• Pfff ik probeer hier mijn teennagels te lakken en buh dat is best nog moeilijk. Ik zit continu in mijn eigenlijk licht en heb precies niet genoeg plaats om het te doen omdat mijn hele lichaam in de weg zit. Om dan nog maar te zwijgen van mijn kleine nageltjes (met uitzondering van mijn grote teen). Gelukkig bestaat er nog zoiets als dissolvant.

    Ligt dat nu aan mij of zijn er nog mensen die daar mee sukkelen?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:22 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oja, dat wou ik gaan doen! *pakt nagellak*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    OHMYJOSH schreef:
    Ik vind het leuk om te zien, maar ik heb inderdaad ook mininagels, dus het valt bijna niet te doen :c
    Die van mij zijn neonroze :3

    Wees blij, ik heb echt grote tenen en grote nagels en ik vind het dus echt niet mooi. Net mannenvoeten. :3


    Save me from myself.

    Jep, t is kut :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Gabumon schreef:
    Ik heb net nog de mijne gedaan xd Blauw paars of zo..

    410 Pool Party At Night, staat er op het potje.

    Ging best makkelijk.


    Hey die heb ik ook, van Catrice. C:


    Remember when...

    omg ik heb het net gedaan in de auto HAHA alles ernaast ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Op dit moment lak ik ze niet, omdat ik toch geen sandalen heb en ik nu niet beddevoets buiten loop.
    Deze zomer zal ik ze wel lakken en dan zit ik met hetzelfde probleem. Als ik mijn rechtervoet doe, weet je gewoon niet hoe je je been moet doen. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Teennagels gaan bij mij wel goed altijd, zodra ik de nagels van mijn rechterhand moet lakken wordt het meestal wel een drama :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Teennagels gaan bij mij wel goed altijd, zodra ik de nagels van mijn rechterhand moet lakken wordt het meestal wel een drama :')
    Handen lukken meestal wel nog, tenzij ik met fantasietjes begin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is me weer gelukt, mijn kleine teentje ziet er niet uit aan beide kanten en ook mijn rechterhand is ook een ramp geworden
    Maar ik heb wel mooie nagellak, een licht roze kleur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb daar eigenlijk totaal geen moeite mee x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik ben goed in nail-art. Op mijn vingers.
    Mijn teennagels... Dan ben ik een totale mislukkeling. :')