• Alvast sorry voor het naderende gezeur...

    Morgen ga ik met elf andere schoolgenoten en zeven leraren/begeleiders naar Parijs voor vier dagen. Dat klinkt allemaal wel leuk, maar er gaan twee mensen mee waarvan ik niet weet wat ik daarmee moet...
    Een van hen is namelijk mijn ex. Ik had anderhalf jaar met hem, tot hij het in December uitmaakte.
    De ander is een vriendin, maar ik weet dus niet of ik haar nog zo kan noemen. Het bleek namelijk dat ze rond eind februari achter mijn rug om iets met mijn ex kreeg, terwijl ze wist dat ik er nog heel erg mee zat en ze waren al aan het 'klooien' toen het nauwelijks twee weken uit was.
    Maar ja, zij zijn nu dus een stel en ondanks dat het me nu minder raakte dan eerst, heb ik eigenlijk geen zin om daar 24/7 bij te zitten, want een andere, goede vriendin van mij mocht niet mee. Ze weten waarschijnlijk ook niet dat ik het allemaal maar niks vind, wat ikzelf dan weer heel erg vervelend vind.
    Op zich is dat het probleem niet, maar ik zou met haar en een andere, ietwat oppervlakkige vriendin in een kamer gaan, maar het blijkt dat we opeens maar met zijn tweeën mogen en ik weet gewoon dat zij mij allebei gaan claimen en ik weet niet bij wie ik zou moeten... Want dat andere meisje is gewoon... Soms werkt ze me gewoon een beetje op de zenuwen, maar dat kan de vriendin van mijn ex dus eigenlijk ook...

    Dus nu zit ik hier echt in nagelbijtende spanning, omdat we ook met de Thalys gaan, maar dan kan ik tenminste nog naast een van de jongens zitten.

    Nou, wat wilde ik even kwijt, haha. Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar daar zal ik vast niet de enige in zijn die dat wel eens heeft :'p
    Bedankt voor het lezen :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als je daar bent loopt het vast allemaal wel goed. En anders zorg je er voor dat je alleen maar op je kamer bent als je moet slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hey, Waspik is terug.
    Maarre.. ik zou gewoon de mogelijkheid grijpen om met andere lui om te gaan en die gasten een beetje links te laten liggen. Zo'n uitje is natuurlijk een goeie gelegenheid om mooi met andere lui te gaan socializen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waspik schreef:
    Als je daar bent loopt het vast allemaal wel goed. En anders zorg je er voor dat je alleen maar op je kamer bent als je moet slapen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ivan schreef:
    Hey, Waspik is terug.
    Maarre.. ik zou gewoon de mogelijkheid grijpen om met andere lui om te gaan en die gasten een beetje links te laten liggen. Zo'n uitje is natuurlijk een goeie gelegenheid om mooi met andere lui te gaan socializen.

    En dan in combinatie met dat wat Waspik zei.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:28 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ivan schreef:
    Hey, Waspik is terug.
    Maarre.. ik zou gewoon de mogelijkheid grijpen om met andere lui om te gaan en die gasten een beetje links te laten liggen. Zo'n uitje is natuurlijk een goeie gelegenheid om mooi met andere lui te gaan socializen.


    True. Er gaan wel drie jongens mee waar ik goed mee op kan schieten, dus daar ligt het probleem ook niet echt, maar we gaan ook naar zo'n brug waar mensen een hangslotje aan vastmaken, als bezegeling voor hun relatie en ik heb gewoon geen zin om toe te moeten kijken hoe mijn ex en mijn vriendin misschien ook wel zo'n slotje gaan ophangen..., Heel kinderachtig.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:30 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat de mensen boven mij zeggen
    +
    veel sterkte!


    26 - 02 - '16