• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Patheticness!
    Ach, je zult altijd zulke dingen hebben. Jammer dat mensen zo moeten doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh okay, gelukkig maar. Want ik snap mijn reden niet helemaal. Zoveel ruzie maak ik toch niet meer? En hoezo zou ik iets verder vertellen D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Levenloos als je zoiets doet.

    Escritura schreef:
    Patheticness!
    Ach, je zult altijd zulke dingen hebben. Jammer dat mensen zo moeten doen.


    Inderdaad, er zijn altijd weer types die andere mensen dwars willen zitten.

    Echt? (joehoe) Ik geloofde eigenlijk wel wat er bij mijn naam stond.


    Your make-up is terrible

    Ik stel voor dat diegene zich braaf komt melden en zijn ban komt incasseren :Y)

    Nee, even zonder gekheid. Fucked up triest om zoiets te doen en weer te gaan lopen stoken onder de mensen hier...

    Ban die gozer!


    quidquid excusatio prandium pro

    No offence, maar ik geloof niet dat die nep is eigenlijk.
    Maar soit, dat is wat ik ervan denk en verder heb ik er niks over te zeggen.

    Nog niets gezien, rofl :')

    Maar het is inderdaad niet echt leuk.
    Vind het zelfs erg laag om zo te stoken, no life or something?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Navigate schreef:
    No offence, maar ik geloof niet dat die nep is eigenlijk.
    Maar soit, dat is wat ik ervan denk en verder heb ik er niks over te zeggen.

    Wat zou het nut zijn als de mods gaan liegen? Waar zou deze site dan op gebaseerd zijn?

    OT: Ik vind het echt zielig van diegene, wie het ook verzonnen heeft...


    Deep inside, I've never felt alive

    Navigate schreef:
    No offence, maar ik geloof niet dat die nep is eigenlijk.
    Maar soit, dat is wat ik ervan denk en verder heb ik er niks over te zeggen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Navigate schreef:
    No offence, maar ik geloof niet dat die nep is eigenlijk.
    Maar soit, dat is wat ik ervan denk en verder heb ik er niks over te zeggen.


    Kijk naar hoeveel posts krull heeft, kijk naar hoeveel ze heeft in het plaatje ^^

    Wie t ook was kan niet tellen xD

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:00 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik geloof sowieso niet dat hij niet echt is als ik er niet op sta! Het lijstje mist een paar namen die het geloofwaardiger over zou doen komen in mijn ogen! *O*

    Anyway. Pathetic drama is pathetic. Hopelijk gaat het net zo snel voorbij als de nieuwe mods zijn gekozen! (cat)


    Til hug og blod.

    We zullen het gewoon negeren! Wat moeten we er anders mee?
    Vervelend dat dit gebeurd is...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nog niets van gezien en ik word er eigenlijk wel nieuwsgierig van, maar om eerlijk te zijn. Hoe kan iemand die dingen vervalsen als een normale user niet eens zou kunnen weten hoe die dingen er precies uit zien?


    comfort in c h a o s