• Ik voel me zo trots want ik heb officeel een gat in mijn vans waar mijn grote teen zit hahaha!

    Krijgen jullie ook altijd gaten in jullie schoenen?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nee, ik snap niet hoe mensen dat doen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee? En hoezo ben je daar trots op, lol. Die dingen kosten een fortuin.

    Ja, ik heb nu ook een gaatje in mijn vans. Echt zwáár kut, want die dingen waren vet duur.
    En ik was gevallen, kutzooi -.-'

    Bloedzoeker schreef:
    Nee, ik snap niet hoe mensen dat doen.

    Ze vet vaak aan hebben en rare tenen hebben. Ik heb er niet echt een strategie voor het gebeurde gewoon


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    lol, ik las 'gat in mn vaas' :'D
    Maar nee, niet in m'n schoenen, maar ik heb wel altijd gaten in m'n sokken D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jezabels schreef:
    Nee? En hoezo ben je daar trots op, lol. Die dingen kosten een fortuin.


    This, en de meeste mensen die ik ken die vans hebben krijgen er altijd gaten in, volgens mij is het gewoon een slechte kwaliteit, alhoewel ze wel leuk zijn.

    O.T, soms, niet altijd. Ligt aan de kwaliteit, dus.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:02 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet in mijn schoenen, maar wel altijd in mijn sloffen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb wel een gat in een van mijn andere schoene. Herinnert me eraan dat ik weer nieuwe schoene moet kopen


    Physics is awesome

    Producer schreef:
    (...)

    This, en de meeste mensen die ik ken die vans hebben krijgen er altijd gaten in, volgens mij is het gewoon een slechte kwaliteit, alhoewel ze wel leuk zijn.

    O.T, soms, niet altijd. Ligt aan de kwaliteit, dus.


    Ik loop nu toch echt al drie jaar op de zelfde vans, ze beginnen nou wel een beetje te slijten, moet weer is nieuwe kopen (cat)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    CarrotNiall schreef:
    (...)

    Ik loop nu toch echt al drie jaar op de zelfde vans, ze beginnen nou wel een beetje te slijten, moet weer is nieuwe kopen (cat)


    Dan heb jij hele sterke. :W Ik zeg ook niet dat het bij elke vans' zijn, alleen de meeste mensen die ik dus ken hebben dat ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik koop ongeveer een keer per jaar schoenen vanwege het slijten. En ik doe het ook maar een keer per jaar omdat ik ca 80/90 euro aan schoenen kwijt ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik las: gat vn mn vans. Ja, dat zou best wel kunnen.
    Ikzelf vind dat vans te vlug gaten krijgen, mindere kwaliteit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb altijd gaten in mijn All Stars, maar dat is pas veel later (na een half jaar ofzo). Maar dat is gewoon altijd bij mij. :/


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Jezabels schreef:
    Nee? En hoezo ben je daar trots op, lol. Die dingen kosten een fortuin.


    comfort in c h a o s

    Ik heb alleen maar een keer een gigantisch gat in mijn laars gehad. Maar die dingen waren 15 euro (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.