• Toen ik voor het eerst naar Doctor Who keek, naar de aflevering Blink, bekakte ik me echt want daar worden 'The Weeping Angels' geïntroduceerd.
    Het zijn standbeelden die bewegen zodra je ze niet in het zicht hebt, en je dan gezellig gaan pakken.
    Iig, sindsdien heb ik een afkeer van standbeelden en bekijk ik ze wantrouwig. Nu heeft de achterbuur van mijn oma een standbeeld in zijn tuin staan. En ja hoor, de tuin grenst aan de onze. Dat stomme standbeeld, dat zonder twijfel een weeping angel is, staat me dus constant aan te kijken en ik krijg het dus echt bijna. Daarnet heb ik ook een foto van mijn zus genomen waar dat standbeeld op staat en 'the image of een angel becomes an angel.'
    Vre-se-lijk.
    Hier, huiver mee:


    Waar hebben jullie "schrik" van gekregen door tv?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik schrok me kapot toen ik die gif zag. :'D
    Zelf ben ik doodsbang voor vrouwen/meisjes die iets weg hebben van The Exorcist en dat meisje van The Ring. Dat komt doordat ik ze rond mijn negende 'komisch' weggezet in Scary Movie heb gezien.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ja godverdomme, zo heetten die dingen dus. De reden waarom ik na een aflevering ben gestopt naar Doctor Who te kijken. Kon een week later nog niet fatsoenlijk naar een standbeeld kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was toen the vampire diaries voor het eerst op tv kwam aan het keken
    het begon eerst om half 9 maar toen werd het telkens verplaatst naar later
    uiteindelijk was het pas om 12 uur klaar
    dus ik zou heel geconcentreerd kijken
    en plotseling vloog de kraai van Damon naar binnen in de Salvatore mansion ik zou schrikken hahaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sommige grotere poppen en dat allemaal door Chucky. (cat)

    Escritura schreef:
    (...)

    Scared the fuck out of me.. (cat)
    aan de andere kant kijk ik de aflevering wel graag because: Captain Jack Harkness.


    Me 2. (H) Jack Harkness!
    Als je meer Jack wilt zien, moet je de TV-serie Torchwood gaan kijken.

    ps - De afleveringen met the Master (vooralals Harold Saxon), vind ik Awesome!


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Fiyero schreef:
    of deze ;~;


    (wat overigens wel (een van) mijn favo afleveringen is)



    Oh ja, die van the girl in the fireplace. Ik ging die 's nachts kijken, rond twee uur. Dat was nog eens een slecht plan. D:
    But still, deze blijft één van mijn favorieten. Cause you and I both know, the doctor is worth the monsters.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh, I know right!



    Ik vind de Smilers ook best creepy..



    En verder heb ik van Final Destenation 3 schrik gekregen voor achtbanen... Al vind ik ze minder eng als ik éénmaal de stap heb gezet en er een keer in ben geweest. Daarna wil ik meestal nog een keer, haha!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 16:23 ]


    Believe in yourself.

    Om die reden heb ik Doctor Who ook nooit meer gekeken. Kon een week niet normaal naar standbeelden kijken en was enkele maanden daarna nog steeds kinda scared om in het donker te lopen :'].


    No growth of the heart is ever a waste