• Hoi iedereen,

    De laatste tijd heb ik steeds meer het probleem dat AL MIJN broeken SCHEUREN. Echt. letterlijk. allemaal.

    Ik kocht mijn broeken altijd bij H&M, Bershka, Pull & bear, Only en Mango(Ik heb letterlijk 2 weken geleden een broek bij de Pull & bear gekocht en nu is hij al gescheurd!!). Dus mijn vraag is, waar kopen jullie goede kwaliteit broeken? (Het liefst nog redelijk betaalbaar maar iedere suggestie is welkom). Ik heb altijd het probleem dat broeken bij mij te lang zijn, daarom koop ik meestal cropped/enkelbroeken (ik ben 1,69). Wie kan mij advies geven?

    Het gaat trouwens vooral om spijkerbroeken :)


    Treat people with kindness

    Hmmm. Ikzelf koop mijn broeken het liefst bij de C&A. Maar kan het eventueel zijn dat je een verkeerde soort broek steeds aantrekt? Er zijn tegenwoordig echt zóveel verschillende soorten broeken. Misschien helpt het om je probleem eens voor te leggen aan een winkelmedewerker? Die weet misschien wel iets. ^^

    Ik heb er in ieder geval amper verstand van. Maar succes! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik heb mijn broeken gekocht bij Miss Etam en dat gaat al enkele weken goed. Ik heb wel een keer met een Levi's spijkerbroek gehad dat die snel scheurde. En een broek bij de C&A die ook nog heel is.

    Fiets je toevallig veel? Ik merk namelijk dat mijn (spijker)broeken veel sneller slijten als ik veel fiets.


    Physics is awesome

    Ik fiets zelf veel, dus bij mij gaan broeken sowieso eerder stuk.
    Ik koop mijn broeken het liefst bij de C&A, en dan van het merk Clockhouse. Ik heb redelijk brede heupen en de broeken van Clockhouse pas ik en de meeste zijn highwaisted wat ik ook heel erg fijn vind.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik koop mijn broeken altijd bij de Vero Moda, deze zijn wel meestal van het merk Only. Ik heb een broek van daar zo lang en vaak gedragen (enkele jaren) tot dat er een slijt gat bij mijn kont kwam (krul)
    Hoe dan ook, bij de Vero Moda hebben ze naast normale maten ook lengte maten in de broeken, waardoor je dus een kortere broek op jou maat kunt kopen!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik fietste vroeger inderdaad veel, nu niet echt (alsnog scheuren ze tussen mn benen). Bij de C&A/clockhouse zijn de broeken meestal te lang helaas. Bij Vero moda wil ik wel gaan kijken!


    Treat people with kindness

    Kan misschien ook daardoor komen. Ik hoop in ieder geval dat je snel goeie broeken kan vinden die niet zo snel slijten en die lekker zitten.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Kan misschien ook daardoor komen. Ik hoop in ieder geval dat je snel goeie broeken kan vinden die niet zo snel slijten en die lekker zitten.


    Ja klopt! Maar ze scheuren op allerlei plekken, niet alleen tussen mn benen :( en thanks!


    Treat people with kindness

    Wat stom :\ Ik koop ze vooral ook bij de H&M, dus ik ben bang dat ik je niet echt kan helpen. Misschien helpt het om naar tweedehands winkels te gaan? Je zou denken dat broeken die een heel vorig leven overleefd hebben, er nog wel eentje aankunnen.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb een aantal Monki broeken , die zijn voor een broek niet heel duur. Maar na een jaar worden ze ook echt wel lelijk.


    Firm believer of all that is magic

    \ik haal ze zelf bij Miss Etam en Garcia maar ik heb juist lange broeken nodig dus ik kan je niet echt helpen al weet ik niet of zij ook kleine broeken hebben. Garcia is wel wat prijziger en die haal ik alleen in de uitverkoop maar Miss Etam viel wel mee en zit echt super lekker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb er een van de Hollister en een van River Island. Die zitten wel lekker, maar zijn wel allebei high wasted. Ik weet niet of je daar naar op zoek bent?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Glam schreef:
    Ik heb er een van de Hollister en een van River Island. Die zitten wel lekker, maar zijn wel allebei high wasted. Ik weet niet of je daar naar op zoek bent?


    High wasted is prima! Thanks


    Treat people with kindness

    Ik haal ze bij Jeans Centre. Prijziger, maar iedere cent absoluut waard. Ik heb brede heupen en relatief korte benen, maar omdat broeken daar op heup/lengte maat worden gemeten passen ze altijd perfect! En fijne rekbare stof (Garcia jeans tenminste) gaan nu al ruim anderhalf jaar mee en zien er nog steeds goed uit!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik haal mijn broeken altijd bij Primark en daar doe ik 9 van de 10 keer echt lang mee. Zeker voor dat prijsje (tussen 8 en 22 euro meestal) (:


    El Diablo.

    Ik kijk zelf vaak op van die algemene webwinkels als Wehkamp en selecteer dan de 7/8e broeken. Meestal vind ik zo wel wat leuke broeken.


    Stenenlikker