• Heey,

    Hier spreekt een happy me, omdat vanmiddag de ortho de slotjes van m'n boventanden heeft gehaald.
    Over 1,5 week mogen de slotjes van m'n ondertanden er ook af.
    Daarvoor krijg ik nog een spalk achter m'n ondertanden en krijg een plaatje/nachtbeugel.
    En voor de duidelijkheid: ik had die slotjes al sinds FEBRUARI 2010!

    Ik glimlachte de hele tijd toen ik van de ortho vandaan kwam.. (A)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had mijn beugel ook zo'n twee jaar. Het voelt zo raar als hij er eenmaal uit ging, bij mij in ieder geval wel.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb mijn beugel bijna 4jaar gehad, nu heb ik wel draadjes achter mijn tanden anders gaan ze terug scheef staan. Maar ik ben blij met het resultaat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik had precies hetzelfde, hoewel bij mij alles tegelijk ging, denk ik [kan ook zijn dat ik dat heb verdrongen omdat ik en mijn beugel nooit echt gehecht waren aan elkaar]. Ik weet nog toen die stomme ronde ringen op mijn kieze er af gingen [ik had een buitenboord voor een half jaar, alleen 's nachts THANK GOD], en ik voelde me zo blij, die dingen knelde achteraf gezien gewoon, als ik voelde hij mijn tandvlees geïrriteerd was. o.o

    BUT DRIEMAAL HOERA VOOR YOU!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb nooit een beugel gehad, en hoef die waarschijnlijk ook niet! *O*
    -klopt dit snel af-
    Ookal zitten mijn tanden niet op de meest perfecte manier :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Cadentium schreef:
    Ik had mijn beugel ook zo'n twee jaar. Het voelt zo raar als hij er eenmaal uit ging, bij mij in ieder geval wel.

    Het voelt inderdaad heel raar en volgens mij voel ik nog wat lijm ziten.. :S


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik háát mijn 2 beugels. Na een jaar ben ik nog niet gewend aan die **** dingen(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vandersteen schreef:
    Ik heb nooit een beugel gehad, en hoef die waarschijnlijk ook niet! *O*
    -klopt dit snel af-
    Ookal zitten mijn tanden niet op de meest perfecte manier :W


    Ik heb ook nog geen beugel gehad. En mijn tanden staan echt heel recht, alleen ik moet toch een beugel omdat mijn tanden precies recht moeten staan tijdens een kaakoperatie die ik op mijn 18e krijg. Dus waarschijnlijk heb ik over een halfjaar een beugel. (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ik heb ook nog geen beugel gehad. En mijn tanden staan echt heel recht, alleen ik moet toch een beugel omdat mijn tanden precies recht moeten staan tijdens een kaakoperatie die ik op mijn 18e krijg. Dus waarschijnlijk heb ik over een halfjaar een beugel. (no_chears)

    Ai, das minder. Jij was toch al iets van 16 of 17?
    Mijn zus heeft op haar 16e ook nog een beugel gehad, maar ze is er wel blij mee ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb mijn beugel 1,5 jaar gehad en was zo blij toen ie eruit mocht. Ik bleef maar in de spiegel naar mijn mooie tanden kijken (: Ik heb nu zo'n stangetje achter mijn tanden, maar blijf er alleen maar problemen mee hebben omdat ie telkens losgaat.


    Take risks and conquer your fears.

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Ai, das minder. Jij was toch al iets van 16 of 17?
    Mijn zus heeft op haar 16e ook nog een beugel gehad, maar ze is er wel blij mee ;]


    Eind augustus wordt ik 17.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah, die van mij gaat er waarschijnlijk 8 juni uit, en ik kan niet wachten.(:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    ik heb mn beugel al 3,5 jaar en moet nog iets van 1,5 jaar


    (Be)lieve in (you)rself

    Ohh heerlijk is dat hè? Die van mij is er nu ook al een tijdje uit, maar GOD was ik blij toen dat onding er uit mocht!


    ars moriendi

    Mijne mag er ergens augustus/september uit (:


    El Diablo.

    Oh, das fijn voor je! Ik heb de mijne pas twee maand, dus die mag er helaas nog lang niet uit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the