• Klopt het dat je in de 2e de GGD krijgt? Ffe een vraagje, want dan ben ik op die dag lekker ziek x| En rond welke maand? :O

    ja. heb ik ook gehad. aar daar zit je 5 tot 10 min en er is egt niska an . en als je dan ziek bent moet je terug komen


    So Wrong, It's Right <3

    Ja die kreeg ik ook in de 2e. maar ik vulde het helemaal verkeerd in. Ik deed net of ik 50 sigaretten per dag rook enzo, en allemaal foute antwoorden. Kan me niet schelen die mensen hoeven niks van me te weten ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ja. heb ik ook gehad. aar daar zit je 5 tot 10 min en er is egt niska an . en als je dan ziek bent moet je terug komen
    ugh ik had het al in groep 7 en dat mens kon niks anders dan negatieve dingen zeggen.

    GGD?


    I need you like a heart needs a beat

    heb ik ook gehad

    ja bij mij oo,k. zij ze zo van je zit aan de zwaardere kant en miss moet je afvallen. nou als ik ga affvaallen kok ik in het zikenhuis. ik zij zo, kijk eerst is naar jezelf


    So Wrong, It's Right <3

    ja bij mij oo,k. zij ze zo van je zit aan de zwaardere kant en miss moet je afvallen. nou als ik ga affvaallen kok ik in het zikenhuis. ik zij zo, kijk eerst is naar jezelf
    idd, dat mens zei zo: Je bent te klein en veel te dik.
    Daar werd ik kwaad om, want ik heb een tijd gehad dat ik niet eens kon eten x| Mijn ma heel pissig: "Willen ze je uitrekken ofzo?"

    wtf is ggd?


    I need you like a heart needs a beat

    xd. ons mam zij zo van. jongen ik zou weggelopen zijn als ze tegen mij hadden gezegd dat ik te dik was. en mij vriendin weegt even veel als mij en is precies hetzelfde als uiterlijk enz. en daar zegt ze tegen je meot aankomen wan tje bent te licht. vriendjespolitiekxd


    So Wrong, It's Right <3

    op controle voor je gezondheid ofoz


    So Wrong, It's Right <3

    wtf is ggd?
    wees blij dat je het niet weet. Ik moet er volgend jaar 2x heen x|

    xd. ons mam zij zo van. jongen ik zou weggelopen zijn als ze tegen mij hadden gezegd dat ik te dik was. en mij vriendin weegt even veel als mij en is precies hetzelfde als uiterlijk enz. en daar zegt ze tegen je meot aankomen wan tje bent te licht. vriendjespolitiekxd
    OMG dat mens verzint volgensmij dan gewoon maar wat als ze iets anders tegen jouw vriendin zegt.

    ja idd. ik dacht ook al zo van dat kan nooit he. n mijn vriendin moest terug komen omda ze te kelin was en ze is even froot al mij en ik hoefde niet terug te komen


    So Wrong, It's Right <3

    Ik had ook ggd in de 2e.


    You'd took my breath but I'll survive.

    GGD is kud:X [ik kreeg vorig jaar wel een condoom van die vrouw-vlak-], maar die deed echt zo overdreven eeraig en dan doen ze alsof ze je begrijpen enzo, vreselijk-.-'

    Aan een vriendin van mij vroeg ze of ze wel vrienden had en of ze het nog wel zag zitten:S
    echt stom


    If you want me to listen, whisper...