• Ik hoop dat zo'n soort topic er nog niet is, ik kon in ieder geval niets vinden.

    Zoals de titel al verklaard, je kunt hier je seksblunders kwijt.

    Het betrappen van je ouders bij hun 'gezellige avondje', of je broer/zus.
    Of de blunders van jou en je vriend(in) zelf.

    Dit kan verschillen van blunders tijdens de 'slaapkamer bezigheden' tot blunders bij het zoenen of iets dergelijks.


    Zelf ben ik (gelukkig) nooit betrapt tijdens de seks zelf, maar ik had wel het genoegen dat mijn broer thuis kwam op het moment dat mijn vriend en ik naast het huis stonden te zoenen, en we ook wel iets verder gingen dan alleen zoenen.
    M'n broer stond dat alles eerst eens even goed te observeren voor hij uiteindelijk besloot om uiterst vriendelijk 'Ik wil niet storen, maar zou ik er misschien even langs mogen?' vroeg..
    Praise the Lord dat hij er thuis iets over heeft gezegd... :X


    You oughta know

    Hoort dit niet in het grote sekstopic?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Op seksgebied niet, maar ik ben jarengeleden met mijn toenmalige vriendje betrapt terwijl we aan het zoenen waren door zijn kleine broertje.. die vervolgens later die avond in geuren en kleuren aan tafel begon te vertellen wat hij precies gezien had; "..en, mama, hij zat gewoon met zijn tong in haar mond!"


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Op seksgebied niet, maar ik ben jarengeleden met mijn toenmalige vriendje betrapt terwijl we aan het zoenen waren door zijn kleine broertje.. die vervolgens later die avond in geuren en kleuren aan tafel begon te vertellen wat hij precies gezien had; "..en, mama, hij zat gewoon met zijn tong in haar mond!"


    Whaha, kleine kinderen zijn echt geniaal met dit soort dingen.

    @Heathrow, weet ik eigenlijk niet, dit is echt puur seksblunders en stuff..

    Schiet me net te binnen..
    Een vriendin van me wou een keer een nieuw shirtje laten zien, dus hup, kast open, trekt dat shirtje eruit en die hele stapel shirts valt om. Bleek er een plastic zak met allemaal seksspeeltjes van d'r ouders achter te liggen...


    You oughta know

    Nou, ik moest een keer een zakdoek hebben uit het nachtkastje van mijn vader en toen zag ik daar een pakje condooms staan. En toen was ik een beetje.. disturbed.. Ja, disturbed.
    Maar verder, nee, ik heb het nu een maand met mijn eerste vriend, dus nee. Bij mijzelf niet nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    chasinghoran schreef:
    (...)

    Whaha, kleine kinderen zijn echt geniaal met dit soort dingen.

    @Heathrow, weet ik eigenlijk niet, dit is echt puur seksblunders en stuff..

    Schiet me net te binnen..
    Een vriendin van me wou een keer een nieuw shirtje laten zien, dus hup, kast open, trekt dat shirtje eruit en die hele stapel shirts valt om. Bleek er een plastic zak met allemaal seksspeeltjes van d'r ouders achter te liggen...

    Wow, dat is inderdaad behoorlijk disturbing.. O_O


    ars moriendi

    Ehm, well, toen ik mijn vriendje had ontmaagd en de keren daarna moest ik hem erop wijzen dat hij wel moest blijven ademen, omdat hij zijn adem inhield.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is heel erg genant als je schoonmoeder tijdens het ontbijt vraagt of je de volgende keer wat stiller wil kreunen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Het is heel erg genant als je schoonmoeder tijdens het ontbijt vraagt of je de volgende keer wat stiller wil kreunen

    HAHAHA dat is inderdaad zo sneu. Mijn broer was boos en ha mijn ouders verteld hoe hard mijn vriend en ik wel niet kreunden. En mijn schoonzus riep beneden vanuit haar woonkamer of het lekker was. Oh God. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Negligible schreef:
    Het is heel erg genant als je schoonmoeder tijdens het ontbijt vraagt of je de volgende keer wat stiller wil kreunen


    Haha, zoiets had ik ook gehad, of dat ik mijn bed niet tegen de verwarming wilde plaatsen.
    Op het moment hebben mijn ouders elk weekend luide seks en horen we gelukkig geen geklaag meer, want dan krijgen ze nogal wat terug ghehe.


    Your make-up is terrible

    Met m'n allereerste vriendje, een inloopactie van z'n beste vriend (die nu overigens een meid is...) en een inloopactie van z'n ma. Verder nooit echt last van gehad.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, zoiets had ik ook gehad, of dat ik mijn bed niet tegen de verwarming wilde plaatsen.
    Op het moment hebben mijn ouders elk weekend luide seks en horen we gelukkig geen geklaag meer, want dan krijgen ze nogal wat terug ghehe.

    Ja omg, jou moeder is zo luid! Vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    zelf niet echt. toen me broer binnenliep waren we al klaar en aangekleed

    wel heb ik gehad dat een vriendin en haar vriend sekshadden in mijn kamer terwijl ik half lag te slapen..

    Nikki....je zusje is ook niet echt stilletjes helaas


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    zelf niet echt. toen me broer binnenliep waren we al klaar en aangekleed

    wel heb ik gehad dat een vriendin en haar vriend sekshadden in mijn kamer terwijl ik half lag te slapen..

    Nikki....je zusje is ook niet echt stilletjes helaas

    Je wilt niet weten hoe vaak ik die twee hoor... Soms wil ik ook half doof zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wilde net wat 'hoger' gaan liggen (klinkt vreemd) en m'n ex wilde zich op dat moment net wat door z'n armen laten zakken. Gevolg: kopstoot.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Negligible schreef:
    Het is heel erg genant als je schoonmoeder tijdens het ontbijt vraagt of je de volgende keer wat stiller wil kreunen


    Wat dacht je er van als je broertje op de deur bonkt met de vraag of het zachter kan omdat hij niet kan slapen? Dat was ook geweldig, ik moest zo hard lachen dat we het niet meer afgemaakt hebben. ^^
    Maar ach, wij gaan allemaal wel open met elkaar om, dus ik ben de fijne tafelgesprekken wel gewend. :)


    Bad decisions make good stories.