• Ik raak steeds meer en meer geïrriteerd door pop muziek. Ik zet het eigenlijk meteen af na een nummer of twee en ik zoek was rock bandjes enzo. Eigenlijk gewoon muziek wat geen pop is, vooral. Op internet zie ik als ik zoiets zoek vooral gelijk: Nirvana, ACDC, The rolling stones etc. Maar ik weet dat er natuurlijk veel meer is. ^^ Iemand een aantal leuke artiesten die ik zou kunnen downloaden?

You will never know, just how beautiful you are to me.

En dat hangt er nogal van af wat voor muziek je zoekt. Je hebt poprock-bands zoals 5 Seconds Of Summer, natuurlijk, maar je hebt ook bands zoals Arctic Monkeys, die zijn echt heel erg awesome. Of zoek je klassiekers zoals Led Zeppelin, Aerosmith, Queen, Deep Purple, Guns N' Roses?

[ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 17:53 ]

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik neem aan dat je niet meteen een diehard metal fan bent, dus ik zou je Fall Out Boy, Panic at the disco of My Chemical Romance aanraden ^^.

i put the fun in funeral

Fall Out Boy, Good Charlotte, Panic! At The Disco, Go Radio.. Maar een beetje alternatieve bands zoals Arctic Monkeys, The 1975 en The Neighbourhood vind je misschien ook wel leuk.

The universal language of art.

Arctic Monkeys – raad ik je heel erg aan –, Guns N’ Roses, Bon Jovi, The 1975, Queen en Led Zeppelin.

" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

*Scrollt playlist door*
    System of a Down, Red Hot Chili Peppers, Nirvana, Led Zeppelin, The Beatles, Radiohead, Tenacious D, Korn, The White Stripes.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Alles hierboven, plus Metallica. Ik weet niet of je naast rock ook nog naar metal luistert, want dan heb ik een hele lijst voor je ^^.

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

Sixx: am, Skillet, Diablo Blvd

I love Rock N' Roll. <3

Guns N' Roses, AC/DC, Pantera, Parkway Drive, Blind Guardian, Rammstein, Hammerfall, Children of Bodom, Ozzy Osbourne, Lynyrd Skynyrd, ZZ Top, Van Halen, Mötley Crüe, Hit the Lights, August Burns Red, Emmure, Suicide Silence, Miss May I, Taking Back Sunday, Three Days Grace, Lost Prophets, Bless the Fall, Delain, Drowning Pool, Lovex, Slipknot, Sonic Syndicate, Good Charlotte, Hawthorne Heights, The Red Jumpsuit Apparatus, Sum 41, Adema, Disturbed, Family Force 5, Flyleaf, H.I.M, Emilie Autumn, Papa Roach, I Hate Kate, Porcelain Black, Rev Theory, Halestorm, Fireflight, A Rocket To The Moon, Switchfoot, Avenged Sevenfold,A Day to Remember, Escape the Fate, The Used, Dope, Killswitch Engage, Breaking Benjamin, Five Finger Death Punch, Hollywood Undead, Adept, Thousand Foot Krutch, Black Stone Cherry, Silverstein, Story of the Year, Buckcherry, Sixx A.M, Secondhand Serenade, Bowling for Soup, Blink-182, Smash Mouth, Skillet, The Letter Black, Decyfer Down, Disciple, The Rasmus, Jimmy Eat World, Dead by April, Red, Rage Against the Machine, Falling Up, The Cab, Relient K, 3 Doors Down, A.F.I, Coheed and Cambria, Madina Lake, Oasis, Taking Back Sunday, We are the Ocean, We the Kings, Gorillaz, Goo Goo Dolls, Every Avenue, Cute is what we Aim For, Marianas Trench, The Veronicas, Hoobastank, Flaw, Get Scared, The Cab, NeverShoutNever, Nonpoint, Lifehouse, Lacuna Coil, Murderdolls, The Pretty Reckless, Skye Sweetnam, The Rolling Stones, Metallica.

[ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 11:08 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ben ook wel benieuwd ^^ want ik wil ook wel iets anders dan pop muziek.
    -Maar liefst niet meteen hard rock en screamo.-

"Music expresses everything I can't say in words."

Pursuer schreef:
    *Scrollt playlist door*
    System of a Down, Red Hot Chili Peppers, Nirvana, Led Zeppelin, The Beatles, Radiohead, Tenacious D, Korn, The White Stripes.

+ My chemical romance, Green Day, 3 Doors Down.

Everything is illuminated by the light of our past.

Mijn lijstje heb ik bijgewerkt. Het kan zijn dat er dubbele in staan, maar dat merk je dan wel. En ja, ik heb het gevoel alsof ik er nog een paar vergeten ben +_+

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mijn topics, mijn topics, mijn topics.

Jij snapt me te goed c:

wat was dit ookalweer

DAWSONS schreef:
    Mijn topics, mijn topics, mijn topics.

Jij snapt me te goed c:

c:

"Music expresses everything I can't say in words."

Softengine.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly