Ik ben op mijn vorige toetsen gebuisd en nu heb ik nog is een 0 bij. Ik ben geflest.
- Home
- Forum
- Werk en school
- Ik heb Nederlands officieel verpest
Ik heb Nederlands officieel verpest - Werk en school
-
21 mei 2012 - 18:10
0
21 mei 2012 - 18:11
0
Das mooi dom. In het vervolg wat beter je best doen?
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
21 mei 2012 - 18:12
0
een nul:8
harder studeren(flower)"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
21 mei 2012 - 18:13
0
Hoe kan je een nul halen. o_O
"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean
21 mei 2012 - 18:15
0
Ik heb ooit tijdens een wiskunde toets een betoog van vier kantjes geschreven waarom ik persé een nul wilde hebben voor die toets.

Bad decisions make good stories.
21 mei 2012 - 18:16
0
is dat mogelijk?!
ik heb vorige week ook een 1 gehaald, gewoon heel hard werekn om het weer op te halen.Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see
21 mei 2012 - 19:12
0
21 mei 2012 - 20:46
0
Ehh..
Bij ons op school kun je alleen een nul halen als je je naam op het blaadje vergeten bent
Heb je dat dan?
Of is dat beeldspraak dat je het gewoon helemaal verpest hebt? Ik hoef nooit te leren voor Nederlands en dan heb ik nog een 8
Moet ik je helpen? Niet dat je wat aan mij zult hebben... Welke klas zit je eigenlijk
Oh, ik praat te veel 
Gewoon omdat het kan! (:
22 mei 2012 - 21:15
0
MadameParis schreef:
Ik heb ooit tijdens een wiskunde toets een betoog van vier kantjes geschreven waarom ik persé een nul wilde hebben voor die toets.
4 kantjes!!!
je had toch ook gewoon de test kunnen invullen
wat kreeg je uiteindelijk =p"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."