• Gister waren mijn vader en m'n broertje dus Chinees aan het halen en waren mijn zus en ik patat aan het maken omdat we beide geen Chinees lusten, toen mijn vader thuiskwam werd hij gelijk boos om het fijt dat we patat aan het maken waren en zo gingen we dus in de schuur eten, (als mijn vader boos is doet hij dingen en zegt hij dingen zonder daar bij na te denken) ik moest nog iets pakker uit de keuken en hoorde mijn vader zeggen 'Stomme dames, wat kun je er mee' en na een tijdje nadat ik alles opgeruimd had ging ik mijn huiswerk maken achter de computer mijn vader komt kwaad binnen en zei dingen zoals 'Doe eens wat met je leven, word eens wakker droom niet altijd zo' hij trapte tegen de stoel aan waar ik op zat en sloeg me tegen mijn Hooft en liep weer boos weg... Ik moest gwn huilen en zag het allemaal helemaal niet meer zitten (ik ben erg gevoelig voor zulk soort dingen als iemand dat tegen mij zegt) ik ben naar mijn kamer gelopen en gaan slapen en heb het vanmorgen ook tegen mijn moeder gezegd (die er gister niet was omdat ze dan naar school moet ((ze doet een opleiding tot Engelse lerares)) en die snapte het ook en zei dat ik me niet op mijn kop moest laten zitten, ook niet door mijn vader omdat hij als hij boos is dingen zegt en doet waar hij niet over na denkt..

    Dat moest ik even kwijt.. In ieder geval bedankt voor het lezen


    Don't be like the rest of them, darling

    Nou ik vind die klap erger als wat hij zegt. Iedereen zegt in zijn boosheid wel eens de verkeerde dingen, maar houd dan in ieder geval je klauwtjes thuis.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    Nou ik vind die klap erger als wat hij zegt. Iedereen zegt in zijn boosheid wel eens de verkeerde dingen, maar houd dan in ieder geval je klauwtjes thuis.


    Your make-up is terrible

    Turmoil schreef:
    Nou ik vind die klap erger als wat hij zegt. Iedereen zegt in zijn boosheid wel eens de verkeerde dingen, maar houd dan in ieder geval je klauwtjes thuis.


    Idd toen hij boos thuis kwam haalde hij ook een paar keer naar me uit die ik wist te ontwijken, ik word op die momenten gwn bang van hem


    Don't be like the rest of them, darling

    Over dat slaan zou ik ook eens goed met je moeder gaan praten, dat kan namelijk echt niet.


    I am an idiot, I move.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Idd toen hij boos thuis kwam haalde hij ook een paar keer naar me uit die ik wist te ontwijken, ik word op die momenten gwn bang van hem


    Dit klinkt toch echt niet normaal hoor o.O heb je dit ooit tegen iemand gezegd? Je kinderen slaan en van die dingen zeggen... Zoiets klinkt toch niet als 'goed opvoeden'.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Salamander schreef:
    Over dat slaan zou ik ook eens goed met je moeder gaan praten, dat kan namelijk echt niet.


    The universal language of art.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dit klinkt toch echt niet normaal hoor o.O heb je dit ooit tegen iemand gezegd? Je kinderen slaan en van die dingen zeggen... Zoiets klinkt toch niet als 'goed opvoeden'.


    Nee niet tegen veel mensen, vanmorgen tegen een paar van mijn beste vriendinnen, zelf weet ik het soms niet meer omdat hij soms aardig is en het dan in 1x tot zo iets kan uitdraaien..


    Don't be like the rest of them, darling

    Turmoil schreef:
    Nou ik vind die klap erger als wat hij zegt. Iedereen zegt in zijn boosheid wel eens de verkeerde dingen, maar houd dan in ieder geval je klauwtjes thuis.


    Een tik bij een harde slag is een heel groot verschil hoor.
    Maar als het dus echt op hard slaan neerkomt zou ik er eens met je moeder over praten. En luisteren naar haar, want je moet je er inderdaad niet door op je kop laten zitten (: Je weet zelf dat hij dingen zegt die hij niet meent als hij boos is. Dus gewoon over je laten gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Een tik bij een harde slag is een heel groot verschil hoor.

    Maar als het dus echt op hard slaan neerkomt zou ik er eens met je moeder over praten. En luisteren naar haar, want je moet je er inderdaad niet door op je kop laten zitten (: Je weet zelf dat hij dingen zegt die hij niet meent als hij boos is. Dus gewoon over je laten gaan


    Dat weet ik heus wel. -.-
    Just stating what I find worse.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Dat weet ik heus wel. -.-
    Just stating what I find worse.


    Gosh, wat reageren mensen toch altijd geërgerd als iemand 'commentaar' op hun quote geeft. Sorry, maar dat viel me op. Ik wou hier heus niet de betweter gaan spelen (:
    Ik zeg gewoon maar dat het niet is omdat ze zegt 'sloeg me tegen het hoofd' dat het meteen een harde slag hoeft te zijn.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:02 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Gosh, wat reageren mensen toch altijd geërgerd als iemand 'commentaar' op hun quote geeft. Sorry, maar dat viel me op. Ik wou hier heus niet de betweter gaan spelen (:
    Ik zeg gewoon maar dat het niet is omdat ze zegt 'sloeg me tegen het hoofd' dat het meteen een harde slag hoeft te zijn.


    Ik vind het net zo irritant dat mensen altijd commentaar hebben en de indruk geven dingen beter te weten. Je hoeft me heus niet aan te halen om alleen even duidelijk te maken dat je het niet met me eens bent. Niet als je geen reactie daarop wilt in ieder geval, want die kun je sowieso verwachten.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik vind het net zo irritant dat mensen altijd commentaar hebben en de indruk geven dingen beter te weten. Je hoeft me heus niet aan te halen om alleen even duidelijk te maken dat je het niet met me eens bent. Niet als je geen reactie daarop wilt in ieder geval, want die kun je sowieso verwachten.


    Jij kan ook sowieso een reactie verwachten als je in een topic reageert, dus ik snap niet waarom je mij hier nu plots de les begint te spellen. We zitten op een site waar iedereen reageert wanneer hij wil, waarop hij wil. Maar laat ook maar, ik zal je niet meer lastig vallen (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Jij kan ook sowieso een reactie verwachten als je in een topic reageert, dus ik snap niet waarom je mij hier nu plots de les begint te spellen. We zitten op een site waar iedereen reageert wanneer hij wil, waarop hij wil. Maar laat ook maar, ik zal je niet meer lastig vallen (;


    Pff. Lekker zeurtje. Jij reageert op mij en bent vervolgens beledigd als ik wat terug zeg? Jij reageert, ik reageer, simpel. Zo gaat het nu eenmaal. Don't be buttfucked if you don't like the way I write. :]


    Til hug og blod.

    Salamander schreef:
    Over dat slaan zou ik ook eens goed met je moeder gaan praten, dat kan namelijk echt niet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Pff. Lekker zeurtje. Jij reageert op mij en bent vervolgens beledigd als ik wat terug zeg? Jij reageert, ik reageer, simpel. Zo gaat het nu eenmaal. Don't be buttfucked if you don't like the way I write. :]


    Ik ben niet beledigd omdat jij reageert, maar de manier waarop je reageert. Beledigd is trouwens ook wel overdreven. En ja, ik reageer terug, kan het gewoon niet laten.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 17:16 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right