• Voor de die-hard Twihard'rs [:
    ___________________________________

    Ieder twilight-personage is zo onderhand wel een eigen leven gaan leiden hier op quizlet. Maar zelfs na al die verhalen durf ik te wedden dat men nog steeds geen duidelijk beeld heeft van het leven van een nieuweling. Een pion, gemaakt voor het leger van Victoria. Mensen die het korte, tweede leven van Bree Tanner hebben gelezen zullen het natuurlijk wel herkennen, maar zoals Bree voor haar tweede leven koos - volgde niet iedere nieuweling hetzelfde pad. Niet iedere, nieuwe vampier werd gebeten om te moeten vechten voor Victoria.

    Zouden jullie een verhaal lezen over een nieuweling wiens toekomst wordt afgepakt om anderen te moeten dienen? Aan de druk het menselijke leven is zo makkelijk te ontsnappen - maar als vampier is er maar één uitweg.
    Wanneer die word afgepakt is er niets dan lege, vloeiende eeuwigheid.

    Als het allemaal wat vaag overkomt heb ik wel een soort.. Dialoog om nader tot mijn punt te komen.

    River lachte schril. Zijn donkerrode ogen blonken gevaarlijk. En op dat moment wist ik dat ik nooit meer was geweest dan een naïeve slaaf - iemand die het vuile werk kon opknappen en nooit tegenstribbelde. Hoe kon dat ook anders als er niets meer dan dit was?
    Het helderrood in mijn ogen weerkaatste fel tegen de antieke spiegel. Ik heb nooit begrepen waarom ik uiteindelijk aan mijn leven wilde ontsnappen. Misschien was het depressie, misschien de realiteit. Beide hadden druk geleverd en nu was ik een monster. Monsters behoren geen tweede kans te krijgen. River knipte ongeduldig in zijn vingers. Een imbeciel als hij gaf geen cent om minderwaardige vampiers als ik - als wij. Ik was me namelijk nog steeds sterk bewust van de aanwezigheid die de lichamen van Gabe, Cally en Finn uitoefenden. Bij die laatste naam huiverde ik. Wij waren nooit meer dan tussenpersonen geweest. Pionnen. En als ik naar Finn had geluisterd had het nooit zo ver hoeven komen.
    Als ik had kunnen huilen was ik nooit meer gestopt. Een vreemd, branderig gevoel tintelde onder mijn handpalmen. Sterven kon iedereen.
    Zelfs een onverwoestbare vampier.


    Laat me weten wat je vindt [:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:27 ]


    x

    Zou je me iets willen laten weten als je ermee begint? Ik ga het zeker en vast lezen (: Ik vind het stukje dat je geschreven hebt trouwens al mooi geschreven. ;D


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    iheartgomez schreef:
    Zou je me iets willen laten weten als je ermee begint? Ik ga het zeker en vast lezen (: Ik vind het stukje dat je geschreven hebt trouwens al mooi geschreven. ;D


    Can't control my second personality

    iheartgomez schreef:
    Zou je me iets willen laten weten als je ermee begint? Ik ga het zeker en vast lezen (: Ik vind het stukje dat je geschreven hebt trouwens al mooi geschreven. ;D


    Life is full of fake people

    Ik zou het als Twilight-fan graag willen lezen dus ik hoop dat je het me wilt melden als je begint!


    Chaos is a ladder.

    Zeker ga ik die story lezen :D begin er snel mee! ^^


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.