• Hello mensjes,

    Voor mijn opleiding moet ik samen met iemand anders een groepsactiviteit op poten zetten voor een bepaalde doelgroep. Hierbij hebben wij een doelgroep toegewezen gekregen en inspiratie voor onze activiteit, namelijk: Personen met een visuele beperking. De activiteit moet te maken hebben met iets waarbij je de handen moet gebruiken en de inspiratie die we gekregen hebben is 'uitvinden'. Zelf hadden wij al het idee om K'nex te gaan gebruiken om hen dan zelf uitvindingen te laten maken om achteraf aan de groep uit te leggen welke uitvinding ze gemaakt hebben. Helaas is dit ons enige idee en we zoeken eigenlijk nog wat activiteiten waarbij we de hele groep samen zouden kunnen laten werken aan iets (met de inspiratie die wij toegewezen hebben gekregen in ons achterhoofd). Zitten hier nog wat mensen met ideetjes die wij zouden kunnen uitwerken? Het hoeven totaal geen grote activiteiten te zijn, dus het moet eerder een activiteit zijn die je binnen, bv. in een klaslokaal, kunt doen.

    Alvast bedankt. ^^


    Take me to wonderland

    Wat jullie zouden kunnen doen met die K'nex, is dat ze iets van een minuutje hebben om iets te bouwen. Als die minuut om is, leggen ze het uit. Vervolgens geven ze hun bouwsels door aan de persoon naast zich. Die bouwt daaraan verder en na weer zo'n minuut leggen ze uit wat zij er van hebben gemaakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het gedeelte om hun bouwsels door te geven wel heel goed eigenlijk. Bedankt! Ik ga het doorgeven aan mijn teamgenoot hehe.


    Take me to wonderland

    Misschien ze met klei of zo een nieuw ontwerp laten maken van iets? Ik weet even geen voorbeeld, maar het is wel iets wat ze kunnen voelen haha (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 17:32 ]


    And then we'll see it.

    Dysphoria schreef:
    Ik vind het gedeelte om hun bouwsels door te geven wel heel goed eigenlijk. Bedankt! Ik ga het doorgeven aan mijn teamgenoot hehe.

    Geen probleem. Hopelijk konden jullie er wat mee. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."