• Ik heb komende week projectweek en dat betekent geen huiswerk en wat eerder vrij dus ik heb meer tijd om te lezen. Hebben misschien iets leuks voor me?

    Ik lees:
    - Twilight (geen wolfpack en Volturi aub)
    - Harry Potter (geen Drarry ofzo maar gewoon George Weasley (mag ook andere mensen))
    - The Vampire Diaries

    De rest lees ik eigenlijk niet, hoef je dus ook niet te proberen. Ik weet dat ik kieskeurig ben, maar ik vind nou eenmaal niet heel veel leuk. Maakt me trouwens niet uit of een verhaal al afgelopen is of niet. Hopelijk weten jullie wat!
    Xx ShakeItUp


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    The war between good and evil started.
    but at the same time, the war between brother and sister also started



    Dark Side ~~Draco Malfoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sorry ik heb alleen maar storys over one direvtion en the hungergamesxD


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Send me a message by owl
    Een verhaal met Draco Malfoy



    Cindy is jong, getalenteerd, een vriendin van iedereen en een schoonheid om naar te kijken. Beter kun je het niet hebben. Of toch wel?

    Wanneer Cindy dan eindelijk afgestudeerd is aan Zweinstein bij de afdeling Zwadderich, besluit ze haar passie na te streven; uilen. Ze gaat werken bij Braakbals Uilenboetiek in de Wegisweg in Londen.

    Alles lijkt perfect te gaan; Hoewel werken een hele opgave is, heeft Cindy het erg naar haar zin in de uilenwinkel. Daarbij is haar relatie met Theodoor Noot beter dan ooit en heeft Cindy het leukste contact met klanten. Maar alles heeft een keerzijde...

    Draco, een jeugdvriend van Cindy, verschijnt veel in de winkel. De twee hebben samen de grootste lol en vullen elkaar goed aan. Omdat Draco nu bij Odius en Oorlof werkt, kan hij gemakkelijk en vaak bij haar langs gaan. Maar hun banden worden al gauw sterker dan vriendschap en er bloeit een liefde tussen de twee op. Iets wat beslist niet kan; Draco heeft een relatie met Astoria Goedleers, een ietwat rustige dame die een kinderwens koestert en Cindy heeft een relatie met Theodoor Noot. Hoe moet dat ooit goed komen?

    het is wel one direction, maar ze zijn best ver (A)

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    We’re hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    Xx


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~


    ~PotterTube~



    In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Lijkt het je wat? Klik op de link, neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Soul Sisters The Vampire Diaries.



    Faye Jessica Walker en Diana Ondine Walker zijn twee zusjes, afkomstig uit Texas. Hun droom is om wereld beroemd te worden, maar hun vader heeft andere plannen voor hun. Hij wou dat zijn dochter het familie bedrijf voortzetten, en niet zo maar een bedrijf, maar een jagers bedrijf, genaamd 'Vamp Hunters Inc.'
    Als hun vader slecht te been wordt, dwingt hij zijn twee dochters zijn bedrijf overnemen en naar Mystic Falls aftereizen.Toevallig is daar ook een café waar ze iedere week mogen optreden. En bovendien stikt Mystic Falls van de vampiers waar Diana en Faye soms op een andere manier mee te maken krijgen dan alleen maar 'jagen'.

    Nature can be cruel. Predators are everywhere. Those who don’t need to be protected from outside forces often need to be protected from themselves. In society, women are referred to as the fairer sex. But in the wild, the female species can be far more ferocious then their male counterparts. Defending the nest is both our oldest and strongest instinct. And sometimes, it can be most gratifying.



    Normal girl at day, Catwoman at night.