• Ik moet binnenkort naar de kapper en wil eens iets anders... Zal ik het zo doen of heeft iemand een ander leuk idee?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:39 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.



    'nuff said


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou het niet doen. Behalve dat het bij veel mensen niet erg mooi staat om het haar van onderen zo uit te dunnen, lijkt het me ook vreselijk veel werk voor het wel mooi zit, elke dag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgens mij is daar verschrikkelijk veel volume in gestopt, dus dan sta je iedere ochtend een uur voor de spiegel om dat goed te doen.
    Alleen ik weet niet wat voor een vorm hoofd je hebt en welke kleur haar, enz.
    Foto, misschien?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:39 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Volgens mij is daar verschrikkelijk veel volume in gestopt, dus dan sta je iedere ochtend een uur voor de spiegel om dat goed te doen.
    Alleen ik weet niet wat voor een vorm hoofd je hebt en welke kleur haar, enz.
    Foto, misschien?


    Ik heb zeg maar een ovaal hoofd en heel erg dik bruin haar.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:40 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Ik heb zeg maar een ovaal hoofd en heel erg dik bruin haar.

    Daar kan ik nog niet veel mee, een foto is echt het beste ;]
    Of je wilt het niet opzetten, want ik kan snappen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Daar kan ik nog niet veel mee, een foto is echt het beste ;]
    Of je wilt het niet opzetten, want ik kan snappen.


    Ik heb geen foto's op deze computer te staan (': Hij is een keer helemaal leeggehaald en alle foto's staan op de laptop van mijn ouders. Ook al weet ik niet of ik dan wel een foto had geplaatst. Because I hate my face :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Ik heb geen foto's op deze computer te staan (': Hij is een keer helemaal leeggehaald en alle foto's staan op de laptop van mijn ouders. Ook al weet ik niet of ik dan wel een foto had geplaatst. Because I hate my face :3

    Hmm, in wat voor een model zit haar nu? Laagjes, pony, highlights, enz?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil even zeggen dat je haar er nooit zo zal uitzien als je van de kapper komt. Je zal iedere ochtend behoorlijk wat werk aan je haar moeten spenderen om het zo te krijgen, want niemand zijn haar valt in nature zo. Maar je moet altijd nog zelf kiezen hoe je haar knipt, een ander kan je daar moeilijk bij helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tigger schreef:



    'nuff said
    (Y)

    WATIC schreef:
    Ik wil even zeggen dat je haar er nooit zo zal uitzien als je van de kapper komt. Je zal iedere ochtend behoorlijk wat werk aan je haar moeten spenderen om het zo te krijgen, want niemand zijn haar valt in nature zo. Maar je moet altijd nog zelf kiezen hoe je haar knipt, een ander kan je daar moeilijk bij helpen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik denk dat geen enkele kapper echt dat haar precies na kan knippen. Dit is denk ik door dat meisje zo zelf geknipt en gestyled.
    Ik zou dan gewoon veel laagjes vragen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Hmm, in wat voor een model zit haar nu? Laagjes, pony, highlights, enz?


    Ik heb het nu in laagjes en mijn (scheve) pony is bij mijn haar gegroeid. Ik wil mijn haar ook niet precies zoals op die foto, maar meer gewoon dat mijn pony scheef is. Van de ene kant naar de andere... Oké, ik kan niet uitleggen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dat is echt zo ontzettend veel werk! Dat wordt niet eens zo geknipt by the way, zo moet je het zelf stylen. Ik heb het wel eens geprobeerd en ik heb ook ontzettend dik haar waardoor het niet bleef zitten, heel mijn haar vol met haarlak gespoten maar het zakte gewoon weer in mijn eigen model..


    Believe in yourself.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Ik heb het nu in laagjes en mijn (scheve) pony is bij mijn haar gegroeid. Ik wil mijn haar ook niet precies zoals op die foto, maar meer gewoon dat mijn pony scheef is. Van de ene kant naar de andere... Oké, ik kan niet uitleggen.

    Aha, ik snap ;]
    Dan is het denk ik wel leuk. Ik weet niet of je een groot voorhoofd hebt, want ik heb dat wel, en dan is een pony héél handig, omdat die dit 'verkleind'.
    Misschien dat je ook een stuk van je haar af kan laten knippen? Het staat altijd wel wat frisser. Dan heb je ook een nieuwe coupe ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik nou weet hoe je eruitziet. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.