• Okay, ik ben verbaasd dat hier nog geen topic over is, dus bij deze.

    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen =3


    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië

    Nederland
    0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juni 2012 - 19:27 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik gok dat Nederland,Duitsland of Spanje wint :3


    Shoganai i ne~

    Frankly, I couldn't care less c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    DrWhooves schreef:
    Ik gok dat Nederland,Duitsland of Spanje wint :3

    Onderschat Engeland niet, of Portugal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga voor Duitsland. Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n heel positief gevoel over Nederland. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mebarak schreef:
    (...)
    Onderschat Engeland niet, of Portugal.


    Portugal wint volgens mij echt niet, Engeland zou wel kunnen, maar de grootste kanshebbers zijn toch wel Spanje, Frankrijk misschien en Duitsland en Engeland dus..

    Wij hebben al geluk als we de eerste ronde doorkomen en winnen van Portugal en op de tweede plaats blijven. Laten we het maar hopen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:43 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Portugal wint volgens mij echt niet, Engeland zou wel kunnen, maar de grootste kanshebbers zijn toch wel Spanje, Frankrijk misschien en Duitsland en Engeland dus..

    Wij hebben al geluk als we de eerste ronde doorkomen en winnen van Portugal en op de tweede plaats blijven. Laten we het maar hopen.


    Nee, oké. Maar dat dachten we in 2010 ook niet van Nederland. Portugal heeft altijd wel een goed team qua induviduelen, het is geen echt team. Als ze daaraan werken zal het een goed team worden.
    Op Nederland mogen we niet eens hopen. In 2010 was het gewoon geluk en voetbal op het laatste moment. Daarbij hadden we erg veel geluk dat we 'niet echt goede' teams zijn tegengekomen tot in de finale. Waar we dan ook fantaal in werden gehaald.
    Frankrijk heeft een kleine kans maar de grote winnaren zullen Duitsland en Spanje zijn. Engeland zal ook wel ver komen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Nee, oké. Maar dat dachten we in 2010 ook niet van Nederland. Portugal heeft altijd wel een goed team qua induviduelen, het is geen echt team. Als ze daaraan werken zal het een goed team worden.
    Op Nederland mogen we niet eens hopen. In 2010 was het gewoon geluk en voetbal op het laatste moment. Daarbij hadden we erg veel geluk dat we 'niet echt goede' teams zijn tegengekomen tot in de finale. Waar we dan ook fantaal in werden gehaald.
    Frankrijk heeft een kleine kans maar de grote winnaren zullen Duitsland en Spanje zijn. Engeland zal ook wel ver komen.


    I agree, Portugal heeft grote namen, alleen geen goed team. Als het Nederland niet wordt, hoooooop ik dat het Spanje wordt.


    The odds are néver in our favor.

    Ik ben zoals altijd voor Spanje. c:
    Al zou ik het ook wel geweldig vinden moest Engeland winnen. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Nee, oké. Maar dat dachten we in 2010 ook niet van Nederland. Portugal heeft altijd wel een goed team qua induviduelen, het is geen echt team. Als ze daaraan werken zal het een goed team worden.
    Op Nederland mogen we niet eens hopen. In 2010 was het gewoon geluk en voetbal op het laatste moment. Daarbij hadden we erg veel geluk dat we 'niet echt goede' teams zijn tegengekomen tot in de finale. Waar we dan ook fantaal in werden gehaald.
    Frankrijk heeft een kleine kans maar de grote winnaren zullen Duitsland en Spanje zijn. Engeland zal ook wel ver komen.


    Weet je wie de andere favoriet was voor het WK behalve Spanje? ^^ Inderdaad, Brazilië. Nou ben ik alleen even vergeten wie Brazilië uitschakelde :L

    Weetje, het is altijd onvoorspelbaar. Niemand verwachtte dat Griekenland het in 2004 zou winnen, dus het is leuk om te zien.

    Portugal heeft een heel stel goede spelers, het probleem is dat ze een rot poul hebben. Ik denk dat Nederland 2e gaat worden in de poul. Denenmarken heeft het ook mooi, ze kunnen alleen maar verassen. Als ze 0 punten halen vind niemand het vreemd, dus ze zitten in een goede uitgangspositie.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik heb eigenlijk geen flauw idee wie er gaat winnen, want ik heb gewoonweg totaal geen verstand van voetbal. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik heb eigenlijk geen flauw idee wie er gaat winnen, want ik heb gewoonweg totaal geen verstand van voetbal. (krul)


    Don't be like the rest of them, darling

    Saruman schreef:
    (...)

    Weet je wie de andere favoriet was voor het WK behalve Spanje? ^^ Inderdaad, Brazilië. Nou ben ik alleen even vergeten wie Brazilië uitschakelde :L

    Weetje, het is altijd onvoorspelbaar. Niemand verwachtte dat Griekenland het in 2004 zou winnen, dus het is leuk om te zien.

    Portugal heeft een heel stel goede spelers, het probleem is dat ze een rot poul hebben. Ik denk dat Nederland 2e gaat worden in de poul. Denenmarken heeft het ook mooi, ze kunnen alleen maar verassen. Als ze 0 punten halen vind niemand het vreemd, dus ze zitten in een goede uitgangspositie.


    Wij schakelde Brazil uit. Maar ook net aan. We hadden inderdaad een beter team dan de voorgaande jaren maar nu is het ook weer enorm anders met veel nieuwlingen.
    Het is inderdaad niet helemaal voorspelbaar maar veel weet je al wel van te voren. Ik bedoel het is een kleine groep die vaak wint en hier en daar zitten wat onverwachte gevallen. Maar als je kijkt naar de afgelopen finales is (West-) Duitsland, Frankrijk en Spanje de meest voorkomende winnaars. Dan heb je ook nog eendagsvliegen zoals Griekenland, Sovjet-Unie etc.
    Maar ja, ik ga het toch allemaal volgen en mezelf weer kapot ergeren. Heerlijk jaartje dit: Roland Garros, Ek 2012, Wimbledon, Olympische Zomerspelen en US Open, ik kan ten minste genieten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    *Gaat verder met het voorbereiden van een voetbalslaap onder haar steen*


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mebarak schreef:
    (...)

    Wij schakelde Brazil uit. Maar ook net aan. We hadden inderdaad een beter team dan de voorgaande jaren maar nu is het ook weer enorm anders met veel nieuwlingen.
    Het is inderdaad niet helemaal voorspelbaar maar veel weet je al wel van te voren. Ik bedoel het is een kleine groep die vaak wint en hier en daar zitten wat onverwachte gevallen. Maar als je kijkt naar de afgelopen finales is (West-) Duitsland, Frankrijk en Spanje de meest voorkomende winnaars. Dan heb je ook nog eendagsvliegen zoals Griekenland, Sovjet-Unie etc.
    Maar ja, ik ga het toch allemaal volgen en mezelf weer kapot ergeren. Heerlijk jaartje dit: Roland Garros, Ek 2012, Wimbledon, Olympische Zomerspelen en US Open, ik kan ten minste genieten.


    FUCK YEAAA NADAL & FEDERER!:9~

    Lol, anyways, weer ben ik 't met jou eens! Dit elftal is een van de beste Nederlandse elftallen. Ik hoop alleen dat ze het beter doen dan in het WK, want dat was echt níet NL op zijn best.


    The odds are néver in our favor.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Wij schakelde Brazil uit. Maar ook net aan. We hadden inderdaad een beter team dan de voorgaande jaren maar nu is het ook weer enorm anders met veel nieuwlingen.
    Het is inderdaad niet helemaal voorspelbaar maar veel weet je al wel van te voren. Ik bedoel het is een kleine groep die vaak wint en hier en daar zitten wat onverwachte gevallen. Maar als je kijkt naar de afgelopen finales is (West-) Duitsland, Frankrijk en Spanje de meest voorkomende winnaars. Dan heb je ook nog eendagsvliegen zoals Griekenland, Sovjet-Unie etc.
    Maar ja, ik ga het toch allemaal volgen en mezelf weer kapot ergeren. Heerlijk jaartje dit: Roland Garros, Ek 2012, Wimbledon, Olympische Zomerspelen en US Open, ik kan ten minste genieten.


    Het was meer zo van dat we wel sterke tegenstanders hadden voor Spanje ^^

    Spanje heeft de rotrol van favoriet, zij moeten winnen om niet teleur te stellen. Bovendien weet iedereen hoe Spanje speelt. Ik denk dat het Duitsland wordt, of een of andere underdog :3

    Eendagsvliegen? Kweenie of je ze zo hoort te omschrijven, maar je moet ze nooit geheel over 't hoofd zien. En Rusland is beter dan een eendagsvlieg.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli