• http://www.youtube.com/watch?v=Ppteh9Hq4Hk&eurl=http://www.monsoon.web-log.nl/

    kijken, het is de moeite waard.


    -

    er zit een fout in dat filmpje:O dat deel van by your side is wel goed gezonge :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jaa, heb ik ook gemerkt (;


    -

    muwhaha:D


    it's cool to know nothing.

    Bij By Your Side zit geen fout, bij Scream ook niet >< en bij 1000 oceans hoogstwaarschijnlijk wel maar ergens anders >< dan zingt hij Tide in plaats van Time x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    alles is toch goed gezongen? wnt, met time/ tom ding, k hoor echt nie dat hij tom zingt ofzo,, net als bij 1000 meere x'] k gaat nog keer luisteren xD


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Bill is een duitsdude die Engels zit. Doh kan hij sommige dingen neit goed uitspreken =') wil nog neit zeggen dat hij het verkeerd zegt.


    BAM!

    Pff, als ik engels spreek kan het ook zijn dat je denkt dat je iets anders hoort Ôo Ik moest wel vet lachen toen Tom zo zei dat van die cats x'd


    -

    juaaa bij 1000 oceans hoor je tide x]
    ik vind het wel cute,een duitser die engels zingt (A)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Damn, vind het best wel zielig om die jongens op elk foutje te pakken. x_x

    @ prodigy, ik vind het gewoon grappig, het is niet om hem uit te lachen. Ik ben niet beter in mijn uitspraak en vergis me ook wel eens in het engels.

    en @ weet ik veel wie [is te lui om te kijken ^^]; hij zingt volgens mij ook geen fout bij die liedjes. Dat deel vind ik pas zielig ><.


    -

    @ prodigy, ik vind het gewoon grappig, het is niet om hem uit te lachen. Ik ben niet beter in mijn uitspraak en vergis me ook wel eens in het engels.

    en @ weet ik veel wie [is te lui om te kijken ^^]; hij zingt volgens mij ook geen fout bij die liedjes. Dat deel vind ik pas zielig ><.

    Ik weet dat jij het zo niet bedoeld, maar die maker heeft toch echt geen leven hoor. :'D

    ik vind het best grappig.
    al vind ik dat deel van die liedjes een beetje ver gaan. x_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hij zingt niks fout... :[
    Maar goed, het is comisch, dat als hij dad moet zeggen is kei lief x'D Of Tom die cats inplaats van caps zegt ^^ Eigenlijk is het gwn sweet :]


    -

    Heb geen geluid hier :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Muhaha x3


    We'll never be as young as we are tonight