• Heey,

    Ik moet voor school een boekbespreking maken en ik heb daarvoor het boek New moon van Stephenie Meyer gekozen. Voor die boekbespreking moet ik een folder maker met daar orginele informatie in enzo. En daarom wou ik daar de korte mening van andere personen over het boek in schrijven, dus vraag ik het even aan jullie; 'Wat vinden jullie van het boek New moon?'

    Alvast bedankt!! (:

    xx.
    Lisa

    Moet hem nog lezen :X

    Ik heb ongeveer de helft gelezen maar het is wel interessant

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 16:32 ]


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    ik vind het wel een redelijk goed boek, leest lekker weg. =]


    We can only learn to love by loving.

    Super! Zo zielig, spannend en ook romantisch! Geweldig boek (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik vond het boek zeer vlot lezen. Stephenie Meyer heeft een goede schrijfstijl, waardoor je eigenlijk in de mogelijkheid bent om het boek snel uit te lezen. Echter vond ik het minder goed dan het eerste boek; Twilight, omdat er naar mijn mening minder grootse dingen in gebeurden. Vooral in het midden volgde je de hele tijd de lijdensweg van Bella en haar relatie met Jacob. Die na een tijdje toch wel wat langdradig werd. Maar niet tegenstaande dat ik het boek wel heel leuk vond, doordat er veel verschillende gevoelens aan bod kwamen.
    Voilà (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 16:37 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fragile schreef:
    Moet hem nog lezen :X


    Happiness hit her like a train on a track

    Vond hem niet zo goed als de andere boeken uit de reeks.

    Fragile schreef:
    Moet hem nog lezen :X


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik vind het een mooi boek. Al mis ik Edward een beetje in het verhaal.
    Maar het is echt prachtig geschreven, zo'n boek waar je je echt in kan vinden.
    Het leest ook redelijk rap en dat is leuk.
    Zo (:


    Never run out of reasons to smile...

    Fragile schreef:
    Moet hem nog lezen maar mijn ma pakt steeds de boeken weg als ik hem lees :X

    Mooi!! Ik vind Stephenie Meyer echt fantastisch. Hoe ze de dingen beschrijft enzo. Ik snap echt niet hoe je op het idee kunt komen om een verhaal te schrijven over een meisje dat verliefd wordt op een vampier, geniaal gewoon!! Al moet ik wel toegeven dat ik New Moon niet zo goed als Twilight vond...


    Got up on the wrong side of life today

    Is dat voor Nederlands of Engels?


    Life is hard and then we die

    Ik vindt het een mooi boek, het leest lekker weg en het verhaal is echt goed.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vond het een mooi boek. Stephanie Meyer kan emoties en gevoelens heel goed beschrijven, vind ik.
    Ik vond het alleen jammer dat Bella ongeveer 2/3 van het boek depressief was, omdat Edward weg was. Daar werd ik zelf ook een beetje verdrietig om (ik zit meestal midden in boeken enzo).


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind het echt een super boek.
    heel de saga bytheway.;)
    x