• [Verplaats dit topic maar als het niet goed staat]

    Mijn moeder wil heel erg graag het downloadprogramma Spotnet op haar computer hebben. Dit is een programma om films, muziek, spellen etc. te downloaden[voor de mensen die het niet kennen], je betaalt er wel voor via een ander programma [waar ik de naam even van kwijt ben]
    MAAR! Nu probeer ik via verschillende sites het programma Spotnet op haar computer te zetten, maar meerdere van die sites geven foutmeldingen en zeggen dat het programma niet bestaat en/of tijdelijk verplaatst is.
    Weet iemand een goede site om dit programma te downloaden, zo ja, wil diegene dan de site hieronder neerzetten? Het zou mij-en ook mijn moeder- heel erg helpen, want we hebben voor dat andere programma al betaalt en dat geldt voor 30 dagen*.

    *We hebben eerder al geprobeerd het programma erop te zetten, het was gelukt maar hij kreeg allemaal fouten. Dit hadden we via mijn oma gedaan. Vandaar dat mijn moeder dus betaalt heeft. De computer was gecrashed en daardoor werkte dat programma dus niet meer.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 17:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog nooit van gehoord. En waarom betalen als het ook gratis kan?

    Vestige schreef:
    Nog nooit van gehoord. En waarom betalen als het ook gratis kan?


    Mijn moeder wil het, ik kan haar niet tegenhouden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.