• The Gifted

    They look like us
    They act like us
    They talk like us
    But they are nothing like us
    They are stronger than us
    They are faster than us
    They are smarter than us
    They are the gifted

    Het is het jaar 2245, we leven in een wereld waar niet alleen meer “normale” mensen bestaan. Nee we leven in een wereld waar mensen bestaan die de normale mens overstijgen. Mensen die sneller, slimmer of sterker zijn dan jij of ik, een foutje van de wetenschap worden ze vaak genoemd door de overheid. Een bedreiging voor de mensheid, zoals ze door veel mensen worden genoemd. Of The Gifted, zoals ze zichzelf noemen. 100 jaar geleden voerden wetenschappers onderzoeken uit op mensen, ze probeerden “De perfecte mensheid” te creëren, maar faalden keer op keer. Wat ze echter niet zagen aankomen waren de generaties die zouden komen, kinderen die geboren werden met speciale krachten, krachten die zich begonnen te uiten toen de kinderen in de puberteit kwamen. Lange tijd leefden deze mensen als “gewone” mensen onder ons, maar nu worden ze behandeld met angst en wantrouwen. De overheid doet er alles aan deze mensen op te sporen en in speciale gevangenissen te stoppen waar ze de rest van hun levens zullen wegkwijnen, zodat ze de mensheid kunnen beschermen. Echter is er één beweging die een ander plan heeft voor deze mensen, deze beweging bestaat uit een groep wetenschappers, wetenschappers die zich schuldig voelen en iets terug willen doen. Deze beweging spoort de mensen op vanaf het moment dat hun krachten zich voor het eerst openbaren, en neemt deze mensen mee naar een speciaal onderzoekscentrum, waar ze de rest van hun levens zullen doorbrengen in dienst voor de wetenschap. Of toch niet? Want wat gebeurt er als ze besluiten samen te werken en proberen te ontsnappen? Of als er onderling ruzies uitbreken?


    It’s a burden, yes, but it’s also a gift
    Wat spelen wij?
    Wij spelen The Gifted, en de onderzoekers die zich in het onderzoekscentrum bevinden. Het onderzoekscentrum is een compleet afgesloten gebouw met extra voorzieningen en beveiliging om The Gifted hierbinnen te houden. Van de buitenkant ziet het gebouw eruit als een verlaten bouwval, maar van binnen is het hartstikke modern. Binnen het gebouw zijn verschillende ruimtes die allemaal open en toegankelijk zijn voor The Gifted. Zo is er een enorme woonkamer, bibliotheek, eetzaal, zwembad, sportveld en natuurlijk de slaapkamers. Slaapkamers worden gedeeld met 1 ander persoon.
    Ook zijn er onderzoeksruimtes, hierin worden tests en onderzoeken gedaan naar The Gifted en zijn er ruimtes waar (psychologische) gesprekken gevoerd kunnen worden. Deze ruimtes zijn alleen toegankelijk voor de wetenschappers.
    Mocht een van The Gifted zich zo erg misdragen en een gevaar vormen voor zichzelf, of anderen dan is er een isoleercel aanwezig.

    Dagelijks is er een planning voor The Gifted, die ziet er als volgt uit:

    07:00 – 08:00 Ontbijt
    08:00 – 10:00 Sport
    10:00 – 12:30 Onderzoek/gesprek of vrije tijd
    12:30 – 13:30 Lunch
    13:30 – 17:00 Onderzoek/gesprek of vrije tijd
    17:00 – 18:30 Avondeten
    18:30 – 20:00 Verplicht socializen (In de woonkamer zitten)
    20:00 – 22:00 Vrije tijd
    22:00 – 06:00 Op de kamers (slapen)
    De regels

    *De huisregels van Q
    *Reservaties blijven 48 uur staan
    *Perfecte personages bestaat niet
    * We blijven vriendelijk tegen elkaar
    * Relaties en 18+ is toegestaan, hou het wel netjes, eventueel onder een spoiler met een waarschuwing erbij
    *Minimaal 1 keer in de week en post plaatsen, als dat niet lukt geef dan op tijd aan
    *Ik ben de degene die topics aanmaakt, tenzij anders aangegeven
    *Ik maak de kamerindeling, voorkeur aangeven mag
    * Maximaal 2 rollen per persoon
    * Gifts eerlijk verdelen
    *Tips zijn welkom


    You can’t escape what you are

    De rollen



    The Gifted

    Jongens Tijdelijke stop!
    * Boyd Jason Sadler ~ AdoreDelano ~ Telekinesse ~ FC: Ethan Dolan
    * Aerson Noah Arslan ~ _Iridescent ~ Pyrokinese
    *Jason Nicolas Addams ~ Garrett ~ Sensory Manipulation
    * Aiden Kellin Nowee ~ AdoreDelano ~ Shapeshifting ~FC: James Charles
    * Blaze Miller ~ Undentified ~ Emotion Control
    * Gereserveerd door Suzuya

    Meiden
    * Dawn Emily Morgan ~ lilangel ~ FC: Natalie Alyn Lind
    * Teuntje Sonnhild Aslan ~ changements ~ Helderhoren ~ FC: Dasha Sidorchuk
    * Robin Emmaline Connor ~ FreeThyself ~ Weather Manipulation ~ FC: Megan Fox
    * Tess Cleo Livingstone ~ WrittenWords ~ rapid cell regeneration - Afwezig
    * Tenley Cyra Reglin Tulua ~ Umbrakinesis/Darkness Manipulation ~ FC: Bridget Satterlee - Afwezig
    *

    Wetenschappers

    Jongens
    * Maxim Roswald ~ h1gh ~ FC: Matthew Daddario
    *

    Meiden
    * Leona Julia Clark ~ WrittenWords ~ - Awezig
    *

    Invullijstjes

    Rol: (Gifted of wetenschapper)
    Naam:
    Leeftijd: (Gifted: 18 – 25 & Wetenschapper: 24 – 30)
    Uiterlijk:(FaceClaim)
    Innerlijk:
    Gift (indien Gifted): (Snelheid, extra sterk, slimheid)
    Relaties:
    Geschiedenis/Biografie: (Denk aan, hoe lang zit hij/zij al in het centrum, hoe heeft The Gift zich voor het eerst geuit)
    Extra's:


    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 20:48 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik een Gifted meisje?


    She wasn't bored, just restless between adventures - Atticus

    Korkyra schreef:
    Mag ik een Gifted meisje?
    Jazeker! Zet je er straks bij, zit nu op mobiel😁


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik een meisje? (gifted) Faceclaim: Dasha Sidorchuk
    En nog een meisje? (wetenschapper) Faceclaim: Emily Browning

    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 21:38 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Novembermeisje schreef:
    Mag ik een meisje? (gifted) Faceclaim: Dasha Sidorchuk
    En nog een meisje? (wetenschapper) Faceclaim: Emily Browning


    Natuurlijk! Ik zet je er straks bij 😊


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Tijdelijke stop op de gifted meisjes


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ooh! Superkrachten!
    I'm in,
    Ik zal waarschijnlijk een meisje hergebruiken die ik nooit echt heb kunnen spelen.
    (dus een vrouwelijke Gifted voor mij, alsjeblief)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Oh whoops, zag net de stop.
    Laat je me weten als je ze weer openzet? (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Sowieso ben ik morgen en maandag niet beschikbaar om op de laptop te komen.
    Heb dinsdag een toets en daar wil ik goed op scoren.
    Of uitstel of ik moet me helaas uitschrijven.
    Sorry :c


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik een mannelijke wetenschapper? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Novembermeisje schreef:
    Sowieso ben ik morgen en maandag niet beschikbaar om op de laptop te komen.
    Heb dinsdag een toets en daar wil ik goed op scoren.
    Of uitstel of ik moet me helaas uitschrijven.
    Sorry :c


    Dat is oke, wanneer kan je je rol ongeveer maken?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    FreeThyself schreef:
    Oh whoops, zag net de stop.
    Laat je me weten als je ze weer openzet? (;


    Dat laat ik je weten! Dan ben jij de eerste die een meisje mag ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    h1gh schreef:
    Mag ik een mannelijke wetenschapper? :Y)


    Jazeker!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mag ik een gifted jongen? fc: Ethan Dolan

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 15:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Mag ik een gifted jongen? fc: Ethan Dolan

    Jaa natuurlijk!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.





    Boyd Jason Sadler


    I lost my mind before I knew what it meant to be sane




    Volledige naam:
    ~Boyd Jason Sadler

    -Boyd: From the Scottish Gaelic 'buidhe' meaning yellow. Used commonly as a name referring to its owner's blonde hair color.

    -Jason: From the Greek name Ιασων (Iason), which was derived from Greek ιασθαι (iasthai) "to heal"



    Leeftijd + geboortedatum:
    ~24, September 29, Libra


    Uiterlijk:
    johnny edlind
    ~ Het eerste wat opvalt als je Boyd ziet is zijn enorm lichte ogen. ze steken enorm af tegen zijn huid die is verkleurd door de zon. Als je iets verder dan dat kijkt, is het tweede wat eigenlijk net zo snel opvalt zijn, zijn tatoeages. Er is niet heel veel huid meer over wat nog niet bedekt is. Hij is enorm trots op zijn verzameling en is dan ook niet bang deze te laten zien. Iets wat makkelijk kan omdat hij hard aan zijn lichaam werkt en deze dan ook goed is afgetraind. Boyd is 1,82 lang, maar oogt niet zo groot,omdat zijn postuur hier goed tegenover staat. Boyd heeft blonde lokken die vaak warrig zitten en ook laat hij vaak wat gezichtshaar staan. Hij houd van makkelijke kleding, maar kijkt wel goed naar wat hij aantrekt. Hij vind zijn verschijning belangrijk. Dus al draagt hij vaak een versleten spijkerbroek en een vervallen shirt. Hij zorgt wel dat het bij zijn look past.


    Innelijk:
    ~~ Sportief x Rustig x Doelgericht x Flirt x Nuchter x Intelligent x Spontaan x Zelfkennis x Geeft niet snel emoties bloot x Verandwoordelijk x Op de achtergrond x Zelfverzekerd x Koppig x Impulsief x Creatief x Opvliegerig x

    Gift:
    ~Telekenise

    Telekinese is het vermogen om voorwerpen te verplaatsen met gebruik van geestkracht. Door middel van de geest wordt op een voorwerp kracht uitgeoefend. Hierdoor zal een voorwerp zich verplaatsen.


    Relaties:

    ~


    Biografie:
    ~ Boyd is opgegroeid in een kindertehuis. Iets wat voor geen kind makkelijk is, maar al helemaal niet voor Boyd. Hij zag elk weekend hoe de meeste kinderen werden opgehaald door hun ouders, terwijl hij achter het glas toekeek. Hij had geen flauw idee wie zijn ouders waren en niemand die het hem kon vertellen. oyd was een enorm probleemkind en moeilijk onder de toon te houden. Hij ging enorm zijn eigen gang en had energie in zijn lichaam die hij niet goed wist uit te laten. Waardoor hij vaak in de hoop lag met de andere kinderen en het personeel. Hij kon enorm snel boos worden en door al deze energie, ontwikkelde hij zijn gave enorm snel. Hij was 6 toen er uiteindelijk duidelijk werd dat er iets anders was aan Boyd en dat het niet alleen zijn opstandige krakter was. Tijdens een gigantische ruzie blies hij bijna al het Meubilair tegen de wanden tijdens een uitbarsting. Zins die was bijna iedereen bang voor hem en werd hij redelijk snel naar het onderzoekscentrum gehaald, waar hij vanaf dat moment zit. Het heeft redelijk lang geduurd totdat Boyd vrede kreeg met de situatie en hij veranderde. Hij kreeg zijn krachten nu onder controle en weet ze uitstekend te gebruiken.

    Extra's:

    ~

    [ bericht aangepast op 7 dec 2017 - 15:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''