• Hai!

    Ik was een beetje op het internet aan het rondneuzen voor zomerkleding toen ik bij de H&M terecht kwam.
    Maar ik twijfel of die kleding doorschijnt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen mijn BH kan zien onder een shirtje.
    Dus weet iemand of de zomerkleding van de H&M doorschijnt?

    Alvast bedankt!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lol, om welke shirt/jurkje/etc. gaat het? H&M kleding is lekker algemeen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is per ding verschillend... Maar misschien kun je het op de paspop online zien?


    Happy Birthday my Potter!

    Witte dingen vaak wel, de rest meestal niet. Maar koop anders een huidkleurige bh? Lijkt me makkelijker dan je altijd zorgen maken of iets doorschijnt of niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nou ik vind deze bijvoorbeeld leuk:



    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die eerste denk ik niet, maar de tweede zou kunnen van wel..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    De laatste kan wel doorschijnen, maar ik zou zo'n strapless topje kopen en het er eventueel onder dragen, moest het doorschijnen.

    Kwestie van de goede kleur beha aantrekken. Bij die 1e kan wit/huidskleur wel. Denk dat die 2e wel een beetje doorschijnt, maar huidskleur kan daar ook wel onder.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cardew schreef:
    De laatste kan wel doorschijnen, maar ik zou zo'n strapless topje kopen en het er eventueel onder dragen, moest het doorschijnen.

    Ja dat kan wel voor 1 ding, maar om dat nou bij álles te gaan doen (:
    En dat is ook zo warm in de zomer..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Quiescent schreef:
    Die eerste denk ik niet, maar de tweede zou kunnen van wel..


    ^This, maar met een topje eronder of zo staat dan juist leuk. Twee meisjes uit mijn klas dragen bijna altijd dat soort outfits


    Happy Birthday my Potter!

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja dat kan wel voor 1 ding, maar om dat nou bij álles te gaan doen (:
    En dat is ook zo warm in de zomer..

    Dan zou ik, net zoals Nimh zegt, een huidskleurige bh kopen en daaronder aantrekken. (:

    Cardew schreef:
    (...)
    Dan zou ik, net zoals Nimh zegt, een huidskleurige bh kopen en daaronder aantrekken. (:

    Was het maar zo makkelijk!
    Mijn maat krijg je niet in de normale winkels..
    Maar als alleen 1 ding doorschijnt kan er nog wel een top onder (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het handigst is om gewoon naar de H&M te gaan en het te passen ;]. Met dit weer is het te heet, maar je kan 'r anders altijd nog een hemd onder dragen.


    i put the fun in funeral

    Illuminati schreef:
    (...)
    Was het maar zo makkelijk!
    Mijn maat krijg je niet in de normale winkels..
    Maar als alleen 1 ding doorschijnt kan er nog wel een top onder (:

    Wat voor maat heb je dan?
    Want bij de C&A heb je die huidskleurige echt in ontelbaar veel maten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die modellen staan ook echt wel ziek erg in dezelfde houding(cat)

    Sorry is offtopic, maar het viel me gewoon op, ghehe

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:31 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Die modellen staan ook echt wel ziek erg in dezelfde houding(cat)

    Sorry is offtopic, maar het viel me gewoon op, ghehe


    Het is ook gewoon het zelfde lichaam, maar met een ander hoofd.. kan je op de H&M site bij paskamer aanpassen, het lichaam blijft dus bij elk hoofd zo.