• Waarschijnlijk is NaNoWriMo onder jullie allemaal wel bekend. Zo niet: NaNoWriMo is een soort 'wedstrijd' voor jezelf om binnen een maand 50.000 woorden aan een boek te schrijven. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. En waarom kom ik daar nu mee, aangezien het nog lang geen november is? (Moet er niet aan denken, het is eindelijk weer wat warmer aan het worden ondanks de regen.) Nou, omdat er ook CampNaNo is! In Juni en in Augustus worden die gehouden. Je mag zelf kiezen aan welke je meedoet uiteraard. Je komt (als je wilt) met vier tot zes andere Campers in een Cabin terecht en dan ga je elkaar op weg helpen. En natuurlijk moet je 50.000 zien te halen binnen die maand!

    Ikzelf doe mee aan die van juni (augustus is helaas te druk, anders had ik ze allebei gedaan) en ben druk aan het plotten tussen het leren door van de examens. Ik vroeg me af of er meer mensen interesse hebben om mee te doen aan CampNaNo (juni/augustus?)?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 16:03 ]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ga meedoen in Augustus. Juni valt niet goed met de examens.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik ga meedoen in Augustus. Juni valt niet goed met de examens.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik kan in geen van beiden. In juni heb ik examens en in augustus ga ik op vakantie en sta ik zelf ook op speelkampen, dus is er niet genoeg tijd over.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik doe sowieso mee in augustus, misschien doe ik ook nog mee in juni, al valt dat heel ongelukkig door de examens.


    comfort in c h a o s

    Ik twijfel nog. Ik ga sowieso in november weer mee doen aan NaNoWriMo, maar ik weet niet helemaal zeker of ik dat wel meer dan één keer per jaar wil gaan doen. Het was heel erg leuk, maar ook erg vermoeiend. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe in Juni mee.


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Ik doe nooit mee aan die schrijf-zoveel-in-één-maand-dingen. Ik schrijf voor kwaliteit niet om hoeveelheid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zit nog heel erg te twijfelen maar doe in november sowieso mee.
    NaNoWriMo is niet echt gericht op kwantiteit (zo ervaar ik het althans) ook al komt dat door de deadline misschien anders over. Het is meer bedoeld ter motivatie en het feit dat je met een aantal mensen in dezelfde situatie zit en je elkaar eventueel kunt helpen, daarbij heb ik hele goede contacten overgehouden aan NaNoWriMo. Sommige mensen hebben hier inderdaad geen behoefte aan of vinden het niet fijn.

    Ik heb me begin deze maand aangemeld! Ik ga ook voor juni (:


    Believe in yourself.