• Hello,

    Het is lang geleden dat ik een topic heb geopend, dus ik mag mijn zegje nu wel weer even doen (grapje)
    Een goede vriend, met wie ik vaak op trek vroeg me of ik mee ga zwemmen donderdag. Ik heb ja gezegt, omdat ik het gewoon leuk vindt om met hem te chillen. Ook hebben we beide geen gevoelens voor elkaar, daarbij komt ook dat ik een vriend heb. Maar nu ben ik bang dat als ik tegen hem zeg dat ik met hem ga zwemmen, hij dikke problemen gaat maken. Want hij vindt dat je niet met een vriend mag afspreken. Want 'dat doet die zelf ook niet' en daar hebben we wel eens discussies over gehad. Maar als ik het niet zeg, hoort die zomenteen van iemand anders dat ik met een 'jongen' ben wezen zwemmen. En dan heb ik weer ruzie ofzo, en daar heb ik niet echt zin in haha.
    Dus moet ik het maar gewoon zeggen, of niks vertellen of gewoon helemaal niet gaan zwemmen ?

    Ja ik ben in de stress haha, bedankt als je dit hebt gelezen.
    En uberhaupt mijn gezeur aan hebt gehoort ;p

    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wel tegen je vriend zeggen, en erbij zeggen dat hij niet zo overdreven jaloers moet doen. Maar, om je vriend niet boos te maken, misschien kunnen jullie nog een paar mensen meevragen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je vriend moet je in je waarde laten als het om vrienden gaat, hij zou je juist moeten vertrouwen dat je niet gaat flikflooien met andere jongens. Hij is een goede vriend van je, dus ik vind dat je vriendje even moet dimmen. Je kunt niet leven zonder met het andere geslacht in contact te komen. Hoofd omhoog en zeg je mening tegen je vriend, hij moet het maar respecteren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gewoon eerlijk zijn tegen je vriend, en vertel er maar meteen bij dat hij niet zo kinderachtig moet doen en je gewoon moet vertrouwen. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Gewoon eerlijk zijn tegen je vriend, en vertel er maar meteen bij dat hij niet zo kinderachtig moet doen en je gewoon moet vertrouwen. :Y)


    i put the fun in funeral

    Het hem gewoon vertellen, tegenwoordig is vriendschap tussen een jongen en een meisje normaal en het is niet goed als hij zich zo jaloers gedraagt. Vertrouwen is een noodzakelijke basis voor een relatie :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dit meen je toch serieus niet? Je mag toch godverdomme zelf uitmaken met wie je afspreekt? Als ik jou was zou ik maar eens serieus met dat joch gaan praten, want dit is fucking keiharde bullshit. Jesus Christ he, hij zet je nog net geen hoofddoek op en zet je in een flatje.
    Ik snap zulke kerels echt niet en nog minder snap ik de meiden die ernaar luisteren.
    Moest een kerel es bij mij wagen, dan mag ie meteen opdonderen :'].

    Yeah guys like that make me so pissed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Dit meen je toch serieus niet? Je mag toch godverdomme zelf uitmaken met wie je afspreekt? Als ik jou was zou ik maar eens serieus met dat joch gaan praten, want dit is fucking keiharde bullshit. Jesus Christ he, hij zet je nog net geen hoofddoek op en zet je in een flatje.
    Ik snap zulke kerels echt niet en nog minder snap ik de meiden die ernaar luisteren.
    Moest een kerel es bij mij wagen, dan mag ie meteen opdonderen :'].

    Yeah guys like that make me so pissed.


    Ik vind jou reactie's altijd zo geweldig, je zegt trouwens wel de waarheid. Maar als ik zeg van 'Als het een jongen is die ik maar één keer heb gezien, oke maar dit is een jongen die ik al jaren ken'. Dan is het van 'ja dan kun je hem toch als vriend nemen ?'. En dan komt er altijd een kleine ruzie, omdat ik best van me afbijt. En hij durft dan niks er over te zeggen, maar dan via ping verteld die dat hij zich kut voelt.

    Soms snap ik die dudes echt niet,serieus.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    dus van je vriend mag je niet afspreken met die andere jongen ??
    sorry hoor, dat vind ik niet normaal
    het is jouw leven en jij bepaald met wie je afspreekt
    en als hij dat niet kan hebben, dan vertrouwt hij je duidelijk niet en dat is toch het belangrijkste in een relatie of ben ik nou gek ??

    Britsanity schreef:
    Gewoon eerlijk zijn tegen je vriend, en vertel er maar meteen bij dat hij niet zo kinderachtig moet doen en je gewoon moet vertrouwen. :Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jaloers, een goed gesprek is meestal de oplossing, gewoon met hem praten en als hij echt van je houd dan luistert hij naar je en zal hij het accepteren. Niet stressen, het is tenslotte je vriend en je moet alles bij hem kwijt kunnen dus kom op, Hoofd omhoog kont naar achter en gaan met die geit :Y)!


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Saigon schreef:
    (...)

    Ik vind jou reactie's altijd zo geweldig, je zegt trouwens wel de waarheid. Maar als ik zeg van 'Als het een jongen is die ik maar één keer heb gezien, oke maar dit is een jongen die ik al jaren ken'. Dan is het van 'ja dan kun je hem toch als vriend nemen ?'. En dan komt er altijd een kleine ruzie, omdat ik best van me afbijt. En hij durft dan niks er over te zeggen, maar dan via ping verteld die dat hij zich kut voelt.

    Soms snap ik die dudes echt niet,serieus.

    Lol thanks. Ja bij dit soort dingen kan ik best uit m'n slof schieten. Ik ken namelijk verhalen van meiden wiens leven door hun vriendje gedomineerd worden. And not in a good way. Als je een idioot bent, laat je het zo ver komen. Als je hersenen hebt en ze gebruikt dan niet.

    Enne.. als een kerel zo jaloers is dattie gaat zeiken om elke gast waar z'n vriendin mee omgaat mag ie als 't aan mij ligt opdonderen ook.
    Wat een fucking bullshit he.
    'ja dan kun je hem toch als vriend nemen?' Dan zou ik nog 'oke' zeggen ook :']. Flikker op he. (Directed to him, not to you :]).


    No growth of the heart is ever a waste

    Britsanity schreef:
    Gewoon eerlijk zijn tegen je vriend, en vertel er maar meteen bij dat hij niet zo kinderachtig moet doen en je gewoon moet vertrouwen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben redelijk jaloers (Okay okay, heel jaloers) maar ik zou mijn vriendin gewoon laten zwemmen met een jongen. It would me feel uncomfortable, maar het is een vriend van haar en tussen vriendschappen wil ik me niet stellen, want vriendschappen moet je koesteren.
    Je moet het gewoon aan hem vertellen en hij moet zich er maar overheen zetten. Jij hebt gewoon het recht om te doen waar jij zin in hebt en als hij geen gevoelens voor je heeft is er toch niks aan de hand?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het -zoals vele hier boven me al gezegd hebben- wel aan hem vertellen. Maar ik zou er wel bij zeggen dat jullie een relatie hebben en in een relatie hoor je elkaar te vertrouwen. Zowiezo hebben jullie geen gevoelens voor elkaar, dat maakt het nog meer dat hij niet zo jaloers moet doen en jou gewoon moet laten gaan :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Dat vind ik wel asociaal aangezien als het uit gaat je toch wel iemand moet hebben om op terug te vallen en zo raak je misschien wel je vrienden kwijt. En zoals anderen al zeiden, vertrouwen is belangrijk dus als hij zo reageert vertrouwt hij blijkbar niet.


    Physics is awesome