• Hi
    ik ben zelf een verhaal aan het schrijven, maar ik zoek nog wat personages

    het verhaal:
    my whole liffe changed

    ik heb nodig:
    - 5 staljongens
    - 2 stalmeisjes
    - 1 arrogante bitch die bonita haar leven zuur wilt maken
    - vriendin voor nathan XblackXnekoX
    - vriendin voor quinten ChocoCookiez
    - een nieuwe vrouw voor mr jones
    - andere familieleden (nichtjes,neefjes,nichten,neven,ooms,tantes etc alleen geen broers/zussen of ouders)ReadMyMind
    - ruiters (meisjes en jongens)
    bonita,quinten en nathan zijn 17,19,18


    graag dit invullen als je een rol wilt:

    naam:
    bijnamen:
    geslacht:
    leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk + foto:
    western of dressuurpaard(ruiters alleen invullen):
    naam paard(ruiters alleen invullen):
    familie:
    extra:


    ik kies niet de eerste maar degene die mij het meeste aanspreken

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 9:51 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Rol:vriendin voor nathan
    naam: Daniëlle Green
    bijnamen: Dani
    geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: 17 jaar (21 Juli)
    karakter: Dani heeft een vrolijke persoonlijkheid. Ze is sportief ingesteld en doet aan harlopen, ook is zo soms te vinden in de sportschool. Dani vindt het leuk om te zingen, maar heeft faalangst waardoor ze dat niet voor publiek durft te doen. Dani Helpt graag mensen en is ook een dierenvriend. Ze heeft alleen een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan andere, ook heeft ze angst voor onweer.
    uiterlijk + foto:


    (ik weet niet of je een beroemd iemand nodig hebt?)
    Dani heeft bruin haar met gekleurde highlights, deze kleur verandert nog een van tijd tot tijd. Dani is ongeveer 1,70 lang en heeft een sportief figuur. Ze draagt niet vaak rokjes, maar vooral skinny's met shirtjes of hemdjes.
    familie:Dani woont sinds ze 5 was bij een pleeggezin. Haat thuis situatie was slecht, maar ze heeft nog steeds contact met haar moeder Kelly (44). Haat pleegvader en moeder heten Carl(43) en Eva(42) ze heeft geen broertjes of zusjes.
    extra: Ze heeft stiekem op haar enkel een klein hartje getatoeëerd voor Nathan


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    XblackXnekoX schreef:
    Rol:vriendin voor nathan
    naam: Daniëlle Green
    bijnamen: Dani
    geslacht: Vrouwelijk
    leeftijd: 17 jaar (21 Juli)
    karakter: Dani heeft een vrolijke persoonlijkheid. Ze is sportief ingesteld en doet aan harlopen, ook is zo soms te vinden in de sportschool. Dani vindt het leuk om te zingen, maar heeft faalangst waardoor ze dat niet voor publiek durft te doen. Dani Helpt graag mensen en is ook een dierenvriend. Ze heeft alleen een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn dan andere, ook heeft ze angst voor onweer.
    uiterlijk + foto:


    (ik weet niet of je een beroemd iemand nodig hebt?)
    Dani heeft bruin haar met gekleurde highlights, deze kleur verandert nog een van tijd tot tijd. Dani is ongeveer 1,70 lang en heeft een sportief figuur. Ze draagt niet vaak rokjes, maar vooral skinny's met shirtjes of hemdjes.
    familie:Dani woont sinds ze 5 was bij een pleeggezin. Haat thuis situatie was slecht, maar ze heeft nog steeds contact met haar moeder Kelly (44). Haat pleegvader en moeder heten Carl(43) en Eva(42) ze heeft geen broertjes of zusjes.
    extra: Ze heeft stiekem op haar enkel een klein hartje getatoeëerd voor Nathan



    Ze mag ook nog 1 van de vele ruiters zijn xxx

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 8:05 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita105 schreef:
    (...)


    Ze mag ook nog 1 van de vele ruiters zijn xxx


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haha oké dan zal ik dat vanavond nog invullen, moet vandaag nog werken xD


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    western of dressuurpaard: Western
    naam paard: Epona

    tadaa, deze er ook bij gedaan!


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Vriendin Quinten. OF bitch, want ze is behoorlijk bitchy geworden.
    naam: Samantha 'Sam' Gaëlle Rose Montagne.
    bijnamen: Sam, Roosje.
    geslacht: Vrouwelijk.
    leeftijd: 18 jaar.
    karakter: Sam is erg ijdel. Ze zit eigenlijk continu aan haar haar en heeft altijd wel een make-up tasje mee. De meeste mensen worden gek van haar schoonheid-verslaving. Sam trekt zich er helemaal niks van aan. Verder is Samantha erg arrogant, ze weet dat ze knap is en gebruikt het dan ook vaak om jongens in te palmen. Ook kan ze soms behoorlijk bot overkomen als ze weer is veel te veel haar mening geeft. Samantha geeft ook veel haar vooroordeel, zonder dat ze diegene daadwerkelijk kent, en eigenlijk maar één keer gezien heeft. Ze heeft een behoorlijke eigendunk. Ze weet maar al te goed dat mannen haar aankijken als ze door de gangen loopt.
    Sam is echt een meisje-meisje, ze gedraagt zich daar ook sterk naar. Ze zou nooit voetbalschoenen aantrekken en op het veld gaan voetballen.
    Het klinkt vreemd, maar Samantha is wel erg avontuurlijk en wilt ook graag heel de wereld zien. Ze wilt alle straten van alle landen in de wereld wel zien en zou er ook alles aan doen om alles te zien. Samantha doet er ook alles aan om haar zin te krijgen, ze doet er meer aan dan een gemiddeld mens. Meestal krijgt ze haar zin nog ook, omdat ze er zo erg haar best doet om haar zin te krijgen.
    uiterlijk + foto:


    Samantha is een modelachtig type. Ze is dun, slank, diva-achtig en een-en-al bitchy. Of ja, haar gezichtsuitdrukkingen, en haar kleding. Want van binnen is Sam best aardig. Ze is 1.77, en draagt altijd hoge hakken. Haar haar is lichtblond, en ze heeft lichtgrijsblauwe ogen. Haar haren krullen, en vallen tot over haar rug. Sams kledingstijl is sexy, modieus maar toch classy. Ze zal nooit iets van een goedkope winkel dragen.
    familie: Sam heeft een normale familie: Vader, moeder, en een zusje.
    Haar zusje heet Alessia en is 9 jaar oud. Haar moeder Theresa, is 40 en werkt als arts. Ze werkte vroeger niet om voor Samantha te zorgen. Nu hebben ze een nanny. Pete, Samantha's en Alessia's vader, is miljonair, door zijn bedrijf. Ze wonen met z'n allen in een groot huis, aan zee.
    extra: Samantha heeft 2 tattoo's . Ze rookte vroeger. Het is een uitgaansmens.


    where would I be, if you didn't believe?

    graag dit invullen als je een rol wilt: Okay ik heb al een rol maar uhm doe maar de vriendin voor quinten dan :3

    naam: Sydney Elise Heart
    bijnamen: Ik word meestal Syd, of Sydje genoemd xD
    geslacht: Meisje
    leeftijd: 17
    karakter: Lief en behulpzaam, kan het bijna met iedereen vinden tenzij iemand haar gewoon echt niet aanstaat. Als ze chagrijnig is, heeft dat altijd een oorzaak, maar ze meent dan niets als ze iets gemeens zegt tegen een vriend.
    uiterlijk + foto: Ze heeft best lang haar dat totaan de helft van haar rug komt en heeft bruine ogen die een groene tint krijgen als de zon schijnt. Als ze heel vrolijk lacht zie je een klein kuilte in haar rechterwang.


    western of dressuurpaard(ruiters alleen invullen): Dressuurpaard
    naam paard(ruiters alleen invullen): Sneeuwwitje (foto)
    familie: Sydney heeft gescheiden ouders, een oudere broer en twee jongere zusjes waarvan ze er éen nooit ziet. Net zoals hij broer en vader.
    extra: Heeft een zwak voor zielige blikken.

    ChocoCookiez schreef:
    graag dit invullen als je een rol wilt: Okay ik heb al een rol maar uhm doe maar de vriendin voor quinten dan :3

    naam: Sydney Elise Heart
    bijnamen: Ik word meestal Syd, of Sydje genoemd xD
    geslacht: Meisje
    leeftijd: 17
    karakter: Lief en behulpzaam, kan het bijna met iedereen vinden tenzij iemand haar gewoon echt niet aanstaat. Als ze chagrijnig is, heeft dat altijd een oorzaak, maar ze meent dan niets als ze iets gemeens zegt tegen een vriend.
    uiterlijk + foto: Ze heeft best lang haar dat totaan de helft van haar rug komt en heeft bruine ogen die een groene tint krijgen als de zon schijnt. Als ze heel vrolijk lacht zie je een klein kuilte in haar rechterwang.


    western of dressuurpaard(ruiters alleen invullen): Dressuurpaard
    naam paard(ruiters alleen invullen): Sneeuwwitje (foto)
    familie: Sydney heeft gescheiden ouders, een oudere broer en twee jongere zusjes waarvan ze er éen nooit ziet. Net zoals hij broer en vader.
    extra: Heeft een zwak voor zielige blikken.


    ik zie de foto niet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Rol: Neef misschien? :3

    naam:Louis Cole
    bijnamen:just Louis
    geslacht:Man
    leeftijd:18
    karakter:Louis is een vrolijke jongen die niet snel van zijn stuk te brengen is. Ben je bij hem? Dan kun je er zeker van zijn dat je je een hele dag lang niet zult vervelen. Meestal is hij wel het zonnetje in huis en kan snel mensen irriteren door gewoon zichzelf te zijn. Als het moet kan hij best wel stilzitten om te luisteren naar iemand als die dat nodig heeft. De jongen houdt ervan om nieuwe mensen te ontmoeten en als hij iets doet probeert hij het altijd goed te doen.
    uiterlijk + foto: Louis heeft bruin haar met een schuine bles die meestal in zijn ogen hangt. Hij heeft bruine ogen waarin de pretlichtjes altijd op en neer dansen en heeft meestal een hoed op zijn hoofd staan, tenzij hij moet rijden natuurlijk. Als hij het ding dan zou opzetten zou hij het gegarandeerd kwijt raken.





    western of dressuurpaard: Western
    naam paard: Blake
    familie: Louis' moeder is de zoon van Mr. Jones wat hem dus tot de neef van Bonita, Quinten en Nathan maakt. Verder heeft hij nog een zusje, Elaine, van 10 jaar. Zijn vader heet Flynn Cole, zijn moeder Angela Jones
    extra: De jongen heeft een voorliefde voor zwarte paarden, daarom is zijn eigen paard ook een zwarte hengst.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:33 ]


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~