• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Geschiedenis leren + wiskunde maken :S]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Jona
    Ik hoor Ace Elena's naam zuchten en loop zo snel mogelijk naar hem toe. Elena lijkt op het moment niet echt bereikbaar en ik wil hem weghouden van Callum. 'Hé Ace,' zeg ik. 'Elena komt zo. Waarvoor heb je haar nodig?'


    Remember to be ridiculous.

    Alice Cullen

    Toen ik op het punt stond ook terug te lopen bleef ik staan, plots kreeg ik de beelden binnen van Jasper, veel ervan was onbegrijpbaar, maar het kon toch niet zo zijn dat hij er nog was? Het kon gewoon niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Oh, gewoon." grijnsde ik. "Ik wil haar iets vertellen."
    Ik was eindelijk van plan te vertellen dat ik van haar hield. Geen twijfels meer, ik zou het al snel weten.
    "Ik heb trouwens vandaag dierenbloed geproefd." grijnsde ik naar haar.
    "Het viel wel mee, maar ik denk niet dat ik daarvoor het mensenbloed laat liggen. Ik heb toch geen last van een geweten of zo."
    Ik haatte mensen!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jona
    'Over bloed gesproken,' zeg ik. 'Er ligt iemand te transformeren en zolang er nog iets bij zijn bloed te winnen is heb ik het liefst dat jij uit zijn buurt blijft. Hij heeft een gave die ons goed van pas komt en als we hem dankzij jou verliezen ben je nog niet jarig.'
    Op het laatst ligt er een lichte dreiging in mijn stem. Wie uit deze clan ook maar een vinger naar Callum uitsteekt mag vertrekken.


    Remember to be ridiculous.

    Ace
    "Geen probleem. Waar ligt hij?"
    Ik keek haar met mijn altijd even vrolijke humeur aan.
    "Zodat ik hem niet per ongeluk te dichtbij kom."
    Ik trok mijn neus op. "Ik kan me nog niet goed beheersen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jona
    'De lege kamer in de noordkant,' zeg ik. 'Maar vertel me eens, waarom heb je besloten om dierenbloed te gaan drinken vandaag? Ik bedoel, het is natuurlijk niet echt een voor de hand liggende optie als mensen zou je armen in gelopen komen.'


    Remember to be ridiculous.

    Ace
    "Nou ik hou wel van experimenteren. Dat weet je en toen ik iemand met goud-bruine ogen zag, werd ik helemaal nieuwsgierig. Ze zei dat het kwam doordat ze dierenbloed dronk en ik moest toch jagen, dus... Ik besloot het uit te proberen."
    Ik keek langs haar in de richting van de noordkant.
    "Zou Elena nog lang wegblijven?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jona
    Ik haal mijn schouders op. 'Ze was even met iets bezig nadat we Callum op die kamer hadden gelegd dus ze zal er zo wel aankomen,' zeg ik. 'En die andere persoon die je toevallig tegenkwam. Weet je of ze er misschien interesse in had om bij ons te komen?'
    Onze clan bevat een aantal ontzagwekkende gaven maar we zijn nog steeds een stuk kleiner als de Volturi dus het is best wel handig als er vampiers zijn die zich bij ons willen voegen.


    Remember to be ridiculous.

    "Ehm. Ik dacht dat ze wel al bij ons was. Ze hing toch rond de ingang, dus..."
    Ik haalde lichtjes mijn schouders op en hoopte dat ik niets verkeerds had gedaan. Nu ik erover nadacht. Ik had een onbekende aangesproken, zonder te vragen bij wie ze hoorde.
    "Ze heette Alice." zei ik nog, hopend dat ik daarmee iets goed kon maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jona
    Ik kijk hem geschokt aan. Meent hij dit nou sirieus? 'Je kwam een vreemde tegen en hebt niet gevraagt bij wie ze hoort?' Vraag ik en ik wacht het antwoord niet eens af en ga geïrriteerd verder. 'Ik hoop dat je beseft dat dat iets heel stoms is? Wat nou als ze opweg was naar de volturi? Of er een is?'


    Remember to be ridiculous.

    Alice Cullen

    Na een tijdje te hebben rondgelopen door de gangen hoor ik twee stemmen waarvan ik één herken als Ace, en vang het laatste van hun gesprek op, wat overduidelijk over mij ging. 'Mischien als het helpt, kan ik je vertellen dat ik zoizo geen lid ben van de Volturi, ik ben een Cullen, als je daar van gehoort hebt' Zeg ik nogsteeds met een glimlach op mijn gezicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Ik-Ik." stamelde ik. "Het spijt me... ze leek me zo aardig." mompelde ik. Ik staarde schuldbewust en gegeneerd naar de grond.
    Ik vertrouwde mensen niet snel, maar bij vampiers altijd een ander gevoel had. Ik had er niet aan gedacht dat ik nog voorzichtiger bij vampiers moest zijn dan bij mensen.
    Mijn gedachten schoten terug naar mijn mensenleven. Veel vampiers vergaten het omdat ze er niet genoeg aan terug dachten. Ik had me voorgenomen het anders te doen. Ik zou onthouden wat ze allemaal hadden gedaan, op die manier voedde ik die brandende haat. Ik zag het als onmogelijk om ooit zelf iemand in een vampier te veranderen. Ik zou niemand het waard achten.
    Moest ik geen vampier zijn, zouden de tranen in mijn ogen prikken.
    Ik keek geschrokken op, toen ik Alice' stem hoorde en zuchtte opgelucht. Ik had geluk gehad... deze keer.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jona
    Ik draai me naar het meisje en knik. 'Aangenaam, ik ben Jona,' zeg ik. 'Je kan niet voorzichtig genoeg zijn vandaag de dag. Maar ik heb wel eens van je familie gehoord, vaag, geruchten dragen ver.'
    Het meisje is klein en haar zwarte haar zit in warrige pieken. 'Maar jij drinkt dus geen mensenbloed? Hoe ben je op die beslissing gekomen?'


    Remember to be ridiculous.

    Ace
    Ik stond er een beetje ongemakkelijk bij.
    Het was natuurlijk nooit fijn als een hogere in rang boos op je was. Ik stond doodstil en staarde voor me uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”