het ook over. Alleen zingt iedereen hier het met een u en geen e, hahaha.


    Oh, ik zing het met een -e, net zoals mijn ouders :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife