• Het schooljaar is nu bijna een maand bezig voor mij.
    Ik zit nu in de vierde en heb dus vorig jaar een profiel moeten kiezen
    Nu hebben wij alleen keuze uit Alpha en Béta en verder niks.
    Maar ik wou graag economie erbij omdat ik dat heel leuk vind en er misschien later iets mee wil gaan doen.
    Dus ik had aangegeven dat ik dat wou als extra vak en dat was goedgekeurd
    Maar ja nu begon het schooljaar en we (ik en een jongen uit mijn klas die ook eco wil doen) hoorden maar niks
    Mijn mentor heeft bijna elke dag gemaild en nu kregen we dan uiteindelijk een mailtje van de docent
    Of we het nog steeds wouden
    Nu krijgen we waarschijnlijk volgende week meer informatie
    Maar intussen hebben we al wel een maand achterstand
    Het is zo slecht geregeld van onze school
    Ook zijn de lokalen nog niet af, er is geen zonwering
    Er zijn houten platen voor de ramen getimmerd
    Vanmorgen was het 32 graden in het wiskunde lokaal

    Ik wordt er echt helemaal gek van, mijn laptop is ook nog steeds niet goed geregeld en het leerlingenportaal ook niet
    Ik had vandaag mijn Frans pw en heb niks online kunnen doen(dat zijn wij gewent met woordjes en zinnetjes en dat werkt heel goed)
    Dus ik wordt er helemaal gestoord van

    Wie van jullie heeft er nog zo een 'goed geregelde' school?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn school is best netjes geregeld, alleen is mijn klas te groot voor de meeste lokalen.


    -

    Ik doe een ICT-opleiding en het internet was vandaag kapot. (cat) Ja, echt kapot haha. Niks deed het meer en we konden nergens inloggen daardoor en heel veel opdrachten niet maken. Hierdoor mochten we wel vroeger naar huis en voorderest is alles goed geregeld vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ik heb volgens mij alleen maar negatieve ervaringen met de scholen van nu. :'D
    Hoewel, mijn basisschool was wel goed.

    Bij ons zijn er een paar uren waarbij we met Spaans en biologie bij elkaar zitten, want dat hebben ze fout ingepland in het rooster (cat) En er zijn ook mensen die bijvoorbeeld filosofie en maatschappijleer tegelijk hebben, dus die kunnen dan maar naar één les.

    Ik zit op het MBO. Roc van Amsterdam Amstelland en daar is eigenlijk nooit wat goed geregeld. Maandag had de nieuwe leraar niet eens les materiaal gehad in het weekend dus hij moest uiteindelijk improviseren voor de les. Eind van de les hadden we dan wel de boekjes. En ook voor een andere moesten de boekjes op blackboard staan en zelf uitprinten en stonden ze nog niet op blackboard.
    We hebben maar iets van zes maanden les voor stage, en ook nog eens examens. Dit is het examen jaar en het is nu al lekker geregeld..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb op zich een vrij goed geregelde school. In ieder geval nog geen slechte ervaringen gehad in de ruim drie jaar dat ik er nu zit.
    Wel heb ik WisD en Natuurkunde tegelijk, maar mijn rooster is gewoon te vol.


    Stenenlikker

    Mediacollege A'dam hier, maar eh.. bij ons is het ook top geregeld! Ik had al vanaf het begin af aan gezegd dat ik een chronische pijn heb en dus misschien iets minder op school was. Geen probleem, totdat het eerste jaar voorbij was en ik ineens een zomertaak moest doen, voor ik naar de 2e mocht. Mijn cijfers waren in orde maar ze hebben me gewoon gepakt op m'n afwezigheid. Terwijl een vriendin van mij, met slechte cijfers WEL over was gegaan.

    Nou oke, heb me erbij neergelegd toen. De eerste maandag na de vakantie moesten we 'm inleveren, ook goed. Dus wij ingeleverd en dan zouden we horen of we over waren (was met nog een aantal anderen). 'Ja, rond 12 uur weet je het.' Wij rond 12 uur naar het lokaal. 'Wordt tussen 3 en 5.'
    Uiteindelijk wist ik het pas vrijdagochtend dat ik gewoon over was. Terwijl iedereen vanaf dinsdag al met lessen begon (ik deed gewoon mee met m'n klas), maar wist niet eens of ik wel over was :') Top.

    Maar MA staat er bekend om hun slechte regelingen.


    To infinity and beyond •

    Mijn school is precies zo.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben tevreden over mijn school maar nu hebben ze iets gedaan, dat ik denk van had het anders geregeld. Ze gaan nu in de tweede week mensen verplaatsen naar de andere klas waar onder ik en dat vind ik niet zo. Maar ik ben wel wat gewend qua scholen dus.


    Physics is awesome

    Ik heb dit weekend met wat stress, omdat internet het niet deed, een verslag over mijn excursie naar de Pixar tentoonstelling moeten schrijven en dat moest je gisteren in gaan leveren.
    ZE VROEGEN ER NIET NAAR!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAH.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik houd echt van mijn school en de leraren, omdat de meeste echt heel erg begaand zijn met hun leerlingen, en zeker nu in de hogere graad gaan ze echt bijna vriendschappelijk (dat ook weer niet, maar ik kan geen beter woord bedeken) om met leerlingen, maar we hebben altijd enoooorm veel van dat soort kleine probleempjes, waar ik nu als zesde jaar wel gewend aan ben :]
    Ons uurrooster van deze week trekt echt op niets, maar uiteraard zal het nog zeker 3 x worden verandert en reken ik pas op een definitief uurrooster na de herfstvakantie.
    Door dat het uurrooster nog niet definitief is en dus bijzonder slecht in elkaar zit, kunnen de sporturen niet op voorhand worden uitgedacht en wordt er op de moment zelf gezocht naar een plaats om de les te houden.
    Onze school is overgestapt op elektrische agenda's. We gaan ook nog een agenda krijgen voor in de klas, voor eventuele nota's van leerkrachten, maar die zijn nog niet aangekomen en het is volledig onduidelijk wanneer ze zullen komen, dus ondertussen kan niemand een nota krijgen, en kan je in de klas ook niets opschrijven voor jezelf. Nu is het dus twijfelen of ik er zelf een bij zal moeten kopen of niet, maar er is ook niemand die weet hoe de agenda eruit zal zien, dus het zou kunnen dat er wel degelijk plaats is om voor jezelf op te schrijven wat je moet doen, maar dat is niet zeker.
    Onze seminaries zijn eigenlijk altijd dramatisch slecht geregeld, op elk moment van het jaar zijn er problemen mee, maar in het begin is het allemaal nog net iets erger. In het lokaal waar ik seminarie had was er om onbekende redenen geen internet, dus zaten we daar wel mooi :]
    De 'drukkerij' heeft een probleem dus nu begint elke leerkracht uit te leggen dat het weer een probleem is met de software en dat we voorlopig dus zonder blaadjes zitten.

    Maar ach, het hoort allemaal bij mijn school. Soms hebben we ook zo van die schooluitstappen waarbij je het blad met de info op pas krijgt als je op de bus zit, lol. Ik ben er gewend aan, en iedereen eigenlijk wel. Zelfs de leraren vinden zo'n dingen absoluut geweldig :]


    effort never betrays you

    Ow bah ;(
    Mijn school is zo nu en dan wat chaotisch met uren enz, maar wel goed geregeld. We hebben ook nog eens net een nieuw gebouw (zal ik helaas pas zien in November ipv stage) enzo ;3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn school is niet goed geregeld, maat staat daar ook om bekend. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    We moesten met vierentwintig in een lokaal met veel te weinig plaatsen. (cat)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zat eerst op een andere school en ik dacht dat die slecht geregeld was
    Toen ging ik vorig jaar naar deze school. het is een nieuw soort gebeuren, zag er heel mooi uit op papier
    In de praktijk is het iets minder mooi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one