• Once upon a time there's the end


    Dit verhaal is geschreven als reactie op het overlijden van mijn oma vorig jaar. Ik heb o.a. namen verandert en wat dergelijke dingen, om er een beetje afstand van te kunnen doen. Dit is hoe ik het heb ervaren en ik wil het op deze manier uiten. Het is ook een beetje voor mezelf, maar vooralsnog zou ik het fijn en bijzonder vinden wanneer je dit zou lezen, misschien als steun, wat jij wilt. Dankjewel als je leest.
    [het zal uit niet veel hoofdstukken bestaan, onbekend hoeveel]


    Ik zou het fijn vinden als jullie het zouden lezen, hoewel het toch iets voor mezelf is. Ik heb op school er niet veel ruimte voor gekregen om met mensen erover te praten, en ik heb niet heel veel moeite gehad met het rouwen. Het is meer dat ik alsnog op mijn manier hiermee wil omgaan en misschien zijn er mensen die het willen lezen, al zou het mij niet veel doen als het er niet is. Thank you for reading this.
    Eerste stuk onder de afbeelding is ook de ''promotie'' [niet de juiste term hiervoor, zou je zeggen] van de verhaalbeschrijving, mocht je je afvragen waarom er dingen staan die op hetzelfde neerkomen twee maal.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 20:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife