• Ik ga naar die film vanavond! Snow White and the Huntsman
    Wie wil hem nog meer zien of gaat hem ook zien?

    Het is volgens mij al een aantal maanden geleden dat mijn zus het had over deze film en ik zit al sinds toen te wachten tot hij eindelijk uit zou komen, dus ja, ik wil hem ook zien!


    Believe in yourself.

    Ik ga er zondag naar toe :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik krijg hem wss op dvd als die uiteindelijk uit his


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil hem zien en dat zei ik dus tegen mijn moeder en toen bood ze aan om met me mee te gaan als ik echt zo graag wil. En ik ben/was echt verbaasd want ze gaat haast nooit naar de bios


    Physics is awesome

    Ik wil hem heel graag zien (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ga, als iedereen kan, met een paar vriendinnen op woensdag erheen. Ik wil hem echt heel graat zien.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik wil hem zien
    Misschien na de toetsweek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    sorry... maar wie denkt nou OOIT dat kristen steward mooier is dan je? LLN niet lullig bedoeld hoor...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    sorry... maar wie denkt nou OOIT dat kristen steward mooier is dan je? LLN niet lullig bedoeld hoor...

    Huh? Wat bedoel je?

    Fierte schreef:
    (...)
    Huh? Wat bedoel je?
    '
    die heks uit de film...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    sorry... maar wie denkt nou OOIT dat kristen steward mooier is dan je? LLN niet lullig bedoeld hoor...


    Dus je vind die heks mooier dan Kristen Stewart?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus je vind die heks mooier dan Kristen Stewart?

    dahh...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    sorry... maar wie denkt nou OOIT dat kristen steward mooier is dan je? LLN niet lullig bedoeld hoor...


    Andere kunnen dat denken, ja. Het is misschien moeilijk te begrijpen voor je maar er bestaan mensen die een andere mening hebben dan jij en die heb je te respecteren.
    (bloos)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    dahh...
    Zo mooi vind ik die nu ook niet in die film.

    Ik ga morgen trouwens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jaaaaa, daar ga ik waarschijnlijk heen! (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean