• Het verhaal.
    Een paar jaar nadat iedereen afgestudeerd is uit de Glee club op het William Mckinley High school, is er weer ruimte voor nieuwe mensen in de Glee club, cheerios of bij de Jocks.



    Regels:
    - Het liefste meer dan één regel schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Iets wat OOC is graag tussen haakjes zetten.
    - Verkering mag, mits degene daar toestemming voor gegeven heeft.
    - Max. 4 karakters per persoon.
    - Buiten sluiten is niet toegestaan.


    Cheerleaders:
    - Hoofdcheerleader: Angel Laquisha Aquerisa door Rahjesh.
    - Co-captain: Chayenne "Chay" Sharona Romana. door NightShot.
    - Chermaine Aimee Addison door xFlyy.
    - Christina Rosalie Romana door NightShot.
    - Summer Melody Night door DrNightmare.
    - Katy Samuel door Leannan.
    - Fábinne Minte Minneaux door Gaisford.



    Glee clubbers:
    - Scarlet Beth Way door SkyFall.
    - Katy Samuel door Leannan.
    - Flynn Rose Gale door MsHutcherson.
    - Christina Rosalie Romana door NightShot.
    - Summer Melody Night door DrNightmare.
    - Skye Louise Autumn door klunicorn.

    Jocks/sporters:
    - Quarterback:Damon Tyler Hides NightShot.
    - Daniel ''Dan'' Wyatt door GleeLover.
    - Matthew 'Matt' Grand door xedelweiss.
    - James Andrew Night door DrNightmare.



    Lesrooster:
    Klas 1a: Damon, James, Chermaine, Angel, Christina, Fábinne.

    Klas 1b: Daniel, Matthew, Chayenne, Summer, Katy, Scarlet, Flynn. Skye.




    1ste uur [8:30 - 9:30]
    Engels.

    2e uur. [9:30 - 10:30]
    Klas 1a aardrijkskunde
    Klas 1b geschiedenis.

    Korte pauze

    3e uur. [10:45 - 11:45]
    gym

    4e uur. [11:45 - 12:45]
    Spaans

    5e uur. [12:45 - 13:45]
    Klas 1a geschiedenis
    Klas 1b aardrijkskunde.

    6e uur pauze [13:45 - 14:45]

    7e uur [14:45 - 15:45]
    computervaardigheid

    9e:
    Cheerios, Football

    10e:
    Glee



    Solliciteren mag altijd via het [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133229[/url] Rollentopic. [/url]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 22:53 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Skye

    Een beetje verbaast kijk ik de jongen aan, sinds wanneer doen ze hier aardig tegen me? Even weet ik niet echt hoe ik moet reageren, tenslotte knik ik. 'Ik denk het wel.' zeg ik voorzichtig. Hij kan nog steeds stomme dingen gaan doen, en dat wil ik liever voorkomen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dan

    Ik schiet in de lach om haar reactie. En leun tegen mijn kluisje aan. 'Wees voortaan maar voorzichter.' zeg ik. Ik denk dat ze wel weet waarom, en dat ik haar de volgende keer niet zal sparen. Maar kom op, het is de eerste schooldag. Een keer aardig doen kan ook geen kwaad. Ik heb het hele jaar nog om van alles uit te halen. 'Ik ben Daniel, maar noem me Dan.' stel ik mezelf nonchalant voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Skye

    Als hij, na zijn waarschuwing, zichzelf voorstelt, besef ik dat ik waarschijnlijk ook mijn naam zou moeten zeggen. 'Skye' zeg ik, waarna ik me omdraai. Ik moet tenminste ooit mijn gymspullen pakken en ik denk niet dat hij een gezellig gesprek wilt houden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Flynn
    De bel gaat en als een van de laatste loop ik weg. Ik loop naar mijn kliusje en zie een paar andere staan. Ik pak mijn gym spullen en spaansboeken en ook nog ak boekenen gooi de rest terug. ik zucht even en pak wat eteen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan

    Als Skye weg loopt grinnik even. Daarna twijfel dan of ik naar de kantine zou gaan of naar het plein.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Flynn
    Ik zie het zonnetje schijnen en loop naar het plein, op het gras loop ik zo snel mogelijk naar een bankje helemaal achteraan het plein zodat ik alleen gelaten werd. Iedereen vooral popiejopies bleven in het begin op de campus.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan[\b]

    ik besluit om uiteindelijk om naar buiten te gaan, af en toe begroet ik mijn vrienden, en zoek ik tussen de mensen door naar Flynn. Want als ik eenmaal van plan ben om iemand aardig te vinden doe ik daar ook moeite voor. Al gauw zie ik Flynn zitten op een bankje en ga ik naast haar zitten. 'Hey.' zeg ik langzaam terwijl ik een sigaret op steek. Af en toe rook ik wel eens, maar niet te veel omdat ik een goede conditie wil houden. 'Alles goed?' vraag ik. Ik besluit om niet te beginnen over het liedje dat ze zong. Zoals James zei, als ze erover wilt praten zou ze er zelf wel over beginnen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Flynn
    Ik kijk even naar Dan die rookt. "alles goed?" hij kijk even vragend aan. "'t gaat" zeg ik zacht en neem een slok van mijn water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan

    'T gaat.' zegt Flynn. 'Is dat een goed teken of een slecht teken?' vraag ik. Terwijl ik achterover ga zitten, en haar een tikje bezorgd aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Flynn
    "dat weet ik niet" ik kijk even naar de grond terwijl de tranen weer in mijn ogen verzamelen. Ik wou niet zoveel huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga ff douchen maar je bmag al reageren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ][trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dan

    'Je kan het tegen me zeggen.' zeg ik terwijl ik sigaret op de grond gooi en vertap. Ik zal haar niet dwingen on het tegen me te vertellen. En eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n goede prater.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Flynn
    "ik weet het niet " zei ik twijfelend.
    JIk beet aan de binnenkant van de wang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan