• ...en ik hield mijn hart vast, kan ik je vertellen.

    Ik bleef dus vannacht slapen bij mijn vriend omdat hij een feestje gaf. Omdat het een half uur fietsen is had ik mijn moeders elektrische fiets meegenomen (want ja, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?). Vandaag stonden we dus op en zagen we dat het winterwonderland was buiten, dus ik had meteen al geen trek om op de fiets te stappen. Het punt was alleen dat ik wel echt naar huis moest om voor mijn auto theorie examen te leren (omdat ik die dinsdag heb). Dus ik belde mijn moeder en die zei dat m'n vader mij wel op kon halen op de weg terug van de sportschool, alleen was hij na 20 minuten nog niet aangekomen. Bleek dus dat hij gewoon naar huis was gereden omdat hij het te glad vond. Thanks for telling me. Ondertussen stond mijn vriend mij al op te peppen en in te pakken in sjaals en mutsen om dan maar samen een half uur door de sneeuw te fietsen (wat waarschijnlijk meer lopen dan fietsen was geweest - en ik ga niet 7 kilometer lopen door de sneeuw), maar gelukkig bood zijn broer toen aan om mij met de auto naar huis te rijden (wat super lief is natuurlijk, daar niet van). En nu word het leuk:
    Zijn broer is nog niet echt een super ervaren bestuurder, zijn auto heeft geen winterbanden en er was niet (of nauwelijks) gestrooid. Je raadt het al: wij gleden over de weg (en de berm) heen met 10 km/u. Onderweg kwamen we een stuk of 5 auto's tegen die in de berm gegleden waren en vast zaten, en op een gegeven moment konden we ook niet meer verder omdat er een legit ongeluk was gebeurd. Dit was redelijk dicht bij het huis van een vriendin van mij, dus ik heb toen maar aangeboden om daar heen te lopen, aangezien ik wist dat zij ook hetzelfde theorie boek had als ik en ik wellicht daar kon leren. Uiteindelijk heb ik daar 45 minuten gezeten, en toen heeft haar vader mij naar huis gereden (want hij had wél winterbanden).
    Anyways, ik ben blij als de sneeuw weer weg is. Zeker als ik van de week rijles heb :Y)

    mooi verhaal Chris, lekker kort ook.

    Zijn er nog meer mensen door de sneeuw gereden vandaag?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik mag hier eigenlijk niet te hard mee lachen, maar ik vond het stiekem wel grappig.

    Ik heb helaas vandaag het sneeuwtapijt alleen maar kunnen bewonderen, aangezien ik nog een giga presentatie te maken had :W Ik wou zo graag naar buiten toe :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aperture schreef:
    Ik mag hier eigenlijk niet te hard mee lachen, maar ik vond het stiekem wel grappig.

    Ik heb helaas vandaag het sneeuwtapijt alleen maar kunnen bewonderen, aangezien ik nog een giga presentatie te maken had :W Ik wou zo graag naar buiten toe :'D

    Er mag gelachen worden (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oh neeeeeeee... Ik heb dus zelf ook dingen afgezegd door het weer. Echt veel te gevaarlijk om te rijden in dit weer dood eng D:
    Ik heb heerlijk de hele dag met een dekentje op de bank gezeten met een heleboel koppen thee~ <3

    Wel goed om te horen dat er niks erg is gebeurd! (H)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wauw dat klinkt als een avontuur hahaha :'D Vreselijk zeg.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hahah oeps maar fijn dat je nog kon leren (;

    Ik had vrijdag avond al door de sneeuw moeten rijden, moest ik het helaas vandaag weer. Heb ik ook nog eens de pech om zomerbanden te hebben en op de Veluwe te wonen, waar het wel 20-30cm gesneeuwd heeft. Maarja kon m'n broerlief niet op 't station laten staan en om hem nou 25km naar huis te laten lopen :p Gelukkig niet vast gezeten. Maar zoals je ook zegt, ligt net aan wat voor rijder je bent. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vandaag heeft het hier voor het eerst gesneeuwd en ondertussen zie je er al niets meer van. Maar wij gingen deze middag normaal ook op pad, maar ik heb tegen mijn vriend gezegd dat we het wel een andere keer gaan doen. Want onze auto heeft een motorstoring en pas over 2 weken kunnen we terecht bij de garage. En ik was bang dat als we motorstoring zouden krijgen (en dan tijdens het rijden de motor even moeten stilleggen) dat we extra slipgevaar zouden creëren.

    Veel succes met het verdere leren. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Alegayrol schreef:
    Hahah oeps maar fijn dat je nog kon leren (;

    Ik had vrijdag avond al door de sneeuw moeten rijden, moest ik het helaas vandaag weer. Heb ik ook nog eens de pech om zomerbanden te hebben en op de Veluwe te wonen, waar het wel 20-30cm gesneeuwd heeft. Maarja kon m'n broerlief niet op 't station laten staan en om hem nou 25km naar huis te laten lopen :p Gelukkig niet vast gezeten. Maar zoals je ook zegt, ligt net aan wat voor rijder je bent. ^^

    Die 7 km is dan niks vergeleken met 25 :')


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Scandal schreef:
    Vandaag heeft het hier voor het eerst gesneeuwd en ondertussen zie je er al niets meer van. Maar wij gingen deze middag normaal ook op pad, maar ik heb tegen mijn vriend gezegd dat we het wel een andere keer gaan doen. Want onze auto heeft een motorstoring en pas over 2 weken kunnen we terecht bij de garage. En ik was bang dat als we motorstoring zouden krijgen (en dan tijdens het rijden de motor even moeten stilleggen) dat we extra slipgevaar zouden creëren.

    Veel succes met het verdere leren. ^^

    Dankjewel!!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Raad eens wie er vandaag moest zingen met koor en wie er geprobeerd heeft om 8 kilometer door de sneeuw te fietsen?
    Na 2 meter dacht ik al: Ik kan beter gaan lopen.
    Sneeuw op het fietspad zakte ik alleen tot boven m'n enkels in (heb er foto's van) en ik gleed steeds weg van de ijslaag die eronder gevroren was van eerdere sneeuw die met zout bestrooid was en dus gesmolten en toen vastgevroren en met een fiets in de hand is dat geen succes. Toen werd ik ingehaald door m'n buurman op een sneeuwschuiver. Dat was fijn. Kon ik 2/3e van het lange fietspad naar de bewoonde wereld toe tenminste fietsen. Eenmaal bij de bewoonde wereld aangekomen, was het fietspad niet gestrooid en ook niet geschoven. Moest eerst een tunnel onderdoor, toen besloot ik al om te gaan lopen. Leek me handig. Toen kwam ik nog een klasgenoot tegen die zei: "Oh nee, wil je een kopje thee bij mij gaan drinken?" "Uhm nee, het is 15.50 en ik moet om 16.00 daar zijn" "Je komt te laat" "I know, daarom kan ik ook niet mee thee drinken."
    Toen heb ik nog even gelopen. Toen was er een fietsbaar stuk, wat ik gefietst heb totdat ik op m'n bek ging. Was niet zo fijn. Toen heb ik maar weer gelopen en de laatste 200 meter heb ik nog gefietst.

    Ik kwam uiteindelijk om 16.28 aan, terwijl ik ongeveer om 15.00 (iets eerder wellicht) van huis weggegaan ben. Het sneeuwde de hele weg, ik had m'n koorkleding aan (gelukkig was het wel een warme broek) dus een blouse en nette schoenen en daarover had ik een zomerjasje. Geen handschoenen, geen das, geen muts. M'n schoenen zaten vol sneeuw. Maar ik heb het eigenlijk niet koud gehad (kreeg het daarna in de kerk wel ontzettend koud toen ik daar zeiknat zat (m'n zomerjasje was dus niet waterdicht dus m'n blouse was ook doorweekt).

    Daarna heb ik m'n fiets op het station gedropt, OV opgeladen zodat ik morgen de bus kan pakken (als die rijdt) en toen even getwijfeld of ik 1 halte trein nam (scheelt 35 minuten lopen), maar die zou pas drie kwartier later komen (storing) dus ik ben toen maar gaan lopen. Ben twee uur onderweg geweest, het was glad, donker, meermaals onderuit gegaan, echt top. Wat een succes.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Raad eens wie er vandaag moest zingen met koor en wie er geprobeerd heeft om 8 kilometer door de sneeuw te fietsen?
    Na 2 meter dacht ik al: Ik kan beter gaan lopen.
    Sneeuw op het fietspad zakte ik alleen tot boven m'n enkels in (heb er foto's van) en ik gleed steeds weg van de ijslaag die eronder gevroren was van eerdere sneeuw die met zout bestrooid was en dus gesmolten en toen vastgevroren en met een fiets in de hand is dat geen succes. Toen werd ik ingehaald door m'n buurman op een sneeuwschuiver. Dat was fijn. Kon ik 2/3e van het lange fietspad naar de bewoonde wereld toe tenminste fietsen. Eenmaal bij de bewoonde wereld aangekomen, was het fietspad niet gestrooid en ook niet geschoven. Moest eerst een tunnel onderdoor, toen besloot ik al om te gaan lopen. Leek me handig. Toen kwam ik nog een klasgenoot tegen die zei: "Oh nee, wil je een kopje thee bij mij gaan drinken?" "Uhm nee, het is 15.50 en ik moet om 16.00 daar zijn" "Je komt te laat" "I know, daarom kan ik ook niet mee thee drinken."
    Toen heb ik nog even gelopen. Toen was er een fietsbaar stuk, wat ik gefietst heb totdat ik op m'n bek ging. Was niet zo fijn. Toen heb ik maar weer gelopen en de laatste 200 meter heb ik nog gefietst.

    Ik kwam uiteindelijk om 16.28 aan, terwijl ik ongeveer om 15.00 (iets eerder wellicht) van huis weggegaan ben. Het sneeuwde de hele weg, ik had m'n koorkleding aan (gelukkig was het wel een warme broek) dus een blouse en nette schoenen en daarover had ik een zomerjasje. Geen handschoenen, geen das, geen muts. M'n schoenen zaten vol sneeuw. Maar ik heb het eigenlijk niet koud gehad (kreeg het daarna in de kerk wel ontzettend koud toen ik daar zeiknat zat (m'n zomerjasje was dus niet waterdicht dus m'n blouse was ook doorweekt).

    Daarna heb ik m'n fiets op het station gedropt, OV opgeladen zodat ik morgen de bus kan pakken (als die rijdt) en toen even getwijfeld of ik 1 halte trein nam (scheelt 35 minuten lopen), maar die zou pas drie kwartier later komen (storing) dus ik ben toen maar gaan lopen. Ben twee uur onderweg geweest, het was glad, donker, meermaals onderuit gegaan, echt top. Wat een succes.

    Hahaha ahhhhh sneu. Maar wie doet er dan ook met dit weer een zomerjas aan? Moest stiekem ook beetje lachen hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Derks schreef:
    Raad eens wie er vandaag moest zingen met koor en wie er geprobeerd heeft om 8 kilometer door de sneeuw te fietsen?
    Na 2 meter dacht ik al: Ik kan beter gaan lopen.
    Sneeuw op het fietspad zakte ik alleen tot boven m'n enkels in (heb er foto's van) en ik gleed steeds weg van de ijslaag die eronder gevroren was van eerdere sneeuw die met zout bestrooid was en dus gesmolten en toen vastgevroren en met een fiets in de hand is dat geen succes. Toen werd ik ingehaald door m'n buurman op een sneeuwschuiver. Dat was fijn. Kon ik 2/3e van het lange fietspad naar de bewoonde wereld toe tenminste fietsen. Eenmaal bij de bewoonde wereld aangekomen, was het fietspad niet gestrooid en ook niet geschoven. Moest eerst een tunnel onderdoor, toen besloot ik al om te gaan lopen. Leek me handig. Toen kwam ik nog een klasgenoot tegen die zei: "Oh nee, wil je een kopje thee bij mij gaan drinken?" "Uhm nee, het is 15.50 en ik moet om 16.00 daar zijn" "Je komt te laat" "I know, daarom kan ik ook niet mee thee drinken."
    Toen heb ik nog even gelopen. Toen was er een fietsbaar stuk, wat ik gefietst heb totdat ik op m'n bek ging. Was niet zo fijn. Toen heb ik maar weer gelopen en de laatste 200 meter heb ik nog gefietst.

    Ik kwam uiteindelijk om 16.28 aan, terwijl ik ongeveer om 15.00 (iets eerder wellicht) van huis weggegaan ben. Het sneeuwde de hele weg, ik had m'n koorkleding aan (gelukkig was het wel een warme broek) dus een blouse en nette schoenen en daarover had ik een zomerjasje. Geen handschoenen, geen das, geen muts. M'n schoenen zaten vol sneeuw. Maar ik heb het eigenlijk niet koud gehad (kreeg het daarna in de kerk wel ontzettend koud toen ik daar zeiknat zat (m'n zomerjasje was dus niet waterdicht dus m'n blouse was ook doorweekt).

    Daarna heb ik m'n fiets op het station gedropt, OV opgeladen zodat ik morgen de bus kan pakken (als die rijdt) en toen even getwijfeld of ik 1 halte trein nam (scheelt 35 minuten lopen), maar die zou pas drie kwartier later komen (storing) dus ik ben toen maar gaan lopen. Ben twee uur onderweg geweest, het was glad, donker, meermaals onderuit gegaan, echt top. Wat een succes.


    Jeetje, wat een drama. Ik moet vanavond ook al weer 5km fietsen naar werk, maar het zou nog hard gaan sneeuwen dus ik denk dat ik er niet eens heen kan (of ze dat ook accepteren is een andere vraag), aangezien ik niet eens ga proberen om door de sneeuw te lopen.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hahaha ahhhhh sneu. Maar wie doet er dan ook met dit weer een zomerjas aan? Moest stiekem ook beetje lachen hahaha

    Ik :Y) Nee, ik heb 2 zomerjassen, een hele dunne van de primark waar je echt doorheen kan kijken zo dun is 'ie, en een iets dikkere van Bayern München die winddicht is. Ik heb het van mezelf al snel warm dus ik heb meestal aan een zomerjasje wel genoeg. De hele dunne voor oktober tm mei en als het dan echt heel koud is dan doe ik m'n Bayernjasje aan (zoals gisteren) Wel jammer dat die niet waterdicht was, en toen was ik echt doorweekt en dat was wat minder fijn.

    Glam schreef:
    (...)

    Jeetje, wat een drama. Ik moet vanavond ook al weer 5km fietsen naar werk, maar het zou nog hard gaan sneeuwen dus ik denk dat ik er niet eens heen kan (of ze dat ook accepteren is een andere vraag), aangezien ik niet eens ga proberen om door de sneeuw te lopen.


    Well, het is code oranje. Je zou dat als argument kunnen gebruiken? En stel dat je onderuit gaat en iets kneust/breekt/whatever dan kun je meer dagen niet werken dan alleen deze ene dag niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb ook gereden vandaag. In het Noorden valt het opzich wel mee. Vorig jaar kon ik ook gewoon met zomerbanden rijden. Toen was er alleen wat ijzel. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hahaha sorry, maar het doet mij denken aan GTA. Als je perongeluk een auto aanrijd, dan komt er één groot ongeluk wat er best droog uit ziet. Sorry :x

    Derks schreef:
    (...)

    Well, het is code oranje. Je zou dat als argument kunnen gebruiken? En stel dat je onderuit gaat en iets kneust/breekt/whatever dan kun je meer dagen niet werken dan alleen deze ene dag niet.

    Ik ga sowieso afbellen omdat het gewoon oprecht gevaarlijk is aangezien de wegen in mijn dorp niet goed belicht zijn. Plus mijn ouders gaan me ook niet brengen/halen.


    There are poems inside of you that paper can't handle