• Ik heb een nieuwe story en ik twijfel om deze te gebruiken en mee te doen aan SOTY. Maar ik ben dus op zoek naar een cover voor de story. Ik zal even kort wat info geven. Ik geef ook uitleg over hoe ik de cover voor ogen heb, maar je mag er natuurlijk ook zelf je eigen creativiteit insteken. Ik geef alleen een soort idee, dus dat hoeft niet specifiek gevolgd te worden.

    Titel:
    Futurum
    Korte beschrijving story:

    Het einde lijkt bijna nabij...

    Op 4 september 2013 voelt iedereen op de wereld de aarde trillen. Een aardbeving? Een tyfoon? Een tsunami? Niemand kan precies zeggen wat hij of zij hierover denkt. Om stipt 9 uur in de ochtend verliest iedereen het bewustzijn. Er gebeurd niks meer. Alles ligt stil, de mensheid lijkt opeens uitgestorven. Toch komen twee beste vrienden terug bij en lijken alleen op de wereld. Overal mensen die op de grond liggen. Overal dieren die op de grond liggen. Elektriciteit dat niet meer werkt, niks meer. Er is niks gebeurd met de wereld en het getril is niet meer te voelen. Het is niet te begrijpen wat er precies aan de hand is. Als er opeens een enorme lichtflits verschijnt en richting de beste vrienden gaan, rennen ze voor hun leven, maar de lichtflits raakt hun en alles wordt zwart.

    Toch blijkt er een nieuw begin te zijn...

    Op 6 juli 2641 voelt iedereen de aarde trillen. Om stipt 9.30 uur verschijnt er een enorme lichtflits vanuit de hemel die naar beneden racet. De elektriciteit wordt aangetrokken tot de lichtflits en de robots blokkeren voor precies één minuut lang. Als ze weer deblokkeren scannen ze met hun kijkers de twee wezens midden op de weg. De ene van hun snakt naar adem, terwijl de andere al bang rondkijkt. Eenmaal de twee beste vrienden doorhebben dat ze niet meer thuis zijn, gaan er van alles door hun hoofd. Overleven ze hier? Moeten ze bang zijn? Waar zijn ze precies? Is dit de toekomst?

    Foto's:
    Als je bij de beschrijving leest waar de story over gaat zie je dat ik twee tijden ga gebruiken. Heden en toekomst. Ik wil dat het duidelijk is op de cover, dus als het mogelijk zou zijn, kan je dan de cover in twee splitsen? Liefst wel met een mooie overloop als het kan en niet met zo'n strakke lelijke lijn. Aan de ene kant wil ik wat terug zien van het heden en aan de andere kant van de toekomst. Ik ga proberen de foto's weer te zoeken... Zou je de 'friends' in het midden kunnen zetten of aan beide kanten, maar dan wat vervaagd? Kijk zelf maar wat beter uitkomt, je mag trouwens ook altijd andere foto's zoeken, want de mijne zijn gewoon simpel enz.

    Heden:
    Achtergrond
    Friends
    Toekomst:
    De vrienden heb je al
    Hier maar de helft van en/of deze en/of deze
    Je mag ook altijd zelf foto's zoeken als deze niet goed zijn.
    Sfeer:
    Geen idee eigenlijk...
    Username op de cover?:
    Nee
    Extra:
    /

    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 18:48 ]


    16 - 09 - '17

    Probeersel uno.

    Draculea schreef:
    Probeersel uno.



    Die is leuk, dankje! (:


    16 - 09 - '17

    Nog een cover nodig? Want dan probeer ik graag iets voor je.


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    Nog een cover nodig? Want dan probeer ik graag iets voor je.


    Dat mag altijd (:


    16 - 09 - '17

    Zou ik ook nog kunnen proberen? Ik vind het nu ik eindelijk een goeie site heb echt heel leuk om te doen!
    xx


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dulce schreef:
    Zou ik ook nog kunnen proberen? Ik vind het nu ik eindelijk een goeie site heb echt heel leuk om te doen!
    xx


    Welke goeie site?


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    (...)

    Welke goeie site?

    Picmonkey.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ugh, het is echt moeilijk om te doen met een donkere achtergrond..
    Hier is hij, het is echt bagger shit enz. Maar ik kon er niet meer van maken.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik weet niet of je er nog één nodig hebt, maar ik had niets te doen dus ik heb er eentje voor je gemaakt.


    Klik op de afbeelding voor een grotere versie

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 17:35 ]

    Je hebt wel een moeilijke aanvraag, hoor. En ik kan absoluut niet tegenop de covers die al gemaakt zijn. Ik ben nog steeds aan het proberen, maar je hoeft niet veel te verwachten..


    Some people are art and do art at the same time

    I'll try something, maar ik kan vrees ik niet op tegen de anderen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké, I tried, maar het is helemaal niet mooi en de anderen zijn veel beter. Ik krijg hem ook niet groter, jeez.



    Groter.


    Some people are art and do art at the same time

    I tried, maar het is niet mijn beste, haha. En ik kan niet op tegen al deze covertalentjes hier.



    Edit: Het is me trouwens niet gelukt de "friends" in het midden te zetten, dat stond niet mooi op de cover (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 22:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    I tried, maar het is niet mijn beste, haha. En ik kan niet op tegen al deze covertalentjes hier.



    Die is al veel beter dan die van mij, joh ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ze zijn allemaal goed, behalve die van mij. En daarmee uit!
    xd


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.