• Hoi.

    Kan iemand van jullie pendelen? Heeft iemand van jullie een pendel, geloven jullie erin?
    Of weet überhaupt iemand wat het is? (krul)
    Ik heb een pendel en ik vind het knap, maar of ik echt kan pendelen als een pro, is een andere vraag.

    random en verveeld.


    Owl you need is love.

    Ik geloof daar dus echt niet in.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Burlington schreef:
    (...)

    Dat zijn vragen waarop je het antwoord weet, en onbewust kan je lichaam trillingen in je hand sturen zodat ie zo beweegt.
    Ik heb die regel niet uitgevonden hoor :W

    En ik was eens mijn fietssleutels kwijt, had ik even alle kamers (zo een 10-tal) op papiertjes geschreven en op elkaar gelegd. Dan vroeg ik: liggen mijn sleutels hier? -neen.
    Liggen mijn sleutels hier? -neen.
    Dan vroeg ik of mijn sleutels in mijn broer zijn slaapkamer lagen, de pendel zei ja. Heb hem helemaal afgezocht, niks gevonden. Dan heb ik gevraagd of mijn broer misschien mijn sleutels op zak had, zei ie ja. En effectief: hij had ze op zak! c:


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)
    En ik was eens mijn fietssleutels kwijt, had ik even alle kamers (zo een 10-tal) op papiertjes geschreven en op elkaar gelegd. Dan vroeg ik: liggen mijn sleutels hier? -neen.
    Liggen mijn sleutels hier? -neen.
    Dan vroeg ik of mijn sleutels in mijn broer zijn slaapkamer lagen, de pendel zei ja. Heb hem helemaal afgezocht, niks gevonden. Dan heb ik gevraagd of mijn broer misschien mijn sleutels op zak had, zei ie ja. En effectief: hij had ze op zak! c:


    Nou kijk, zoals ik al zei, ik heb die regel niet uitgevonden.
    Het is gewoon iets algemeens, wat niet wordt gedaan, net zoals kaarten leggen, doe je ook normaal niet voor jezelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    (...)

    Nou kijk, zoals ik al zei, ik heb die regel niet uitgevonden.
    Het is gewoon iets algemeens, wat niet wordt gedaan, net zoals kaarten leggen, doe je ook normaal niet voor jezelf.

    Ach, ieder zijn mening. (cat)


    Owl you need is love.

    Ik weet nooit wat een pendel is. ;$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Excuse schreef:
    (...)
    Ach, ieder zijn mening. (cat)


    Dat is helemaal geen mening ._.
    Ik zeg net drie keer dat ik die regel niet heb uitgevonden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    (...)

    Nou kijk, zoals ik al zei, ik heb die regel niet uitgevonden.
    Het is gewoon iets algemeens, wat niet wordt gedaan, net zoals kaarten leggen, doe je ook normaal niet voor jezelf.


    Bij mij Orakelkaarten kan dat prima, in feite werken ze dan beter. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pendel.. Pendel.. Het klinkt bekent maar ik zou niet meer weten wat het is XD.. Zo'n ding aan een draadje?


    Don't be like the rest of them, darling

    Een bezigheid voor bijgelovige mensen <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik geloof dat ik daar te nuchter voor ben *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Ik geloof dat ik daar te nuchter voor ben *O*

    Hehe, ik ben nu eenmaal naïef.


    Owl you need is love.

    ik wil het wel proberen, alleen mijn moeder is bang dat er dan geetsen komen enzo, en als dat echt zo is, dan doe ik dat never nooit niet!!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mijn oma heeft er zo 2 of 3. Vroeger deed ze het bijna elke avond voor het slapen gaan, maar nu doet ze het amper. Ik moet wel zeggen, het klopte altijd.

    Ik heb een paar jaar terug een periode gehad waarin ik in dat soort dingen geloofde. Ik heb dus een heleboel halfedelstenen (bergkristal, amethist, tijgeroog, in die richting) en inderdaad ook een pendel. Nu geloof ik daar niet meer in xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik deed het vroeger, maar heb het nu al jaren niet meer gedaan.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.