• Heey peepz,

    ik moet dus een bijbaantje hebben want ik heb geld nodig om al m'n films en cd's te kunnen betalen, maar ik heb besloten dat ik er nog niet klaar voor ben.
    Ik heb nu al 2 x gesolliciteerd en 2 x is het nix geworden
    Hoe komt dat? zul je nu wel denken
    Nou.. Ik had een nette mail gestuurd naar de boekhandel bij ons in de stad die er oké uitzag en waar ik best trots op was. Nou heb ik al niet zo heel veel zin om te gaan werken, vooral omdat het moet doordat we bij ons thuis aan het bezuinigen zijn en mn ouders mn zakgeld hebben gehalveerd (wat volkomen onterecht is want ik heb het hard nodig) en ik vond het al knap van mezelf dat ik voldoende motivatie op had kunnen brengen om een poging te doen. De volgende dag al had ik een mail terug: Sorry je bent nog maar 14, dit is te jong, probeer het nog eens zodra je 16 bent.
    Ik snap die mensen op zich wel maar toch vond ik het niet leuk
    Volgende poging: Vakken vullen bij de Albert Heijn. Hier had ik absoluut geen zin in omdat het me gewoon geen leuk baantje lijkt. Maar omdat ik toch geld wil verdienen heb ik een sollicitatieformulier ingevuld. Ook dit had ik best goed gedaan, weliswaar met wat chagrijnige gezichtsuitdrukkingen maar het is me gelukt. Toen ik op het punt stond om naar de supermarkt te gaan vroeg ik me nog af of ik mn ID-kaart mee zou nemen. Misschien kwam het wel van pas. Maar nee hoor, mamalief zei dat ik die niet nodig zou hebben. Ik dacht, zij zal het wel weten, zij werkt zelf ook al en ze heeft ervaring. Dus ik ging op weg, en natuurlijk toen ik bij de bali stond om mijn formulier in te leveren, kreeg ik het doodleuk weer terug omdat ik geen ID-kaart bij me had..

    Nu denk je misschien, tja, dat is je eigen schuld, had je maar moeten nadenken..
    Dat denk ik zelf ook wel en daarom denk ik dat ik er gewoon nog niet klaar voor ben om te gaan werken. Ik geef niet al die mensen die daar werken de schuld, want zij moeten ook gewoon de regels volgen maar toch kan ik niet ontkennen dat ik strontchagrijnig ben -__-


    What by Zeus' beard is going on????

    Peetalover1 schreef:
    meh ik houd niet zo van die mensen die niet durven dromen. Denk aan de wet van Aantrekkingskracht, als je er maar lang genoeg op hoopt, komt het vanzelf uit en als je ergens echt je best voor doet zul je er komen, en dat is wat ik doe met acteren.


    We durven het wel, maar jij neemt en risico, een heel groot risico met die grote droom van jou.
    Nee, je moet niet hopen, je moet ervoor werken, je moet ervoor zorgen dat het mogelijk word en er niet gewoon op zitten hopen, want dat helpt niets. Dat is tenminste wat ik geloof, je moet je best ervoor doen en het proberen mogelijk te maken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb het gevoel alsof jij denkt dat je met hopen en dromen alles kan bereiken. Het komt niet naar je toegevlogen. Je zult er hard voor moeten werken, en met werken bedoel ik niet alleen maar werken aan je talent.


    To infinity and beyond •

    OMG?!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Escritura schreef:
    (...)

    Lol that's bullshit.

    Als ik mijn hele leven lang droom van leven op de zon, zal het dan gebeuren denk je? -Extreem voorbeeld.
    je meot er hard voor werken, keihard, en die werld ook nog eens veel geluk hebben.


    lol nope, je leest alleen dat ene zinnetje, maar als jij ooit op de zon wilt leven, of iets anders in de ruimte zul je er toch je best voor moeten doen, zoals in training gaan voor astronaut en onderzoek doen, en dat is precies wat ik ga doen, alleen nog niet nu want ik ben jong, ik wil van het leven genieten en ik zie wel wanneer ik er klaar voor ben. En jullie kunnen gaan zeggen dat ik verwend ben of een zeur (goed zo kwam ik in het begin wel over) maar het is niet nodig om te zeggen want ik ken mezelf beter dat jullie en ik schier er nix mee op; jullie schieten er nix mee op. zo simpel is het. Ik verwachtte geen reacties waardoor ik me beter zou gaan voelen maar gewoon een berichtje waardoor ik een idee krijg of iets in die richting ;p En nu ga ik lekker zonnen en denken aan het feit dat ik blijkbaar zoooooooo'n verwend nest ben! (dat ik het voor het eerst van mensen hoor via internet zegt toch wel iets over mijn verwendheidsgehalte :p)


    What by Zeus' beard is going on????

    Als iets 2 keer mislukt dan moet je niet meteen zeggen dat je er niet klaar voor bent ofzo.. Denk realistisch kerel?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Peetalover1 schreef:
    (...)
    lol nope, je leest alleen dat ene zinnetje, maar als jij ooit op de zon wilt leven, of iets anders in de ruimte zul je er toch je best voor moeten doen, zoals in training gaan voor astronaut en onderzoek doen, en dat is precies wat ik ga doen, alleen nog niet nu want ik ben jong, ik wil van het leven genieten en ik zie wel wanneer ik er klaar voor ben. En jullie kunnen gaan zeggen dat ik verwend ben of een zeur (goed zo kwam ik in het begin wel over) maar het is niet nodig om te zeggen want ik ken mezelf beter dat jullie en ik schier er nix mee op; jullie schieten er nix mee op. zo simpel is het. Ik verwachtte geen reacties waardoor ik me beter zou gaan voelen maar gewoon een berichtje waardoor ik een idee krijg of iets in die richting ;p En nu ga ik lekker zonnen en denken aan het feit dat ik blijkbaar zoooooooo'n verwend nest ben! (dat ik het voor het eerst van mensen hoor via internet zegt toch wel iets over mijn verwendheidsgehalte :p)


    Want niemand heeft ook maar geprobeert je te helpen of iets, vooral niet.
    *Insert heavy sarcasm here, please.-

    Also, ik weer niet of je het weet maar op de zon leven is onmogelijk. Het is een grote vurige gas bal, weetjewel.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 14:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Peetalover1 schreef:
    (...)
    lol nope, je leest alleen dat ene zinnetje, maar als jij ooit op de zon wilt leven, of iets anders in de ruimte zul je er toch je best voor moeten doen, zoals in training gaan voor astronaut en onderzoek doen, en dat is precies wat ik ga doen, alleen nog niet nu want ik ben jong, ik wil van het leven genieten en ik zie wel wanneer ik er klaar voor ben. En jullie kunnen gaan zeggen dat ik verwend ben of een zeur (goed zo kwam ik in het begin wel over) maar het is niet nodig om te zeggen want ik ken mezelf beter dat jullie en ik schier er nix mee op; jullie schieten er nix mee op. zo simpel is het. Ik verwachtte geen reacties waardoor ik me beter zou gaan voelen maar gewoon een berichtje waardoor ik een idee krijg of iets in die richting ;p En nu ga ik lekker zonnen en denken aan het feit dat ik blijkbaar zoooooooo'n verwend nest ben! (dat ik het voor het eerst van mensen hoor via internet zegt toch wel iets over mijn verwendheidsgehalte :p)


    Ok. Nu stop ik helemaal met reageren, want nu klink je uit de hoogte gevallen. Veel plezier nog met het dromen van je carrière, want met die instelling kom je nergens. (;


    To infinity and beyond •

    hallo mensjes, ik ben Hannelore ik heb blond haar en blauwe ogen ben 14 jaar en ik ben trouw, sportief en rustig+verlegen ik hou van zingen, dansen en acteren en ik word later actrice.

    No you don't honey. Met deze instelling echt niet hoor..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Peetalover1 schreef:
    (...)
    lol nope, je leest alleen dat ene zinnetje, maar als jij ooit op de zon wilt leven, of iets anders in de ruimte zul je er toch je best voor moeten doen, zoals in training gaan voor astronaut en onderzoek doen, en dat is precies wat ik ga doen, alleen nog niet nu want ik ben jong, ik wil van het leven genieten en ik zie wel wanneer ik er klaar voor ben. En jullie kunnen gaan zeggen dat ik verwend ben of een zeur (goed zo kwam ik in het begin wel over) maar het is niet nodig om te zeggen want ik ken mezelf beter dat jullie en ik schier er nix mee op; jullie schieten er nix mee op. zo simpel is het. Ik verwachtte geen reacties waardoor ik me beter zou gaan voelen maar gewoon een berichtje waardoor ik een idee krijg of iets in die richting ;p En nu ga ik lekker zonnen en denken aan het feit dat ik blijkbaar zoooooooo'n verwend nest ben! (dat ik het voor het eerst van mensen hoor via internet zegt toch wel iets over mijn verwendheidsgehalte :p)


    Ze zal sowieso niet op de f-ing zon kunnen leven, want dan verbrand ze.
    Je moet je best er voor doen, of je jong bent of niet. Ik irriteer me aan jou manier van schrijven en jij schiet helemaal niks hiermee op, want wij geven jouw tips, maar jij gaat ons gewoon zitten afzeiken.

    Jij doet me echt denken aan een mix van Hale, Amber en Horrorshit.

    En zonnebaden is slecht voor je, het verhoogt je kans op kanker.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hahahaha, ik denk eerder dat je zeven bent dan veertien, want meid, wat ben jij naïef.
    Als ik zeg dat ik de wereld ga overheersen, is dat een grapje. Je moet namelijk veel geld, aanhangers en politieke contacten hebben om een begin te maken. Daarna zou het me toch niet lukken, want ik zou tegen gehouden worden door allerlei mensen en landen.
    Dit was even mijn voorbeeld.

    Actrice worden is iets waar je keihard voor moet knokken, anders kom je er niet. Daarnaast moet je connecties hebben, geld en talent + geluk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Finch schreef:
    (...)

    We durven het wel, maar jij neemt en risico, een heel groot risico met die grote droom van jou.
    Nee, je moet niet hopen, je moet ervoor werken, je moet ervoor zorgen dat het mogelijk word en er niet gewoon op zitten hopen, want dat helpt niets. Dat is tenminste wat ik geloof, je moet je best ervoor doen en het proberen mogelijk te maken.


    Says the eleven year-old Jaya, die tegen mij vertelt dat ze hoopt op een antwoord van iemand maar die nooit eens iets ervoor doet... Ja, sorry, maar ik vind dit heel erg tegenstrijdig uit jouw mond.
    Gewoon proberen, J.K. Rowling werd ook pas uitgegeven na TWAALF keer "nee" te hebben gehoord.

    Ik weet niet vanaf hoe oud ze bij de Free Record Shop mensen aannemen? Je kunt anders altijd nog bijles geven aan jongere mensen op jouw school die hulp nodig hebben. Of een krantenwijk.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 15:02 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Tsja, ik kan niets anders zeggen dan eigen schuld. Als jij zo tegenwerkt zal het ook niet zo komen aanwaaien. Wees tenminste blij dat je zakgeld krijgt. Je komt echt over als een verwend nest.


    comfort in c h a o s

    Leela schreef:
    (...)

    Says the eleven year-old Jaya, die tegen mij vertelt dat ze hoopt op een antwoord van iemand maar die nooit eens iets ervoor doet... Ja, sorry, maar ik vind dit heel erg tegenstrijdig uit jouw mond.
    Gewoon proberen, J.K. Rowling werd ook pas uitgegeven na TWAALF keer "nee" te hebben gehoord.

    Ik weet niet vanaf hoe oud ze bij de Free Record Shop mensen aannemen? Je kunt anders altijd nog bijles geven aan jongere mensen op jouw school die hulp nodig hebben. Of een krantenwijk.

    Wat een lullige streek om iets persoonlijks van iemand erbij te halen.
    En dat ene meisje is pas elf, dat is nog een kind, en dit meisje is veertien. Een heel verschil.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Starships schreef:
    Ik heb het gevoel alsof jij denkt dat je met hopen en dromen alles kan bereiken. Het komt niet naar je toegevlogen. Je zult er hard voor moeten werken, en met werken bedoel ik niet alleen maar werken aan je talent.


    THIS.


    The universal language of art.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wat een lullige streek om iets persoonlijks van iemand erbij te halen.
    En dat ene meisje is pas elf, dat is nog een kind, en dit meisje is veertien. Een heel verschil.


    All hail Annabeth.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.