• Las net dat Jelena wss uit elkaar is, na anderhalf jaar. Vind 't best jammer, ze waren een leuk koppeltje. Wat vinden jullie?
    Ja, dat wou ik gewoon ff mededelen. :Y)

    Bron.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oké.

    Is niet waar. :Y)


    To love is to destroy.

    Confessor schreef:
    Is zoiets nou serieus telegraaf nieuws? --'


    In de Telegraaf staat wel vaker onzinnig nieuws hoor qq.

    Ach, opzich wel jammer. Ik vond het wel een leuk koppeltje.
    Het zou mij niets verbazen als Selena er straks nog met zo'n One Direction-zangertje vandoor gaat eigenlijk. qq


    Tell me about it, stud.

    Beetje onvolwassen dat ie zoiets op Twitter zet, vind ik dan.
    Vooral als je zo bekend bent, 'k zou dan zulke dingen onder elkaar houden.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Blackwell schreef:
    Is niet waar. :Y)


    hoe weet jij dat dan?


    -

    Ik vind niks, boeit me geen ene kut.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Justin Bieber is een beetje uit he, Selena moet nu achter One Direction aan


    Life is hard and then we die

    Scharry schreef:
    Was Selena jaloers op die meisjes waar Justin zo mee loopt te spelen in Boyfriend?
    Sorry, stiekem vind ik het best grappig, maar geloof het toch ook niet helemaal. Ze zijn best lang samen geweest.


    Kan en het schijnt ook dat Justin jaloers was op Niall Horan omdat hij had geflirt met Selena. Al die nieuwsbladen kletsen wat uit hun nek, zoals ze wel vaker doen.

    ON: Ik geloof het dus eigenlijk niet. :W

    PUKKELxDING schreef:
    Justin Bieber is een beetje uit he, Selena moet nu achter One Direction aan


    Exactly what I was thinking.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zou er blij mee zijn, ik vind het echt niet leuk dat ze mijn naam gebruiken. Jelena. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Lol, iedereen denkt gelijk dat die tweet over Selena ging. Wie weet waar het eigenlijk over ging? Ik ga me echt dood lachen als ze gewoon nog samen zijn. Iedereen moet zich er niet zo druk over maken. Alsof het allemaal zo geweldig boeiend is.


    Believe in yourself.

    He, ik dacht dat die al lang uit elkaar waren? Ach, wat kan mij het schelen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Is niet waar, lol. Justin en Selena hebben het beide op Tumblr ontkent. (: - en ja, ik geloof dat dit hun echte tumblr is, aangezien Justin proof heeft gedaan en er een link naar Selena haar tumblr toe linkt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    Is niet waar, lol. Justin en Selena hebben het beide op Tumblr ontkent. (: - en ja, ik geloof dat dit hun echte tumblr is, aangezien Justin proof heeft gedaan en er een link naar Selena haar tumblr toe linkt. (:


    O, laat maar dan. =D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    PUKKELxDING schreef:
    Justin Bieber is een beetje uit he, Selena moet nu achter One Direction aan


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.