• Ik ben vandaag orgaandonor geworden en daar ben ik heel blij om c:
    Wie hier op Quizlet is ook orgaandonor?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nog niet, maar ben het wel van plan.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat vind ik echt knap van je!
    Ik vind het eng, ik ben zoiezo erg bang wat je zou kunnen merken als je dood bent. Maar ik wil wel graag mensen kunnen helpen, als ik niks meer aan mijn lichaam heb. Ik ben op dit moment aan het twijfelen.


    •*• Lululu •*•

    toen ik me wilden opgeven ging er iets mis met mijn DigiID, dus kon ik het niet doen.
    maar mocht ik morgen dood gaan, mijn moeder weet ervan, dus geen nood.
    Ik wil enkel mijn ogen [hoornvlies] niet afstaan. omdat ik het rare idee heb, dat ik daar de wereld mee gezien heb en dat is belangrijk voor me.
    de rest mogen ze hebben ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nog niet, maar als ik achttien word ga ik er werk van maken. Als ik dood ben, wil ik zelfs een huiddonor worden, ik wil toch gecremeerd worden.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Nog niet, maar als ik achttien word ga ik er werk van maken. Als ik dood ben, wil ik zelfs een huiddonor worden, ik wil toch gecremeerd worden.

    Je weet dat het vanaf je twaalfde al kan? -ik wist het niet, hoewel ik al heel lang wist dat ik orgaandonor wilde worden-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb het nog niet officieel gedaan, maar mijn mama weet dat ze alles van mijn lichaam mogen hebben als ik dood ben.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb opgegeven dat mijn moeder het mag bepalen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    Nog niet, maar ben het wel van plan.:3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb opgegeven dat mijn moeder het mag bepalen ^^

    ik zou dat me moeder echt niet aandoen. dat lijkt me nalijk echt een hartsike moeilijk beslissing als je net te horen heb gekregen dat je dochter dood is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nope.


    26 - 02 - '16

    Lamebrain schreef:
    (...)
    ik zou dat me moeder echt niet aandoen. dat lijkt me nalijk echt een hartsike moeilijk beslissing als je net te horen heb gekregen dat je dochter dood is.

    Is het niet logischer dat de moeder sterft voordat de dochter sterft? :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb opgegeven dat mijn moeder het mag bepalen ^^

    Ik dacht dat je automatisch vanaf je 18de orgaandonor was, maar dat de familie -in jouw geval je mama- dan mag beslissen wat ze doen. De familie kiest dan -jammer genoeg, vind ik, want je kan er veel mensen mee helpen- heel vaak voor geen donatie omdat ze op dat moment zo veel verdriet hebben.
    Als je dus echt donor wilt zijn, raad ik je aan om dat zo in orde te maken, want zoals vele anderen zal je mama misschien op dat moment toch weigeren.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mijn zus is het laatst geworden en ik wil het in de kerstvakantie gaan regelen of in de zomervakantie. Ik ben 15 en ik wil er nog wat beter over nadenken wat ik precies zal gaan openstellen voor donatie. Sowieso zal ik mijn als doneren aanmelden, maar ik zit nog te twijfelen hoever ik zal gaan. Wel heel goed van je, top!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bandieri schreef:
    (...)
    Is het niet logischer dat de moeder sterft voordat de dochter sterft? :')

    het is mischien logischer, maar dat betekend niet dat het altijd gebeurt.
    en al hellemaal niet in de wereld waar we nu in leven.
    en als het altijd zou gebeuren, waarom zou je die optie dan opgeven.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou wel willen maar ik ben niet geschikt daarvoor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.