• Gebeurt niet vaak dat ik iemand in z'n gezicht sla, en als ik het wel doe, dan ben je echt te ver gegaan. M'n broertje heeft het zojuist voor elkaar gekregen... Pff, niet normaal dit. Nog meer mensen die stiekem liever enig kind zouden zijn? 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sorry? Geslagen?
    Of gewoon een 'ferme tik'?


    Deep inside, I've never felt alive

    Soms, al vind ik het wel fijner dat mijn zusje nu op stage is en ik en mijn broer nog zijn overgebleven. De sfeer thuis is gewoon beter.


    Your make-up is terrible

    Nee, ik ben heel blij met m'n broertje, hoe irritant hij soms ook kan zijn. Ik durf te wedden dat je het ontzettend erg zou vinden moest er iets met de jouwe overkomen.

    Euhm, vroeger misschien wel, maar nu schiet ik goed op met mijn broer.
    Ik vind het trouwens niet erg normaal dat je hem recht in zijn gezicht slaat?
    Hoe oud is je broertje?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vandersteen schreef:
    Sorry? Geslagen?
    Of gewoon een 'ferme tik'?


    Nee, dat eerste. Geloof niet dat ik ooit zo boos geweest ben. ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Negligible schreef:
    Euhm, vroeger misschien wel, maar nu schiet ik goed op met mijn broer.
    Ik vind het trouwens niet erg normaal dat je hem recht in zijn gezicht slaat?
    Hoe oud is je broertje?


    14. Ik sla normaal ook niet, ik heb verder nog nooit iemand geslagen. Dus ga er maar vanuit dat ik dat niet voor niks doe..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn zus woont in Amerika en heb ik ongeveer tien jaar niet gezien, mijn zusje woont in Turkije en zie ik eens per jaar.
    Dus nee, geen last van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dude, ik sla m'n zusje ook soms als ze te ver gaat, en zij slaat tien keer zo hard terug.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:42 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb een 8 jaar oudere zus waar ik super goed mee overeen kom :)
    Ze is als een beste vriendin voor me en neemt het altijd voor me op als ik in de problemen zit.
    We staan ook altijd voor elkaar klaar en hebben nog nooit echt ruzie gehad.

    Dus ik zou dat ook niet wensen dat ik enig kind was aangezien ik echt veel om haar geef en zij om mij (bloos)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marble schreef:
    (...)

    Nee, dat eerste. Geloof niet dat ik ooit zo boos geweest ben. ;\

    Dat ken ik niet.
    Ik heb wel ooit eens in een opwelling mijn zus een 'ferme tik' gegeven, maar ik scheld meer dan dat ik sla.
    Maar ik ben de jongste thuis, dus...

    Ik ben btw nu 'enigst kind' omdat er niemand van mijn broer of zussen thuis woont (alleen mijn ene zus komt elk weekend thuis), dus ik heb er niet zoveel last van...
    Ik vind het eigenlijk wel gezellig altijd ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, want anders zou ik een eng kind zonder sociale vaardigheden zijn. En ja, het voorbeeld likt aan mijn kont.


    Food.

    Cardew schreef:
    Nee, ik ben heel blij met m'n broertje, hoe irritant hij soms ook kan zijn. Ik durf te wedden dat je het ontzettend erg zou vinden moest er iets met de jouwe overkomen.


    The universal language of art.

    Leannan schreef:
    Ik heb een 8 jaar oudere zus waar ik super goed mee overeen kom :)
    Ze is als een beste vriendin voor me en neemt het altijd voor me op als ik in de problemen zit.
    We staan ook altijd voor elkaar klaar en hebben nog nooit echt ruzie gehad.

    Dus ik zou dat ook niet wensen dat ik enig kind was aangezien ik echt veel om haar geef en zij om mij (bloos)


    Ja, dat zou ik ook wel willen, zo'n zus. Het enige wat dat kind hier de hele dag doet is dood achter z'n playstation zitten, en zeiken op alles en iedereen. Oke, dit komt echt over alsof ik een bitch ben, maar ik kan er echt even niet meer tegen nu. :\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik ben enigskind, en zo geweldig is dat ook weer niet (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben 'enigskind' omdat m'n broer op m'n 3e gestorven is. Wees blij dat je een broer hebt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.