• Ik ben dus net terug van de aspergeboer, en echt ik voel me zo ziek. Misselijk, opkomende hoofdpijn, pijn aan mijn benen en voeten. Waarschijnlijk komt het gewoon door de hitte.

    Hoe staat het met jullie deze dag?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aspergeboer? Lol. ;p

    Anyway, ik zit in examens dus mijn dag was: Filosofie examen (ging goed)
    En nu leren voor Kunstgeschiedenis. Nu denk je vast dat ik een pretpakket heb... is ook zo. (A)

    Oh en beterschap! ;0

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 16:03 ]


    You are beautiful, you are love.

    Nah, gaat wel. Op school was wel gezellig, alleen ik werd net even overvallen door mijn vermoeidheid :W
    Maar ik moet maar weer van Q af, want ik moet nog iets afmaken voor school :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ziek. (no_chears)

    Het is veel te warm om voor mijn wiskundeproefwerk te leren ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind het wel chill zo, ondanks dat ik ongesteld ben :P
    Heb net mijn examen Engels gehad en die ging heel goed ;) En verder genoten van het heerlijke weer. Maar nu is het echt veel te warm. Dus ik zit binnen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet nog ontzettend veel doen voor school, maar ik heb er geen zin in
    En ik heb net mijn periode dus ik ga dood van de buikpijn
    En ik kan niet b uiten zitten omdat ze de gevel aan het reinigen zijn

    Maar voor de rest ben ik toch wel opvallend vrolijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Northstar schreef:
    Het is veel te warm om voor mijn wiskundeproefwerk test te leren ):


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niet zo geweldig, gisteren heeft de dokter dus vastgesteld dat er iets met mijn darmen is. Yay nu moet ik echt heeeel veel water drinken. Echt stom, en daarbovenop is het nog eens veel te warm om te leren. Grrr... lelijke school ik wil gewoon zwemmen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    School was saai en ik moet eigenlijk nog wel wat voor school doen maar dat kan vanavond ook nog


    Physics is awesome

    Kut (:
    Gesprek met mn psycholoog, altijd vermoeiend en vervelend, daarnaast dikke last van mn hooikoorts, verkeerde medicijnen ftw. Yay. Ik kan eigenlijk niet naar buiten gaan omdat het zo warm is, dan ontstaan er veel meer pollen en dan ga ik dood :/ verder heb ik enorm last van mn ribben omdat ik mn longen uit mn lijf heb gehoest, weer dankzij mn hooikoorts :'D

    So my day sucks. Yay.


    Destroy what destroys you.

    Aspergeboer?


    we danced all night to the best song ever.

    Ik heb het warm en ik wil dat het zomervakantie is. (cat) Te veel toetsen deze week, buh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Serieus? Waar is he zo warm? Hier valt het best wel mee...
    En ik wil gewoon dat het jaar voorbij is, ik heb constant toetsen, dan heb ik nog liever dat het gewoon snel examens zijn en ik klaar ben...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    iZiall schreef:
    Aspergeboer?


    Dacht ik dus ook ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het warm en ben sinds gisteren al de hele tijd chagrijnig.