• Een shirtje van Elvis Presley bij de H&M. Nou eigenlijk heeft mijn lieve moeder hem betaald omdat ik geen geld heb en ze het wel iets vind dat je niet zomaar koopt in Nederland voor meisjes. :'D



    Ze hadden ook nog zulke dingen van John Lennon, the Rolling Stones en Jimi Hendrix geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Leuk.
    Al vind ik dat de H&M echt achteruit aan het gaan is. Wat een bra-ke-lijke kleren hebben ze daar soms toch. Alsof de meerderheid echt als een fluopaal wenst rond te lopen.

    Turmoil schreef:
    Sorry. Ach, slaan we toch een rijke oude vent aan de haak samen?
    We delen de winst wel van de erfenis! :Y)

    -kijkt je met spleet ogen aan-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    -kijkt je met spleet ogen aan-


    Wat? Ik heb toch ook al een vent. (cat)
    We zullen jou en Val heus wel trakteren op een etentje als we rijk genoeg zijn hoor. Misschien. :Y)


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Wat? Ik heb toch ook al een vent. (cat)
    We zullen jou en Val heus wel trakteren op een etentje als we rijk genoeg zijn hoor. Misschien. :Y)

    -blijft zo kijken-
    Mij kun je niet omkopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    -blijft zo kijken-
    Mij kun je niet omkopen.


    Nou, dan gaan we wel gezellig met z'n tweeën uit eten en kun jij thuis blijven zitten mokken. :Y)


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Nou, dan gaan we wel gezellig met z'n tweeën uit eten en kun jij thuis blijven zitten mokken. :Y)

    (puh)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah die is echt super leuk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DarkSavior schreef:
    (...)
    (puh)


    Misschien neemt Nik nog wel een leuk lingeriesetje mee, wat dan ook meteen voor jou is natuurlijk, voor aan het einde van de dag. :Y)


    Til hug og blod.

    Die heb ik gezien, maar mijn maat was er niet meer. Ik vind hem echt mooi. (:


    Save me from myself.