• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel en kijk hem ondeugend aan wanneer ik tussen hem en de muur sta.
    "Nadeel is dat ik zelf ook mijn naam zou vergeten. Doe dat nog een keer."
    "Geloof me, ik zal je er wel aan doen herinneren."
    Ik druk mijn lichaam tegen het zijne aan en kreun zacht zijn naam in zijn oor.
    "En wat moet ik nog een keer doen? Dit?"
    Grijnzend kijk ik hem aan en druk passioneel mijn lippen op de zijne. De kus doet me even duizelen. Mijn hand gaat weer door zijn haren en ik zuig zacht op zijn lip.


    Rey

    "Dat heb ik nooit gezegd."
    Ik grinnik zachtjes en kus haar teder.
    "En je hebt ook nog niet gezegd wat je dan wel wil doen."
    Mijn vinger kriebelt over haar buik.
    "Want daar ben ik wel nieuwsgierig naar."
    Ik bijt zacht op haar lip en kijk haar plagerig aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik knik en sta met haar recht. 'Moet ik er voor het gemeentehuis ook nog eens netjes gekleed zijn?' Vraag ik als ik een simpele witte blouse in mijn kast zie hangen en pak het dan maar vast.

    Madeline

    Ik glimlach en neem nog een hap als ik weer recht ga zitten. 'Zullen we ons zo maar aan gaan kleden zodat we iets op de dag kunnen doen?' Glimlach ik.

    Faye
    "En je hebt ook nog niet gezegd wat je dan wel wil doen. Want daar ben ik wel nieuwsgierig naar." Ik grinnik zachtjes als ik zijn vingers over mijn buik voel kriebelen en beantwoord zijn kus.
    "Pizza maken, toch?" zeg ik lachend terug, voel mijn wangen iets op kleuren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Pizza maken, toch?"
    "Pizza maken?"
    Grijnzend kijk ik haar aan en druk een kus op haar neus.
    Mijn hand glijdt plagerig tussen haar benen, en kriebelt wat rond haar dijen. Voor ik een vinger bij haar naar binnen breng, kus ik haar zacht.
    "Fijn, als jij pizza wil maken..."
    Ik haal mijn handen van haar af en kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Geloof me, ik zal je er wel aan doen herinneren."
    Ik sluit mijn ogen en slik als ik haar lippen naast mijn oor voel en haar mijn naam hoor kreunen. Haar warme adem maakt het alleen maar opwindender.
    "En wat moet ik nog een keer doen? Dit?"
    Ze kust me zoals ik niet van haar gewend ben, nog passioneler dan anders, minder afwachtend en dan doet ze het opnieuw; op mijn lip zuigen terwijl haar vingers door mijn haren glijden. Er loopt een rilling van in mijn nek tot beneden mijn rug en ik krijg kippenvel over mijn hele huid. Ik kus haar gretig terug
    "Niet stoppen," mompel ik nog voor ik heel langzaam met het puntje van mijn tong over haar lippen ga.

    Camargue

    "Moet ik er voor het gemeentehuis ook nog eens netjes gekleed zijn?" vraagt Liam als we uit bed zijn. Ik ben zelf mijn kleren van gisteren alweer aan het aantrekken en besluit dat ik straks in mijn appartement iets anders moet halen omdat ik echt niet in dat ziekenhuishemdje kan gaan. Ik kijk op en zie het witte hemd dat hij vast heeft.
    "Nee, liefje, niet voor zoiets," zeg ik rustig. "En jij laat alles er klassevol uitzien."
    Ik loop naar hem toe en druk een kusje op zijn lippen.
    "Ik ga snel even wat anders aandoen, zie je binnen tien minuutjes," zeg ik voor ik me naar mijn eigen appartementje begeef om andere kleren aan te trekken.

    Irial

    "Zullen we ons zo maar aan gaan kleden zodat we iets op de dag kunnen doen?"
    Ik knik terwijl ik mijn blik nog even over haar laat glijden. Van mij mag ze gerust zo de hele dag blijven lopen, maar ik zou stikjaloers worden mochten er andere mannen naar haar kijken terwijl we in de winkel zijn. En kijken zouden ze. Nee, toch maar kleren dan.
    "Ja, lijkt me een goed idee," antwoord ik met een glimlach. "Ik douche ook nog snel even, als je het niet erg vind. Als je wil mag jij mijn kleren uitkiezen," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Niet stoppen."
    Ik grijns tegen zijn lippen aan en open mijn mond een stukje om met zijn tong te spelen. Mijn hand blijft door zijn haren gaan, terwijl mijn andere onopgemerkt zowel mijn als zijn handdoek losknoopt en laat vallen. Ik druk mijn nu naakte lichaam tegen het zijne aan en laat mijn vrije hand over zijn lichaam naar zijn kruis glijden. Ik zuig en bijt weer zacht op zijn lip, terwijl ik diep in mijn buik de opwinding voel toenemen. Met mijn ogen gesloten, kus ik hem zodanig dat ik probeer alle gevoelens die ik voor hem voel, via mijn lippen over te brengen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Ik ga snel even wat anders aandoen, zie je binnen tien minuutjes," Ik glimlach en kus haar terug. 'Tot zo.' Aan gezien het weer niet optimaal is pak ik een beetje baggy broek, een shirt en een paar schoenen. Ik kleed me snel om, doe wat aftershave op en ga dan voor de spiegel staan om mijn haar te doen.

    Madeline

    "Ik douche ook nog snel even, als je het niet erg vind. Als je wil mag jij mijn kleren uitkiezen," Ik glimlach en een nog snel het wentelteefje op. 'Oke deal.' Ik sta op en klap lachend in mijn handen voor ik met hem naar boven toe loop.

    Faye
    "Pizza maken?" Een kreun verlaat mijn lippen wanneer ik zijn vinger bij me naar binnen voel glijden. Zacht drukt hij zijn lippen op de mijne.
    "Fijn, als jij pizza wil maken..." Ik kijk even op als hij dit zegt en schud verbaasd mijn hoofd, druk mijn lippen nogmaals op de zijne.
    "Nee, nee," zeg ik snel en druk mijn lippen in zijn hals.
    "Laten we verder gaan waar we gebleven waren voor het douchen, goed?" zeg ik dan uiteindelijk en kijk hem glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee, nee. Laten we verder gaan waar we gebleven waren voor het douchen, goed?"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Toen vielen we bijna in slaap na een geweldige eerste keer samen, dus oke."
    Ik laat me op het kussen neervallen en kijk haar onschuldig aan.
    "Zoiets? Of lag ik meer naar links?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Toen vielen we bijna in slaap na een geweldige eerste keer samen, dus oke. Zoiets? Of lag ik meer naar links?" Lachend kijk ik hem aan en schud mijn hoofd. Druk hem met mijn handen iets dichter tegen me aan en kus hem dan passioneel.
    "Zo ongeveer, volgens mij." breng ik zachtjes uit en kijk hem diep in zijn ogen aan.
    "En ik viel trouwens helemaal niet bijna in slaap." zeg ik nog koppig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zo ongeveer, volgens mij. En ik viel trouwens helemaal niet bijna in slaap."
    Ik grinnik even.
    "Nee? Echt niet? Wat wilde je dan nog doen?"
    Ik ben haar aan het plagen en ik vraag me af of ze het doorheeft.
    "Want ik wil ook nog wel iets doen voor we pizza gaan maken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik zucht opgewonden en mijn ademhaling hapert even als ze haar lichaam tegen het mijne aandrukt. Mijn handen klemmen zijn nog wat steviger om haar kont. Hoe we precies onze handdoeken kwijt geraakt zijn weet ik niet, maar het kan me ook niet echt schelen.
    "Fé," kreun ik als ze weer op mijn onderlip zuigt en haar hand naar beneden laat kijken. Het mist zijn effect niet, ik ben al behoorlijk opgewonden. De manier waarop ze me kust ik gekmakend en ik kan alleen maar mijn best doen haar zo terug te kussen.
    "Wat is dat toch met ons?" mompel ik tegen haar lippen aan.
    Ik hou haar stevig vast zodat ze niet valt en druk mijn kruis tegen het hare.

    Camargue

    In mijn appartement loop ik meteen naar mijn kleerkast waar ik een simpel lingeriesetje uithaal en dat alvast op bed gooi. Verder kies ik een strakke, donkere jeans met een okergeel kabeltruitje, een zwart sjaaltje met bloemetjes op en mijn zwarte Louboutins, zodat ik tenminste over de toonbank uitkom straks. Ik kleed me snel om en loop naar de badkamer om nog mijn tanden te poetsen, een hand door mijn haren te halen zodat ze goed liggen en wat parfum op te spuiten. Dan ren ik naar de andere kant van mijn apartement waar ik mijn tas liggen heb, met mijn portefeuille en sleutels in tot er me iets invalt. Ik hobbel weer naar de kast waar ik na enkele minuutjes zoeken de valse geboorte aktes van Liam en mij boven haal. Ik stop ze snel in mijn tas en overloop mijn denkbeeldige checklist om dan te besluiten dat ik klaar ben.

    Irial

    "Oke deal," antwoordt Madeline.
    Het is enorm schattig dat ze daar zo enthousiast over is en ik ren achter haar aan naar boven. In mijn kamer gooi ik de deur van mijn kast open en grinnik even.
    "Leef je uit," lach ik.
    Ikzelf verdwijn in de badkamer waar ik de douche alvast aanzet terwijl ik mijn broek uitdoe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé. Wat is dat toch met ons?"
    Ik laat mijn voorhoofd tegen het zijne leunen en grijns even.
    "Hoe bedoel je?" vraag ik zacht.
    Ik klem lipbijtend mijn benen wat steviger om zijn middel en laat me langzaam over zijn erectie zakken. Opgewonden kijk ik in zijn ogen, en druk kreunend mijn lippen op de zijne. Ik laat mijn hoofd kreunend even achterover hangen en sluit genietend mijn ogen terwijl ik hem bij me voel binnengaan. Ik fluister zacht zijn naam en druk mijn lippen weer liefdevol op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nee? Echt niet? Wat wilde je dan nog doen? Want ik wil ook nog wel iets doen voor we pizza gaan maken." Fronsend kijk ik hem aan, compleet verward door zijn woorden.
    "Hè?" breng ik grinnikend uit en haal mijn schouders op.
    "Ik volg je niet meer hoor." Glimlachend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hè? Ik volg je niet meer hoor."
    Ik grinnik even.
    "Ik vroeg me af wat je dan nog wilde doen voor het douchen. Ik wil ook nog iets doen, in plaats van wachten tot het tijd is om de pizza te maken."
    Lachend spreek ik luid en duidelijk, terwijl ik goed articuleer, zodat ze het goed kan verstaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.