• Kommetje warme chocolade melk, laptop open, muziek open, kat die eens niet irritant doet, iedereen die slaapt hier thuis en dan schrijven. Heerlijk gewoon.

    Alleen de inspiratie ontbreekt nog :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, ik lig hier in bed Muse te luisteren, terwijl ik aan het Q'en ben. Alleen het forum is op dit moment vaak dood, dus dan ga ik of leuke stories zoeken, of leuke stories herlezen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    "Hoe open ik een zo nutteloos mogelijk topic om tien minuten voor één 's nachts?"

    Hoewel, een kom warme choco gaat er bij mij nu ook wel in aangezien het hier nu doodstil is... Mijn enige gesprekspartner ligt heerlijk opgekruld op de bank en is net in slaap gevallen bij een vreselijk smerige horrorfilm, MSN is dood en Quizlet heeft ook al niet veel bijzonders te melden op dit uur. Heb mijn laptop op mijn schoot en lekkere muziek op staan. En morgen mag ik weer lekker vroeg op om naar de Animecon te gaan, mits Fred zich beter voelt - hij is echt zo ziek als een hond... En hij hoest constant. Dus ja.

    Hoop nu maar dat er meer mensen zijn die hier hun nutteloosheid gaan plaatsen, anders voel ik me zo alleen :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    "Hoe open ik een zo nutteloos mogelijk topic om tien minuten voor één 's nachts?"

    Hoewel, een kom warme choco gaat er bij mij nu ook wel in aangezien het hier nu doodstil is... Mijn enige gesprekspartner ligt heerlijk opgekruld op de bank en is net in slaap gevallen bij een vreselijk smerige horrorfilm, MSN is dood en Quizlet heeft ook al niet veel bijzonders te melden op dit uur. Heb mijn laptop op mijn schoot en lekkere muziek op staan. En morgen mag ik weer lekker vroeg op om naar de Animecon te gaan, mits Fred zich beter voelt - hij is echt zo ziek als een hond... En hij hoest constant. Dus ja.

    Hoop nu maar dat er meer mensen zijn die hier hun nutteloosheid gaan plaatsen, anders voel ik me zo alleen :3


    Ik moest toch iets doen om de verveling weg te krijgen die inspiratieloosheid met zich mee brengt en nutteloze topics zijn daarvoor een hele goeie optie n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Linchpin schreef:
    (...)

    Ik moest toch iets doen om de verveling weg te krijgen die inspiratieloosheid met zich mee brengt en nutteloze topics zijn daarvoor een hele goeie optie n.n


    Haha, tuurlijk. Ik weet nog niet echt wat ik moet doen, iedereen - lol ik ben alleen thuis met hem, ouders zijn weg - slaapt hier, ik slaap zelfs half! En dat kan echt niet!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Klinkt goed.
    Ik zit hier kei hard mee te deizen op Nickelback en te wachten totdat de slaap komt..


    Bad decisions make good stories.

    Haha, lekker rustig, toch? :3

    Ik kom net terug van een avondje suprise buttsex, threesome, random knuffels, giraffen, en een heerlijk lieve vriend. Of lees: Flinty's (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik ben verhalen aan het lezen, terwijl ik probeer te schrijven. Maar dankzij jou heb ik zin in chocolade melk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see