• Praat maar verder !


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CarrotKing schreef:
    Ik ga terug naar buiten


    Have fun! c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furler schreef:
    (...)

    Lol ik snap het (: Helaas kan ik het niet verder uitstellen ;O Thanks ;D


    Ik stiekem ook niet, daarom maak ik nu alles in het Nederlands en doe ik het morgen allemaal vertalen naar het Engels. Scheelt me dan alweer wat werk, en sowieso heb ik laatste uur vrij morgen dus ben ik al om 13.30 klaar dus dat geeft me ook alweer een uurtje gewonnen. (: Poor you. D: Maar als je er vanaf bent is het ook veel fijner..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Ik stiekem ook niet, daarom maak ik nu alles in het Nederlands en doe ik het morgen allemaal vertalen naar het Engels. Scheelt me dan alweer wat werk, en sowieso heb ik laatste uur vrij morgen dus ben ik al om 13.30 klaar dus dat geeft me ook alweer een uurtje gewonnen. (: Poor you. D: Maar als je er vanaf bent is het ook veel fijner..


    Haha dat is wel een goed idee ja (: Ik dacht dus net, oh nog maar 3 opdrachten. Bestaan alledrie de opdrachten uit a t/m g -.-
    Klopt, ik wil er ook vanaf zijn. *werkt door*


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Furler schreef:
    (...)

    Haha dat is wel een goed idee ja (: Ik dacht dus net, oh nog maar 3 opdrachten. Bestaan alledrie de opdrachten uit a t/m g -.-
    Klopt, ik wil er ook vanaf zijn. *werkt door*


    Ik heb ze bij de eerste twee opdrachten al in het Nederlands, bij de derde moet ik een samenvatting maken van een Engelse tekst en daar heb ik geen zin in, lol. (':
    N'aaahw, ach als je even doorwerkt zit je zo lekker achter je pc/laptop. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oké, ik heb maar een half frans examen gemaakt, want ik had geen zin meer >< ik maak al 5jaar lang franse teksten dus dat zit wel knor.:Y)
    Ik wou dat ik Engels kon doen :o Dat is veel makkelijker&leuker dan Frans


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    Oké, ik heb maar een half frans examen gemaakt, want ik had geen zin meer >< ik maak al 5jaar lang franse teksten dus dat zit wel knor.:Y)
    Ik wou dat ik Engels kon doen :o Dat is veel makkelijker&leuker dan Frans


    N'aaahw, 5jaar? Wow. Ghehe. :3 Engels is inderdaad makkelijker, maaar ik heb nog Frans gehad dus. (': Ik vertaal het morgen pas in het Engels, lol. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    N'aaahw, 5jaar? Wow. Ghehe. :3 Engels is inderdaad makkelijker, maaar ik heb nog Frans gehad dus. (': Ik vertaal het morgen pas in het Engels, lol. :3


    Ja, ik denk wel 5jaar. Waarschijnlijk doen we al teksten sinds de eerste >< maar vooral dit jaar extreem veel. Is gewoon niet leuk meer, franse teksten komen helemaal mn neus uit.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)

    Ja, ik denk wel 5jaar. Waarschijnlijk doen we al teksten sinds de eerste >< maar vooral dit jaar extreem veel. Is gewoon niet leuk meer, franse teksten komen helemaal mn neus uit.


    Hoe oud ben je dan? Lol. (': -Nieuwsgierig aagje, ghehe. :3-
    Dat geloof ik graag ja, als je het zo lang al doet. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben 17 ( En zit in 5havo) (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    Ik ben 17 ( En zit in 5havo) (:


    Aha, iedereen heeft altijd hogere niveauen -schrijft ik dat zo? lol- dan mij. D: Meh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    Ik heb ze bij de eerste twee opdrachten al in het Nederlands, bij de derde moet ik een samenvatting maken van een Engelse tekst en daar heb ik geen zin in, lol. (':
    N'aaahw, ach als je even doorwerkt zit je zo lekker achter je pc/laptop. (:


    Samenvattingen zijn zó stom (cat)Good luck, voor wanneer je het ook gaat doen xd
    I know ;D Ik ben nu bij 24 e xd. Ik moet tot 25d. It's gonna be all right ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MalikShake schreef:
    (...)

    Ja, ik denk wel 5jaar. Waarschijnlijk doen we al teksten sinds de eerste >< maar vooral dit jaar extreem veel. Is gewoon niet leuk meer, franse teksten komen helemaal mn neus uit.


    Waarom heb ik frans gekozen D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Furler schreef:
    (...)

    Samenvattingen zijn zó stom (cat)Good luck, voor wanneer je het ook gaat doen xd
    I know ;D Ik ben nu bij 24 e xd. Ik moet tot 25d. It's gonna be all right ;D


    Ik heb de samenvatting van het verhaaltje bijna! *O* Ik was al klaar geweest als ik niet online was op Q. Lol. (': And thanks. C:
    Ooh, dan duurt het niet meer zo lang toch? Of loopt 24 helemaal tot z? Lol. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furler schreef:
    (...)

    Samenvattingen zijn zó stom (cat)Good luck, voor wanneer je het ook gaat doen xd
    I know ;D Ik ben nu bij 24 e xd. Ik moet tot 25d. It's gonna be all right ;D


    Samenvattingen zijn inderdaad verschrikkelijk. We moesten voor NL examen een samenvatting maken. Die ging over het 'aah'-gevoel bij dieren, en iets met bambi. En nu heeft heel 5havo een hekel aan bambi xD dat was echt een rottekst/examen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Aero schreef:
    (...)

    Aha, iedereen heeft altijd hogere niveauen -schrijft ik dat zo? lol- dan mij. D: Meh.

    Het is niveaus
    Dat maakt niet uit iedereen is slim op zijn manier


    Mijn username is een kopje, geen plaat