• Ik denk dat mijn kat last begint te krijgen van haarballen. (cat) Hij zit nu echt wel al redelijk vaak te braken. Allé, niet echt kotsen, maar zo kotsneigingen... Snap je? (Duh. Dat heb je met zo'n harige kat. -.- Ik snap niet waarom wij ooit een kat met lang haar hebben genomen)

    Jullie katten... Ook last van haarballen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    O jakkes, dat lijkt me echt vies.
    Ik heb zelf geen kat, maar toen ik bij een vriendin was die wel katten heeft, schrok ik me helemaal te pletter toen dat arme beestje begon te spugen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O jakkes, dat lijkt me echt vies.
    Ik heb zelf geen kat, maar toen ik bij een vriendin was die wel katten heeft, schrok ik me helemaal te pletter toen dat arme beestje begon te spugen.

    Nuh, ik heb nog nooit een haarbal gezien (gelukkig maar).
    Katten die echt moeten spugen, da's pas zielig. Ze kunnen dan echt jammeren en krijsen als een kleine baby. D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb geen katten, maar wij hebben met ons konijn ook 'haarproblemen' gehad. ;]
    Mijn konijn heeft ook een tijdje last van te veel haaruitval gehad. Hij had namelijk eerst buiten gestaan en daarna ineens binnen. Vooral met de winter maakte hij te veel haar aan voor wintervacht... En in de lente/zomer had hij ineens verschrikkelijk veel haaruitval. Ik moest het toen de hele tijd met een borstel eruit kammen, omdat er verschrikkelijk veel klitten in zaten en het Koe (zo heet hij) het er zelf niet uitkreeg ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wij hebben een hond.
    En als hij gaat kotsen, doet hij eerst een handstand op zijn voorpoten. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Tchaikowski schreef:
    Ik heb geen katten, maar wij hebben met ons konijn ook 'haarproblemen' gehad. ;]
    Mijn konijn heeft ook een tijdje last van te veel haaruitval gehad. Hij had namelijk eerst buiten gestaan en daarna ineens binnen. Vooral met de winter maakte hij te veel haar aan voor wintervacht... En in de lente/zomer had hij ineens verschrikkelijk veel haaruitval. Ik moest het toen de hele tijd met een borstel eruit kammen, omdat er verschrikkelijk veel klitten in zaten en het Koe (zo heet hij) het er zelf niet uitkreeg ;]

    Hee, dat hebben wij ook gehad met ons konijntje! Maar ons konijn is ook al elf jaar oud, dus dan is het logisch. (:
    @Flemish: Ja, dat is echt zielig! Alleen mijn vriendin lachte me uit toen ik dat zei. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hee, dat hebben wij ook gehad met ons konijntje! Maar ons konijn is ook al elf jaar oud, dus dan is het logisch. (:
    @Flemish: Ja, dat is echt zielig! Alleen mijn vriendin lachte me uit toen ik dat zei. :')

    Bij ons was het toen nog net bij ons was... Maar hij heeft er nu geen last meer van ;]
    Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe oud Koe nu is? :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Ik heb geen katten, maar wij hebben met ons konijn ook 'haarproblemen' gehad. ;]
    Mijn konijn heeft ook een tijdje last van te veel haaruitval gehad. Hij had namelijk eerst buiten gestaan en daarna ineens binnen. Vooral met de winter maakte hij te veel haar aan voor wintervacht... En in de lente/zomer had hij ineens verschrikkelijk veel haaruitval. Ik moest het toen de hele tijd met een borstel eruit kammen, omdat er verschrikkelijk veel klitten in zaten en het Koe (zo heet hij) het er zelf niet uitkreeg ;]

    Awesome naam. (;
    Lol. Eigenlijk zou je langharige katten ook dagelijks moeten kammen, maar ja, serieus? Wie doet er dat nu?
    Zo is het dat als het haar van mijn kat (bv. aan de zijkant van zijn buik) samenklit en dat dat dan uitvalt. Of dan knippen wij die klitten eruit.
    Dan loopt hij lekker kaal rond. Zéér mooi! Dan heb je een kale plek en daarnaast haar van 10cm lang.
    Vuil! Ben bijna op de ingewanden van een muis gestapt toen ik de kat eten ging geven!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hee, dat hebben wij ook gehad met ons konijntje! Maar ons konijn is ook al elf jaar oud, dus dan is het logisch. (:
    @Flemish: Ja, dat is echt zielig! Alleen mijn vriendin lachte me uit toen ik dat zei. :')

    Toen je zei dat dat zielig is?
    Zo grof van die vriendin ten opzichte van die kat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MEGADUDE schreef:
    Wij hebben een hond.
    En als hij gaat kotsen, doet hij eerst een handstand op zijn voorpoten. (cat)

    (cat) Geweldig, zeg. Serieus? Da's best... raar... Welk ras?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn katten hebben zo vaak een haarbal, gaat wel over. ^^ no big deal. Kattengras wil trouwens wel eens helpen, volgens mij. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Mijn katten hebben zo vaak een haarbal, gaat wel over. ^^ no big deal. Kattengras wil trouwens wel eens helpen, volgens mij. :3

    Dat kan best wel zijn. Ik heb dat wel al eens in zo'n tuincentrum gezien.
    Maar ik gan iet speciaal kattegras kopen. Er staat genoeg gras in onze tuin. (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Awesome naam. (;
    Lol. Eigenlijk zou je langharige katten ook dagelijks moeten kammen, maar ja, serieus? Wie doet er dat nu?
    Zo is het dat als het haar van mijn kat (bv. aan de zijkant van zijn buik) samenklit en dat dat dan uitvalt. Of dan knippen wij die klitten eruit.
    Dan loopt hij lekker kaal rond. Zéér mooi! Dan heb je een kale plek en daarnaast haar van 10cm lang.
    Vuil! Ben bijna op de ingewanden van een muis gestapt toen ik de kat eten ging geven!

    Eigenlijk heet ie Stampertje, maar mijn zus vond het eten als een koe dus toen werd het Koe ;]
    Maar wij hoeven gelukkig niet meer te kammen. Het is alleen wel zo dat je veel haren aan je hand hebt als je hem nu aait ;]
    En dat lijkt me echt bah! :[


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken dat gevoel. (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Ik ken dat gevoel. (joehoe)

    Heb je nog veel haarballen moeten ophoesten, de laatste acht dagen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee. Misschien in mijn slaap, maar niet bewust.
    Ik droeg de hele tijd mijn haar in een staart.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.