• Ja, echt waar. Daarnet wilden we thuis een meloen gaan eten, maar dat ding was nog niet helemaal rijp. Ik vond het best lekker, maar mijn stiefvader niet. Zegt 'ie ineens: ''Zou het helpen als je de meloen in de magnetron doet?'' Dus ik zat daar zo van; FACEPALM, dat gaat niet werken, dat is het meest domme wat ik ooit gehoord heb, maar ja, hij wilde het gewoon uitproberen. Er waren nog meer mensen bij en iedereen zei dat het niet zou werken, maar hij wilde het toch echt proberen en dus deed hij een stuk van die meloen één minuut in de magnetron, en toen het klaar was - was hij er nog steeds van overtuigd dat het echt lekkerder zou zijn nu. Het zag er... Vrij bijzonder uit, dus ik had niet heel erg de behoefte om het te proeven, maar alle anderen wel. Resultaat: Het was niet lekker en een meloen wordt dus niet rijp als je het in een magnetron doet. -.- Nu weten jullie meteen hoe... Bijzonder mijn familie is, haha. :')


    The universal language of art.

    Lmao, ik zou echt plat liggen daar. 8D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dat is een van de minst-slimme dingen die ik ooit heb gehoord. Sorry.
    Maar, ik zou hem ook niet willen proeven. Ik geef je gelijk(:


    Food.

    Hahahaha, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scharry schreef:
    Dat is een van de minst-slimme dingen die ik ooit heb gehoord. Sorry.
    Maar, ik zou hem ook niet willen proeven. Ik geef je gelijk(:


    Dat vond ik ook hoor.;p


    The universal language of art.

    Ahaha omg :'D. Dat is zo vaag dat het gewoon geniaal is :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik eet nu meloen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Whoah, dat had ik ook een keer. We hadden thuis van dat schepijs, alleen dat was zo hard dat je er iemand mee kon doodgooien. (cat) Dus ik zei zo, totaal niet serieus, 'misschien moet je het in de magnetron doen!' Kijken ze me aan alsof ik einstein ben en zojuist de meest geweldigste uitvinding heb gedaan. o_O Het werkte wel.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    PAPAROACH schreef:
    Lmao, ik zou echt plat liggen daar. 8D


    Bad decisions make good stories.

    Hahaha, toch mooi dat je vader er zoveel vertrouwen in had. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    MEGADUDE schreef:
    Whoah, dat had ik ook een keer. We hadden thuis van dat schepijs, alleen dat was zo hard dat je er iemand mee kon doodgooien. (cat) Dus ik zei zo, totaal niet serieus, 'misschien moet je het in de magnetron doen!' Kijken ze me aan alsof ik einstein ben en zojuist de meest geweldigste uitvinding heb gedaan. o_O Het werkte wel.


    Yay, de magnetron is de oplossing voor alles. c; ;p


    The universal language of art.

    Omg. Seriously.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik wil ook meloeeeen


    As travars

    Hoppus schreef:
    Ahaha omg :'D. Dat is zo vaag dat het gewoon geniaal is :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat idee zou dus best uit mijn mond kunnen komen. LOL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    Dat idee zou dus best uit mijn mond kunnen komen. LOL.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.