• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson:
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel:
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:20 ]


    El Diablo.

    [Demmet? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oeps XD]


    El Diablo.

    Bennet

    "Weetje, ik denk dat ik voor een 1000tje ga stemmen op Lopez." grijnst Sebastian.
    Ik glimlach even kleintjes naar hem en kijk even naar Jesy.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn handen typen niet meer wat ik wil o.O ]


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Ik kijk de jongen aan met een soort van smekende blik. 'Alsjeblieft,' zeg ik geluidloos. DIt is mijn enige droom, hoofd-cheerleader en promqueen worden. En promqueen word je alleen als je populair bent.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Misery:

    Wanhopig druk ik op wat knopjes, ik heb hem net nieuw. "met Misery Mahone..." Een ouwe vriendin. Daarna lach ik lief naar Miss Pillsburry. "Dus waar is dat lokaal?"



    (Beginnen de lessen nu eindelijk?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sebastian

    Ik kijk over mijn schouder naar Jesy.
    Ik schud mijn hoofd naar Bennet, 'zo wanhopig dus' mompel ik.
    Ik loop verder naar het glee lokaal en kijk naar bennet.
    'Ze doet eerst zo, als ze eenmaal haar doel heeft trapt ze je de grond in' zeg ik.


    El Diablo.

    Bennet

    "Alsjeblieft." Zie ik Jesy zeggen zonder geluid.
    Ik slik even en kijk naar Sebastian die zijn hoofd schud. "Zo wanhopig dus." Hoor ik hem mompelen. Hij loopt weg.
    Ik kijk nog even naar Jesy en draai me twijfelend om en loop naar Sebastian toe.
    "Ze doet eerst zo, als je eenmaal haar doel heeft trapt ze je de grond in." Zegt hij dan.
    Ik knikte even langzaam en kijk nog even achterom, daarna loop ik voruitkijkend verder mee met Sebastian.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sebastian

    Na een korte tijd komen we aan bij glee club, waar Mercedes en Santana net een lied afronden. Ik klap grijnzend in mijn handen. Mercedes lacht kort, maar ik krijg een geërgerde blik van Santana. Ofcourse. 'En toen waren we bij de gleeks' mompel ik.


    El Diablo.

    [beginnen de lessen al bijna trouwens? we zijn wel erg lang bezig met de eerste dag haha]
    Emma Pillsbury
    Ik lach even naar Misery en wijs dan het lokaal aan. 'Hier is het, red je het verder of wil je nog wat weten?' Ik kijk Misery nieuwsgierig aan, ze lijkt me wel een meisje voor in de Glee club. Daar is ze sterk genoeg voor als ik haar zo zie.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Bennet

    Sebastian klapte even in zijn handen met een grijns op zijn gezicht toen twee meiden klaar waren met zingen.
    "En toen waren we bij de gleeks." Mompelt Sebastian.
    Ik kijk naar binnen. Er zitten aparte mensen, allemaal anders.
    "Het ziet er anders uit dan op mijn ouden school." Zeg ik dan en kijk weer naar binnen.
    "Maar hier hebben ze een piano." Zeg ik met een glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misery:


    "Nee, dank u, ik vind vanaf hier alles wel." Ik knik en wil eigenlijk
    weglopen. "Uhm. Miss waar zou ik die Will Sch... Schuester kunnen vinden?"
    Ik kwam er niet uit met mijn britse accent. Ik vraag het toch maar even. Misschien maak ik een kans.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ( holy fuck samenvattimg plzz)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik duw hem naar binnen, en zodra de anderen mij zien krijgen ze bijna allemaal dezelfde blik als Santana. Ach ja, erg geliefd ben ik hier niet door het slushee-incident. 'Nu moet je ze nog overtuigen dat je hier hoort' grijns ik.


    El Diablo.

    [ iks gleeclub begonnen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan