• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik begin onregelmatig adem te halen wanneer hij een tweede vinger bij me binnen brengt. Mijn kreunen worden enkel heviger en ik laat mijn lippen in zijn hals rusten, waar ik kusjes druk en zachtjes bijt. Het gaat als bijna automatisch dat mijn handen naar zijn lies varen en daar even blijven rusten, waarna ze daar even uitdagend over zijn huid kriebelen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik houd me nog even in om haar gewoon te beginnen neuken. Haastig neem ik een condoom uit het nachtkastje en leg hem alvast klaar, voor mij hoeft dit niet te lang meer te duren, want dan ontplof ik. Mijn erectie drukt tegen haar onderbuik wanneer ik mijn lippen op de hare druk, en zacht haar borst msseer. Mijn andere hand stimuleert har nog steeds terwijl mijn duim cirkeltjes trekt om haar gevoelige plekje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Plots voel ik hoe ze om me heen verstrakt. Ik zak bijna door mijn knieën van genot en moet mijn heupen even stil houden om in balans te blijven. Een luide grom vult ondertussen de loft.
    "Als je dat nog een keer doet, vrees ik dat ik je laat vallen," zeg ik uitermate hees terwijl haar nagels sporen trekken over mijn borstkas. Daar mag ze voor mijn part nog wel even mee doorgaan. Als ik zeker ben dat het weer lukt, begin ik nog wat harder dan eerst te stoten. De hand die ik op haar borst had, laat ik tussen haar benen glijden om met mijn duim over haar clitoris te wrijven. Door die actie van net is het hoogtepunt dat ik probeerde uit te stellen wel heel dicht bij.

    Camargue

    "Tuurlijk, ik dat alleen dat je op die schoenen bijna niet zou kunnen lopen."
    Vertederd glimlach ik naar hem. Hij is zo lief, dat hij daar meteen aan denkt.
    "Je bent een schatje," is dan ook het eerste dat ik zeg. "Maar ik heb al tientallen jaren ervaring, dus zoveel last heb ik er niet meer van," stel ik hem gerust. "En ik zou liever elke dag zere voeten hebben dan dat de receptioniste straks over de balie moet leunen om me te zien," grinnik ik.
    Ik overdrijf, zo klein ben ik nu ook weer niet. Maar soms voel ik me wel zo.

    Irial

    "Tuurlijk alleen denk ik dan niet dat ik je ga kussen, straks zit het op mij. En trouwens ik heb niet eens genoeg kleren om die kast van je te vullen."
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht bij die eerste zin. Ongemerkt spuit ik achter mijn rug om wat scheerschuim op mijn hand.
    "Niet? Nou, misschien moeten we dan eens gaan shoppen, dan hoef je thuis ook geen kleren te missen," zeg ik ondertussen om haar af te leiden. Ik meen het wel, daar niet van.
    Razendsnel haal ik mijn hand achter mijn rug vandaan om het scheerschuim aan haar wang te smeren. Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Mooie baard, je lijkt net een kabouter," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    Ik voel zijn erectie tegen mijn onderbuik aandrukken, zijn vingers op mijn gevoelige plekje en druk mijn lippen vurig op de zijne. Het gevoel in mijn onderbuik is werkelijk overweldigend en weet dat ik het niet meer lang ga volhouden voor mijn hoogtepunt. Een kreun verlaat mijn lippen en opgewonden kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Als je dat nog een keer doet, vrees ik dat ik je laat vallen."
    Opgewonden grijns ik even en houd mijn adem in wanneer hij weer harder stoot.
    Mijn ademhaling versnelt, en ik geef kleine kreuntjes telkens hij helemaal in me zit. Wanneer zijn hand afdwaalt naar mijn kruis, sluit ik mijn ogen en bijt op mijn lip. Ik grom zacht en voel mijn orgasme komen. Ik beweeg mijn heupen nog even mee, maar na vijf seconden kom ik met een luide kreun klaar. Hijgend kijk ik hem aan, met een solverliefde blik in mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    Passioneel kus ik haar terug.
    Opgewonden kijk ik haar aan, en versnel het tempo van mijn vingers nog een beetje. Fluisterend moedig ik haar aan, naar haar orgasme toe, terwijl ik ook bijna zelf zou kunnen klaarkomen van het zicht alleen al om haar te zien genieten. Ik druk kleine zachte kusjes op haar lippen, en wrijf met mijn duim licht over haar clitoris.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik grijns. 'Ach dan til ik je wel op mijn rug dan kan ze je niet over het hoofd zien. ' mijn vrije hand haal ik door mijn haar terwijl ik van haar gezelschap en de warme zon geniet. 'We moeten ook maar eens naar het strand gaan ofzo. '

    Madeline

    Ik gil als hij iets nats en plakkerigs op mijn wang veegt. 'Iri! ' roep ik lachend. De shirt waren gevallen. Ik veeg het schuim van mijn gezicht en probeer het over zijn gezicht te vegen.

    Faye
    Ik hoor hem zachtjes in mijn oor fluisteren, waardoor hij me enkel en alleen nog meer opgewonden doet voelen. Om de kreunen te smoren druk ik mijn lippen op de zijne en geniet van het hemelse gevoel. Wanneer ik me licht in mijn hoofd begin te voelen, weet ik dat ik niet ver weg ben van mijn hoogtepunt. Al kreunend kondig ik mijn orgasme aan en kom huiverend klaar, waarna al de spieren in mijn lijf zich ontspannen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Als Fedea haar heupen mee beweegt, kan ik het niet meer tegen houden. Met een laatste harde stoot kom ik klaar. Blijkbaar is zij net op dat moment ook zo ver. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Nooit.
    Hijgend laat ik me voorzichtig op mijn kont vallen, en dan achterover zodat Fedea bovenop me terecht komt zonder iets te voelen.
    "Dat was," hijg ik. Ik haal mijn schouders op omdat ik er geen woorden voor heb. Ik probeer zo diep mogelijk adem te halen en kijk haar in de ogen terwijl mijn borstkas hevig op en neer gaat.

    Camargue

    "Ach dan til ik je wel op mijn rug dan kan ze je niet over het hoofd zien. We moeten ook maar eens naar het strand gaan ofzo."
    Ik trek een gek, spottend gezicht bij die eerste zin. Maar ik vind het helemaal niet erg dat hij me uitlacht. Bij hem heb ik er geen problemen mee. Ik durf wedden dat hij me vaak nog steeds ziet als dat tienjarige meisje van vroeger.
    "Dat is een geweldig idee," zeg ik met een brede lach op mijn lippen. "Op het strand trouwens lijkt me ook wel fijn."

    Irial

    "Iri!" roept ze lachend na gegild te hebben.
    Bijna meteen gaat ze in de tegenaanval maar omdat ik al schuim op mijn gezicht heb, krijgt ze er alleen maar meer op haar handen.
    Grijzend bied ik haar een handdoek aan en druk voorzichtig een kusje op haar lippen zodat ze niet weer schuim op haar gezicht krijgen.
    "Sorry, Maddie," zeg ik liefjes. "I wuv you."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Vurig kus ik haar terug, en wanneer ze is klaargekomen, streel ik zacht over haar zij. Glimlachend kijk ik haar aan en druk een kusje op haar neus.
    "Heb je genoten?" fluister ik.
    Ik weet dat de vraag overbodig is, ik heb haar wel zien genieten, maar ik wil haar nog even laten ontspannen en uitrusten.
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Dat was..."
    Instemmend knik ik en glimlachend kijk ik in zijn ogen.
    "Geweldig," vul ik hijgend aan.
    Ik ga met mijn hand door zijn haren en probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen.
    Wanneer we beiden weer wat op adem zijn gekomen, wikkel ik mijn armen en benen om hem heen, haak mijn vingers in zijn haar en druk liefdevol mijn lippen op de zijne.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.
    Ik wrijf met mijn neus langs de zijne, en blijf tegen hem aangedrukt zitten. Ik plaats kleine kusjes op zijn lippen en haal een hand uit zijn haren om die te verstrengelen met de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Heb je genoten?" Ik open mijn ogen en kijk hem glimlachend aan.
    "Hmm," antwoord ik zachtjes en streel met de rug van mijn hand langs zijn wang. Ik grinnik even en kijk hem aandachtig aan, blaas daarna een plukje haar uit mijn gezichtsveld en druk daarna mijn lippen op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik glimlach. 'Maar dan moet ik je denk ik wel met minstens tien paar jongens ogen delen.' Antwoord ik en trek haar mee de stoep op als er een groep meisjes in een nogal lelijk roze rood gekleurde auto langs rijden. Dat waren het soort meisjes waar ik niet op viel. ... totaal niet.

    Madeline

    'Ja ja, you wuv me maar valt me wel zomaar aan met scheerschuim. Ik haal lachend het schuim vab mijn gezicht en handen. 'Nou schiet maar op. ' glimlach ik na nog een kusje. Zelf loop ik terug naar de kast voor een broek en een paar schoenen.

    Rey

    "Hmm."
    Ik grijns even en voel mijn wang warm worden wanneer ze haar hand erop legt. Teder kus ik haar terug en neem haar in mijn armen. Ik laat mijn handen op haar onderrug rusten en kijk haar glimlachend aan.
    "Ik heb het nog nooit zo rustig aan genomen."
    Ik grinnik even en kus haar zacht.


    [Ik ga slapen xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Nadat hij de kus afbreekt voel ik zijn handen op mijn onderrug rusten. Zijn glimlach zorgt ervoor dat ik hem vertederd aankijk.
    "Ik heb het nog nooit zo rustig aan genomen." Dan drukt hij zijn lippen weer op de mijne, voordat ik ook maar enig antwoord terug kan geven. Passioneel kus ik hem terug en laat mijn hand kriebelend naar beneden glijden.

    [Trusten, x]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 23:02 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.